Loony 26 #1 Публикувано 26 Април, 2010 Здравейте колеги,Имам едно въпросче в спряло положение тряба да напомпя 3-5 пъти съединитела за да влеза 1-ва иначе посе няма никакви проблеми по кутията пак 2-ра влиза винаги като сам спрял само 1-вата прави проблеми дали вече му е дошло времето на съединитела? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #2 Отговорено 26 Април, 2010 Това е признак, че някоя от помпите не работи добре (огледай за течове, може някоя гумичка при буталцето да изпуска) или имаш въздух (обезвъздуши добре). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Loony 26 #3 Отговорено 27 Април, 2010 (Редактирано) Мерси за съвети ще огледам помпите за течовете и ако всичко е добре ще обезвъздушавам Редактирано 27 Април, 2010 от Loony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #4 Отговорено 27 Април, 2010 На Мицубисхито беше така и беше в няква джаджа дето нямам на идея как се казва, ма вместо да помпам съединителя ставаше по-лесно с 2-ра и после 1-ва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Loony 26 #5 Отговорено 29 Април, 2010 абе и аз така правя, обаче малко кофти е, още не сам успял да огледам помпите обаче преди 1 година са сменени с нови не ми се вярва да е от тях, но се надявам от някаква гумичка да е че не ми се дават 500 лв за нов съединител Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Loony 26 #6 Отговорено 10 Май, 2010 Здравейте пак колеги, имах малко свободно време и огледах хубаво колата и не намерих течове по помпите, казанчето е пълно постоянно го проверявам, не мисля че ще е от въздуха понеже мисля че щеше да пропуска и на другите скорости. Пак днес малко понапънах колата в червени и като се опитах да вкарам 2-ра тя не влезе веднага ами исчагърка и после от втори опит влезе добре,а нагоре нямаще никакви проблеми.Дали ще е за смяна щото в началото като го смениха не го настроиха добре, а вместо това смениха всички помпи и пак след 3 седмици истърваше и така докато не отидох при истински Хондаджия да ми го настрои, но сега пак тези скорости.Някои да даде свой съвет че сега нямам излишни пари, а не искам да изтърва годишния събор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #7 Отговорено 10 Май, 2010 Проблема ти е,че не ти отделя съединителя,причините може да са много/наличие на въздух в системата,уплътнения на помпите та дори и неподходяща спирачна течност/Ако ти е износен съединителя ще буксува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #8 Отговорено 10 Май, 2010 Обърни внимание на задна скорост. Ако и при задна скорост имаш проблем както при първа (при запален двигател)- съединителят не отделя добре. При загасен двигател, ако пак не влизат - търси проблема в лостовата система.Пиши да видим резултата от опитите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Loony 26 #9 Отговорено 13 Май, 2010 Здравейте, при изгасен двигател всичко е нормално, а при запален само 1-вата прави проблеми, а всички скорости включително и задната влизат добре.Зимата съединитела беше замръзнал и залепна и когато запалих колата педала остана потънал до долу после като загря колата почна да се качва като го напомпих се управи, дали има нещо общо, тя мойта стана много сложна май по добре да я закарам на майстор да я погледне хубаво че то стана егати мазалото че ще взема да я разваля още повече Но няма и да откаже едни компетентни мнения на колеги,Мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #10 Отговорено 13 Май, 2010 За да не отварям нова тема, колегата се надявам няма да ми се сърди. Някой може ли да обясни подробно как се обезвъздушава съединителя? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #11 Отговорено 13 Май, 2010 http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B0%D0%BD%D0%B5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #12 Отговорено 13 Май, 2010 Не знам при теб как са , но при мен е така:Имам две помпи - горна и долна, на долната има пробка за обезвъздушаване.Някой помпи няколко пъти, задържа натиснат педала, отвиваш пробката (излиза спирачна течност и едновременно педала пропада надолу), стягаш пробката. Повтаряш тази процедура няколко пъти по твоя преценка. Наблюдавай спирачната течност да не свърши в казанчето на съединителяТова е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Loony 26 #13 Отговорено 14 Май, 2010 (Редактирано) Здравейте, май и аз ще пробвам да обезвъдушавам моя съединител да видя дали няма да се подобри само да попитам колко течност трябва да излезе че да е на 100 % стигне до новатаДа добавя кам горния коментар че като изпуснеш течноста педала трябва да е натиснат до долу и след като затегнеш болта пак помпиш. Редактирано 14 Май, 2010 от Loony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #14 Отговорено 15 Май, 2010 колега като взех моята хонда имах същия проблем смених скоростното масло точно с такова каквото трябва да е след това направих един небрежен опит за обезвуздушаване без да източвам течността и всичко се оправи сега си карам без никакъв проблем в моя случаи всичко води към скоростното масло провериго и успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове