teror1sta 43 #41 Отговорено 9 Май, 2010 А ве знам че е за 2-3 мин, както казах пишеш колкото да не заспиш ! И това не е верния отговор , пробвай пак ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #42 Отговорено 9 Май, 2010 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #43 Отговорено 9 Май, 2010 80% eacv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #44 Отговорено 9 Май, 2010 Свали ЕАЦВ-то измий го хубаво и все пак разгледай добре вакумите.В по-горните постове колегите са ти описали как да си регулираш оборотите на празен ход,а ако мислиш че няма да се справиш по добре тичай при Омбре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milkobo 2 #45 Отговорено 10 Май, 2010 Браво на всички участници във филма!Много ми хареса!Ей такива спорове трябва да има за да научим и ние (всички) някой работи :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #46 Отговорено 10 Май, 2010 (Редактирано) Ако става дума за моно инжекция на D15B2, този болт, който предполагам е пипан е единствено и само да подпира дроселната клапа да не се заклини в стената на дросела. Т.е. нормалната позиция ан дроселната клапа е напълно затворена. Празния ход се регулира и подържа от IACV. След като е пипан болта връщането му в оригинална позиция не е толкова лесно. Позицията на болта може да се възстанови като се следи напрежението на TPS-a (датчика за позиция на дросела). ТПС-а представлява потенциометър на едната страна на който се подава 5в. от ECU, другия край е на маса, а от средния извод се подава сигнал към ECU-то за позицията на дросела - напрежение в границите на около 0.4 - 4.95в. Трябва да има подаден контакт, за да има 5в. на ТПС-а. Отвива се болта докато напрежението между средния извод и маса престане да пада. Това означава, че дросела е опрял в стената. После се навива винта докато подпре и отдели дросела от стената, което се разбира по покачването на напрежението. Напрежението се настройва да е около 0.45в. При тези операции трябва да се подпре един лост, който подпира дросела леко отворен, когато двигателя не работи. При работещ двигател, вакуумна мембрана прибира този лост. Предполагам, че функцията на тази система е при запалване на двигателя (ако бъркам, моля някой да ме поправи).Има и друг негативен ефект ако се пипа този болт. Ако се подпре болта така, че напрежението на ТПС-а да не пада под 0.5в. за ECU-то не настъпва ситуация "празен ход" с произтичащите от това следствия. Т.е. за ECU-то педала на газта не е отпуснат напълно. Това условие е изпълнено, ако напрежението пт ТПС-а е под 0.5в. Например (според мен) няма да ви спре инжекторите при така наречената двигателна спирачка и няма да управлява IACV клапана за да подържа празния ход.Та, ако си стои боята на този болт, по-добре не го пипайте. Проблемът е другате. Редактирано 10 Май, 2010 от blueeye Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #47 Отговорено 10 Май, 2010 аз що ли си мисля, че тази функция дето я преписа на болта хич не е такава при мене тоя болт запушва байпас на въздуха/развиваш-повече въздух минава през дупката, навиваш-пбратното/. аз мембранката с лоста не е ли като пуснеш рязко газта, да не падат изведнъж оборотите и колата да не гасне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #48 Отговорено 10 Май, 2010 (Редактирано) Пиша за определен болт и за това почвам поста си така. А за да няма недоразумение е добре да се даде една снимка кой точно болт се пипа.п.п. За лоста - при запалване на двигателя лоста се прибира от мембраната, това знам и съм наблюдавал аз. Ако някой знае точно как действа, да каже Редактирано 10 Май, 2010 от blueeye Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #49 Отговорено 10 Май, 2010 (Редактирано) ем аз съм го наблюдавал на запалена кола като дам газ от лостовата система и я пусна рязко, дросела се затваря до някъде и мембраната забавя по- нататъшното му движение и го превръща в плавно затваряне гледал съм и кола с да речем по-мека от нормалното мембрана, при която като върнеш рязко газта оборотите пропадаха доста за момент, преди да се стабилизират отново.дросел-виж каналчето, него запушва въпросния болт, и като се развива се подава допълнително въздух през байпаса и при заворена дроселова клапа. Редактирано 10 Май, 2010 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #50 Отговорено 10 Май, 2010 Аз за този болт говоря: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #51 Отговорено 10 Май, 2010 п.п. А писах за този болт, защото бе споменато по-напред в темата, че има боя на него. Фабрично този болт би трябвало да е с жълта боя. Ако боята я няма, значи болта е пипан и е добре да се провери какво е положението на изхода на ТПС-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #52 Отговорено 11 Май, 2010 ами на диагностика разбират ли го този проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #53 Отговорено 12 Май, 2010 зависи от диагностика.blueeye, те и вата болта по принцип са мазани с боя за да не се пипа, но.... когато някой го е пипалаз лично предпочитам да регулирам болта за който ти говориш като сваля дросела, изчистя го и регулирам така че просто клапата да не заклинва и да оставя много малко процепче колкото да минава светлина ( ей това е истинско измерване с допуски ) До сега, подобно нагласяне винаги ми е докарвало правилни показания на ТПС-а освен ако и той не е разбутан.Естествено след подобна интервенция е необходима и пренастройка на другия болт (байпас-а)Успех на всички гонещи перфектния празен ход Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове