Jump to content
Steve Vai

Мнения и препоръки за Нонда Акорд -купе 99-2000г

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте на всички:D И аз като вас съм фен на японските автомобили(ако трябва да съм по-прецизен на Тойота и Хонда),в момента карам Тойота Камри-89г,кола която е много по-популярна в щатите,интересна,здрава и индивидуална кола която обаче ще я обявя за продажба защото акорда- купе ми завъртя главата,...а пък и исках нещо по-ново! Извинявам се,че първият ми пост тук ще бъде свързан с питане но информацията в нета за този модел е много оскъдна,ползвах и търсачката на форума - също не излезе кой знае каква информация,пък и си мисля ,че темата която поставям ще бъде полезна за такива като мен които са се насочили към Акорд купе-2.0., ви-тек,150 коня, 99-2000г.!Въпросите са ми свързани най-вече с подръжката,визирам трудно намиране на части,колко скъпи са те,консумативите...,въобще всичко свързано с тази модификация. Ако имате наблюдения и информация по отношение на това какви коли като състояние се предлага тук,в България,направи ми впечатление ,че повечето купета които се предлагат тук са внос от Италия което на мен не ми хареса,...или не съм прав!? Не съм виждал на живо такава Хонда ,за това искам да питам как е като вътрешно пространство,комфорт,возия? Другото нещо което искам да питам какво е подходящото масло? Каква е нормалната цена на пазара тук за тази кола, защото доста варира ,има екземпляри за 6500лв до 11000лв,...какво да гледам при покупката,неща на които специално да обърна внимание специфични за този модел...Извинявам се за разхвърляния пост ,благодаря предварително на всички отговорили;)

Редактирано от St.Vai

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за линка колега,но в посочената от теб тема купето е по-скоро с периферно присъствие , все пак намерих неща които ме интересуваха за които още един път ти благодаря.Иска ми се да споделите повече за предимствата и недостатъците на тези красавици,нормалната пазарна цена на читавите коли на българския пазар,да правя ли компромис с това,че всички коли които се предлагат тук са италиянки,двигател,ходова част,возия,.... качество на изработката,разликата освен в интериора и екстериора с английския седан,въобще кои са нещата които като бъдещ притежател на Акорд купе трябва да знам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Насочил съм се към тези,(внос от Италия :) ),как ви се струват на първо четене ,ако може въобще да се съди от няколко фотоса...?http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола нема нищо общо с англииските кошници...всички плюсове са в нейна полза, мързи ме да изброявам но тва е твоята кола!!!!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А обслужването???Като е произведена (сглобявана?)в щатите лесно ли се намират части тук??? Как гледате на италианския внос защото купетата в мобилето масово са от там!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А обслужването???Като е произведена (сглобявана?)в щатите лесно ли се намират части тук??? Как гледате на италианския внос защото купетата в мобилето масово са от там!

Всички Акорд Купе-та са произведени в САЩ,дори и по-старите.Така че това няма нищо общо с намирането на частите.Частите са като на другите Акорди като трудност за намиране.Аз вчера търсих за английси Акорд '99-та горен заден носач и няма намиране това нещо.А още по-лошото е че и от САЩ не можеш да го купиш,защото там за такъв Акорд не са и чували ;) Така че по-добре да е щатски според мен.Италианския внос е на късмет,но разбира се е полезно да имаш хал-хабер за какво става дума и обстойно да прегледаш колата.Все повече се убеждавам,че е добре да й смениш маслото преди да я купиш ако ти хареса и да се уговориш с продавача да я покарате с новото масло до Пловдив и обратно,защото познавам хора които така изгоряха.Имаше някакви химии в колите им и уж всичко е наред,но като смени маслото и колата умря в атака.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си...ма знаеш ли колко продавачи ш са навият на тая фатка....ни един

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Уффф... колега..С удоволствие щях да ти хваля купето колкото искаш, ама днес се изръсих 480лв за съединител (части + труд) и ми е някак тегаво... :D Иначе цените на частите по окачването преди година ми се сториха смешно ниски, а от тогава нищо нищо не е мръднало и не хлопа.Ако не си на зор, може да поръчваш по интернет.Моя съединител струва точно $109 долара в щатите, а тук ми го продадоха за 340лв.Иначе питай какво конкретно те интерсува и ще помагам....

Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все някога се сменя и съединител де :D, взимай кво се чудиш още , на мен лично тъмната по ми хареса ,въпреки че мойта е сива ...но малко по друго сиво :D;) ;) части има от америка са и по читави и по евтини ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уффф... колега..С удоволствие щях да ти хваля купето колкото искаш, ама днес се изръсих 480лв за съединител (части + труд) и ми е някак тегаво... :P Иначе цените на частите по окачването преди година ми се сториха смешно ниски, а от тогава нищо нищо не е мръднало и не хлопа.Ако не си на зор, може да поръчваш по интернет.Моя съединител струва точно $109 долара в щатите, а тук ми го продадоха за 340лв.Иначе питай какво конкретно те интерсува и ще помагам....

Първо,честит празник на всички:) Иначе какво конкретно да питам,...както писах по-горе- всичко свързано с тази кола ме интересува,като се почне от мотора- надеждноста му,(в която почти не се съмнявам,все пак за Хонда става въпрос)специфики които трябва да знам,като какво масло и т.н. Как са тия 150 коня като динамика за масата на купето,возията също-по-спортна ли е ,по-мека...?Качеството на сглобката, качеството на материалите при интериора,многото екстри и електроника с които е наблъскана-как се държат във времето,въпроса с корозията също ми е интересен. Вътрешното пространство като обем е важно за мен защото не съм от най-малките,едър мъж съм.Камрито което карам в момента въпреки ,че е 21 годишно, много ме е разглезило,невероятна кола е-динамика,вози като кораб,здравина, но ЕГН-то и е недостатъка,за това държа следващата кола отново да покрие тези мои стари навици, ... и може би и за това задавам толкова въпроси,дано да не съм прекалил:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешно пространство - доволно.Возят се съвсем нормално 4 човека.Добър интериор,скърцане не съм забелязал.Динамика - прилична,все пак не е 900кг.Говоря за 2.3 мотора,от другите нямам впечатления.Ако ти идва слаб...има суапове на Н22 за по 1500лв.Возия - много приятна,поне с оригиналното окачване.Мека - да,спортна - не бих казал.Цени на части - според мен нормални.Компенсира се многократно от това че сменяш много рядко.Корозия - засега равна на 0.Това за кола 2001г.Няма да ти развали разглезения от Камрито вкус,бъди спокоен. :lol:Слабо място - доколкото бях чел в някакъв форум за Акорд в Щатите са автоматичните кутии.С течение на времето и километрите почват да правят проблем.Този който карам в момента заради това е с присадена ръчна кутия,явно вече е имал проблем.Нещата не са доизпипани обаче,но ще се погрижим и за това.Огледай хубаво и пробвай тази която харесаш.Не се връзвай на номера "Ама тя няма временни номера и няма как да я изкараме от автокъщата...." и др.В заключение моето мнение е че е много добър автомобил,със сигурност плюсовете са мноооого повече от минусите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за кутиите важи само за силните мотори.И това е така май защото слагат автоматичните кутии от слабите мотори на силните,нормално е да изкарат 150 000км и да умрат.V6-таците точно на толкова им се преебва автоматика.Аз си взех спокойно 2.2 автоматик от '96-та-карам го лекичко и ще видим колко ще изкара.За момента таблото показва 185 000км.Иначе не съжалявам грам че взех автоматик,направо съм адски щастлив.Отделно че спестяваш и съединителя като резервна част.Но цената не е толкова стряскаща за хубав съединител.Отделно че ако в САЩ е 110$,сметни го по курса колко пари е без вноса в БГ.300лв за същата част според мен е добра цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Първо,честит празник на всички!!! Иначе какво конкретно да питам,...както писах по-горе- всичко свързано с тази кола ме интересува,като се почне от мотора- надеждноста му,(в която почти не се съмнявам,все пак за Хонда става въпрос)специфики които трябва да знам,като какво масло и т.н. Как са тия 150 коня като динамика за масата на купето,возията също-по-спортна ли е ,по-мека...?Качеството на сглобката, качеството на материалите при интериора,многото екстри и електроника с които е наблъскана-как се държат във времето,въпроса с корозията също ми е интересен. Вътрешното пространство като обем е важно за мен защото не съм от най-малките,едър мъж съм.Камрито което карам в момента въпреки ,че е 21 годишно, много ме е разглезило,невероятна кола е-динамика,вози като кораб,здравина, но ЕГН-то и е недостатъка,за това държа следващата кола отново да покрие тези мои стари навици, ... и може би и за това задавам толкова въпроси,дано да не съм прекалил!!!

