Jump to content
SEZER

Покупка на Сивик- Англичанка

Recommended Posts

И понеже не обичам да си приказвам просто ето така малко факти :)http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details !!!http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details вярно, всичките е минавал Т34 -ка през тях ама все пак .... и още по странното е че имат климатици пък не са по 10К :huh: А относно "Котури" -те ето какъв котур бих си взел за 1К : http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details даже ако имах парите още саги бих си го купил, защото колата си заслужава от всякъде ... Колите ги извадих за 5 минути без да се вживявам. И пак ми кажете че тоя умрял сивик струва толкова ..... :lol: :lol: :lol: Хубаво караме хонди ама гледайте малко по-реално на нещата.

Специално за Авенсисите си извадил най евтините оферти на пазара ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:huh: Ами същата работа е със сивиците :lol: За какво да даваш 5К като може да погледнеш някоя по-предна обява за 3К :lol: Просто искам някой специалист да ми каже каква е разликата така като ги гледа :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

В цената :lol::):lol::huh: Без да ги видиш на място не можеш да откриеш други разлики,освен оптични.Евентуално и пробега,ма той няма абсолютно никакво значение.То в днешно време се прави основен ремонт на двигателя за ден със се шлайва,така че май нещо там по цвет или грайфер на гуми треа да се избира :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сега да видим какво има в Германското Мобиле, след като колата е от Германия внос...

 

Опаа...изглежда, че 95% от колите на първа страница са блъснати

хм... тенденцията продължава и на втора страница =>

 

Както се вижда последният нетунингован автомобил на около тези километри е на цена 3500 ЕВРО!!!

 

Оттук нататък, ай да се спрем със тея ценови глупости, които се избълваха, щото явно има и по 6000 лв. коли от този тип и то в ГЕРМАНИЯ. Докато дойдат дотук ще станат 7000 лв. :D

...

Колега Тодор... Цените в Mobile.de ще ти се видят високи за всички евтини/стари автомобили, не само за Civic-ците. ;)

Я си направи труда да разгледаш цените примерно на Fiat Brava? Че тука вървят по хиляда лева (с пълен резервоар), а там им искат 2-3 пъти повече...

Да почнем да изнасяме за там, а? ;)

Това, че там някой иска за кола 3500евро не означава, че тук тя трябва да струва 7бона....

 

Иначе и аз да дам съвет на колегата... Гледай вътрешния вид, тапицерия, седалки, пластмаси, волан, таван.

Всичко друго се оправя, тенекии, двигател и т.н.

Ама мърлявата кола отвътре си остава мърлява, а ти седиш върху тапицерията на седалката - Не на предния капак или върху двигателя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно мнение колега(не ми се цитира, че и без тфа ще ми е дълъг поста). Та въртят ми се некви дилеми са в главата.Гледай интериора, се пак не седиш в/у капака или двигателя - ми ако си земе Москвич и да сложи табло и седалки от Роувър пак ли ще е ОК.То другото се оправя - Е за тфа ли даваш 5 бона за 15 годишна тенекия, та да си оправяш после.И ми е много любопитно да разбера вие сега, ако имате 5к и си търсите кола:1- Ще си вземете уникално запазена е ще останете без пари и ще сложите газ.2- Ще си вземете по-нова кола или поне с по-мощен двигател та поне да си заслужава парите, а не D14-ка3- Ще си вземете една не ударена по възможност 5 или 6 ген и за 1.5-2.5 бона ще поседи 2-3 така, че да си знаете, че 1-2 години нищо няма да пипате по нея и ще си върви само в лютеницата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега, TipoMan, изключително ценен съвет дадохте на човека! Ще си го запиша в тефтера с бисерите...Като гледам сте чели избирателно писаното от мен и не сте си направили труда да проверите линка, който съм си направил труда да изгледам от край до край. Относно цените в България - за тях си има достатъчно причини. Само една от тях се явява броят на собствениците, които е имала колата. :angry: Само да ви задам още един въпрос като на човек, които разбира от тея работи - Колко струва основен ремонт на ДВГ и колко струва претапициране на интериора??? С интерес очаквам вашият отговор и съм готов да си записвам.

Редактирано от Тодор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега аз за тези пари си взех D16Y2 - 126 коня . Колицата е хубава и вози прилично няма никакви проблеми даже я закичих и със обикновенна ГАЗ.Пожелавам ти късмет че КОЛА И ЖЕНА се взимат на късмет.

Редактирано от Gencho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само да ви задам още един въпрос като на човек, които разбира от тея работи - Колко струва основен ремонт на ДВГ и колко струва претапициране на интериора???

Е колко струва де ? :angry:http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B0%D0%BD%D0%B5Тук се споменава цена от 750лв, после 850лв .... И това е без волан, таван. Табло, жабка, пластмаси и т.н също ще си останат мърляви... Ако трябва и тях да смениш с нови, или със запазени стари, сумата ще скочи на доста над 1000лв...Айде сега е твой ред - колко струва основен ремонт на двигател, че и 1.3 ? :angry:Можеш да провериш и цените на частите по моргите. Колко струва двигател 1.3 (300-500лв) и салона + табло + кори на врати + всички пластмаси и т.н. След това може и да си запишеш...Освен това можеш ли със сигурност да гарантираш на някой, който купува 10+ годишна кола, че двигателят на даден екземпляр е читав, а на друг е за основен ремонт?Защото аз за тапицерията мога! :angry:Но не съм намерил майстор, на който да дам примерно 100лв да ми огледа колата когато я купувам за да гарантира, че двигателят е здрав, а след това ако има проблем да ми го ремонтира безплатно. Може би ти си навит на такава сделка, а? :P

Колега, TipoMan, изключително ценен съвет дадохте на човека! Ще си го запиша в тефтера с бисерите...

Добре, не си съгласен с позицията ми. Хора всякакви... За някои е нормално всяка сутрин да сядат в кочина, но със "здрав" двигател. Напуканите пластмаси по таблото и изтъркания волан не им правят впечатление, щом отвън боята е "перфектна".Позволи ми обаче да съм от другите, без да класифицираш мнението ми като "бисер"... Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе хора, човека попита има ли доволни и дали си заслужава да купи такава кола. А ние му обяснихме камара неща, които едва ли ще му се наложи да прави по тази кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

TipoMan, Повече няма да ти коментирам избирателното четене, защото е много лесно да хванеш първия пост и да го развяваш по другите теми без да изчетеш какво са ти написали хората до края на темата!!!:) И откъде разбра, че става въпрос за глава Д13 не знам, но колата в обявата е Д14Ако искаш цени, моля на лични, щото темата отиде в канала (както винаги).Що не си направиш една тема "Основен ремонт на ДВГ" с/у Претапициране на интериора, че да се развихрим там, а ?! :)

Редактирано от Тодор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...