Дигателят е само 2.0 и е леко слабичък за това купе от около 1400кг. За гонки по светофарите не става...3.0 V6 190коня има само автоматик, но имат сериозни проблеми със скоростната кътия.Возията е мека, в никакъв случай не е спортна. Сглобката е читава, но като цяло в колата е спестено от шумоизолация. Пластмаси, седалки и панели обаче не тропат...Електроника почти няма, имаш един ABS и два airbag-a. Клима, Ел стъкла, Шибидах, Огледала, Подгрев на седалките (голям кеф!!!), подгрев на огледала... Общо взето стандартните екстри...Откъм вътрешно пространство трудно ще намериш по-добър автомобил! Много удобни седалки и позиция за шофьора! И аз съм много капризен на тая тема и до момента не се сещам за по-широка кола (освен някоя баничарка де ;) ). Сравнено дори с нов Accord, Avensis или Passat, като седна в тях и сякаш нещо ме стиска в рамената...Отзад ми казват, че било тесничко..., незнам, аз като съм спал там явно съм бил доста пиян... :) Моята до момента не съм видял да гние, не съм и чувал това да е проблем. Огромен багажник.Абе, спортна кола за дърти гъзета :lol: Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си...ма знаеш ли колко продавачи ш са навият на тая фатка....ни един

Добре де,има и друга"фатка",не може ли преди да я купя тая "италианка" да и се сменя маслото и после да и се замери компресия(и всичко останало разбира се),дори преди новото масло една промивка, за да паднат и по-качествените евентуални добавки,тази процедура не е толкова трудоемка и времеемка,би трябвало след тази манипулация да си лъснат нещата.Един коректен продавач не би трябвало да има нищо против.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си...ма знаеш ли колко продавачи ш са навият на тая фатка....ни един

Добре де,има и друга"фатка",не може ли преди да я купя тая "италианка" да и сменя маслото и после да и се замери компресия(и всичко останало разбира се),дори преди новото масло една промивка, за да паднат и по-качествените евентуални добавки,тази процедура не е толкова трудоемка и времеемка,би трябвало след тази манипулация да си лъснат нещата.Един коректен продавач не би трябвало да има нищо против.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно да се занимаваш със смяна на масло и тн.не си единствения куповач и няма кои да те лигави толкоз.просто трябва да вдигнеш щеката на маслото докъто е още студен мотора,маслото трябва да е течно,тоест да се окапва от щеката,когато има добавки то е лепкаво и не капе,това е за добавки стабилизиращи маслото,за добавки стабилизиращи мотора няма как да се хванат,те се полепват по метални триещи се елементи и остават там в продължение на 80 до 100 хил.км,не променят качествата на маслото,но колкото и каквито добавки да са слагани до сега на никоя кола не са пониквали сигменти.Проблема в италянките е че не си бръснат краката :cool: ,и не им сменят маслата,а само доливат и от това маслото става като желе полепва се навсякаде по мотора,запушва маслени магистрали и тн.отвиваш капачката за масло и търсиш такива налепи и нагари,та за това се сещам,но бъди сигурен че не останаха хора на запад които си продават здравите и идеални коли които ние търсим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря на всички за съветите,надявам се скоро да стана "пълнокръвен"член на този страхотен форум,....това са "японските" форуми,както в Тойота форума, така и тук, са все хубави хора:D :D :D

Редактирано от St.Vai

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се,че пак "възраждам" тази тема, но възникна едно питане,то е към колегите които имат (или пък не само) акорд купе:Имат ли бордови компютри моделите 99-2001,един от търговците твърди,че нямат, а виждам ,че в други обяви са споменати като съществуваща екстра!? :) :) Благодаря предварително на отговорилите:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.Освен ако не са откраднали моя без да забележа.Я питай търговците на кое викат бордови компютър,на електронния циферблат за километрите ли? :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам ли ,че нямат борд компютър!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд 6-та генерация няма бордови компютър, независимо дали е Американски, Английски или Японски! Ако това те притеснява, може да се коригира много лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...