kraichev 21 #1 Публикувано 23 Април, 2010 Здравейте от няколко дни съм притежател на хонда сивик 1.5 90кс двигателя е D15B2 та въпроса ми е че сутрин когато я запаля не искат да влиза първа скорост изобщо а втора с малко мъки това говоря в спряло положение след няколко кръстовища в пловдивския трафик всичко се оправя като по загрее ли не знам какво и се оправя помогнете ми колеги какво и е ?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #2 Отговорено 23 Април, 2010 виж си маслото в скоросната кутия,има ли вобще такова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #3 Отговорено 23 Април, 2010 Сменял ли си маслото на кутията? Ако не, вероятно отдавна и е време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #4 Отговорено 23 Април, 2010 благодаря ще го погледна а знаете ли добър сервиз в пловдив ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #5 Отговорено 23 Април, 2010 Препоръчвам ти да ползваш официалния сервиз, с оригинално масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #6 Отговорено 23 Април, 2010 добре а някои ще ми каже ли каде се намира тои в пловдив ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #7 Отговорено 23 Април, 2010 Сега ще ме накажат са реклама http://honda.bg/index.php?option=com_conte...&Itemid=269 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #8 Отговорено 23 Април, 2010 благодаря а колко горе доло ще струва едно пълно обслужване на моята хонда с свястни консумативи ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #9 Отговорено 23 Април, 2010 Някои неща са доста скъпи при тях, но повечето консумативи са ок като цена. Звънкаш и питаш. Само мога да ти кажа за смяната на маслото на кутията: 19-21лв литъра (трябват ти 2л), 10-15лв труда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #10 Отговорено 23 Април, 2010 Аз минах по този път, но ето да прочетеш последното мнение от тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showto...44905&st=45 - там съм обяснил как се справих със същия проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lusco 2 #11 Отговорено 23 Април, 2010 В момента съм на Windows 7 64 bit оперативна система, която не е съвместима с Autodata и не мога да кажа точно количеството масло и с каква спецификация да е, но по мое мнение е доливано или е наливано не каквото е предписал завода, а по-гъсто и поради тази причина при студен старт 1-ва и задна се включват трудно докато не се разбие и затопли малко. Не чакай а направо го сменяй. Мога да ти дам пример със скоростите на Mercedes - по документи трябва да е ATF, ако се налее 80W90 ефекта ще е същия, а може и да е по-лошо. За Xantia дават 75W80. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #12 Отговорено 23 Април, 2010 Аз минах по този път, но ето да прочетеш последното мнение от тази тема http://forums.hondabg.com/index.php?showto...44905&st=45 - там съм обяснил как се справих със същия проблем колега моя съединител е Валео и е на 10 000 км мек е и работи много добре при потегляне предницата грам не потрепва 1-ва скорос или влиза или не не влиза сутрин първите 2-3 км. после всичко става перфектно еи до сега обикалях с хондата и нито хърка нито трепка но утре сутрин пак ще е проблем и не знам какво и е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #13 Отговорено 23 Април, 2010 В момента съм на Windows 7 64 bit оперативна система, която не е съвместима с Autodata и не мога да кажа точно количеството масло и с каква спецификация да е, но по мое мнение е доливано или е наливано не каквото е предписал завода, а по-гъсто и поради тази причина при студен старт 1-ва и задна се включват трудно докато не се разбие и затопли малко. Не чакай а направо го сменяй. Мога да ти дам пример със скоростите на Mercedes - по документи трябва да е ATF, ако се налее 80W90 ефекта ще е същия, а може и да е по-лошо. За Xantia дават 75W80. Успех! Благодаря ти много съветати ми се струва доста адекватен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #14 Отговорено 23 Април, 2010 Когато е произведена твоята кола май не е имало специално масло за скоростите а се е слагало двигателно 5W30 5W40 10W40 не че има някакъв проблем да си сложиш фирменото масло на хонда. Сменя се на 40 хиляди но и по често да го сменяш няма да сбъркаш 1.8 литра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #15 Отговорено 23 Април, 2010 в понеделник ще го сменя и ако се окаже от него съм ви длъжник Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #16 Отговорено 23 Април, 2010 За да няма недоразумения: трябват ти 2 литра масло Honda MTF (препоръчвам) или 10W40.Не знам какви ATF намесихте като говорим за ръчни скорости... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #17 Отговорено 24 Април, 2010 днес бях в магазина-сервиз на хонда на пазарджишко шосе смениха ми двигателното масло скоростното масло и масления филтър за скромната сума от 174 лева самоче момчето каза че от скоростите и искарал съвсем бистро масло и наи вероятно не е от него проблема с първа скорост Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #18 Отговорено 24 Април, 2010 Цената ми изглежда ок мисля? Приблизителни цени: масло двигател - 76, филтър - 34 труд - 10, масло кутия - 42, труд - 12?То маслото в кутията няма от какво да потъмнява... и все пак нищо не коментира сега как е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PazzO 3 #19 Отговорено 24 Април, 2010 Колега може и саидинител да е, обикновенно 1ва и задна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #20 Отговорено 24 Април, 2010 В момента съм на Windows 7 64 bit оперативна система, която не е съвместима с Autodata и не мога да кажа точно количеството масло и с каква спецификация да е, но по мое мнение е доливано или е наливано не каквото е предписал завода, а по-гъсто и поради тази причина при студен старт 1-ва и задна се включват трудно докато не се разбие и затопли малко. Не чакай а направо го сменяй. Мога да ти дам пример със скоростите на Mercedes - по документи трябва да е ATF, ако се налее 80W90 ефекта ще е същия, а може и да е по-лошо. За Xantia дават 75W80. Успех! Налей диференциално масло в скоростите с (Толкова гъсто) И ще разбреш колко струва смяната на скоростна кутия след 10-20к В упътването на 5 ген пише MTF (Manual transmission fluid) Или 10W40 На мен така един многоооо голям специялист ми наля 75W80 и нещата станаха доста по трудни за вкарване, но за щастие само след 200 км разбрах, че не трябва да е такова и веднага го смених. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #21 Отговорено 24 Април, 2010 Цената ми изглежда ок мисля? Приблизителни цени: масло двигател - 76, филтър - 34 труд - 10, масло кутия - 42, труд - 12?То маслото в кутията няма от какво да потъмнява... и все пак нищо не коментира сега как е?не мога да ти кажа сега как е защото прави проблема само сутрин утре сутринта ще разбера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #22 Отговорено 24 Април, 2010 Колега може и саидинител да е, обикновенно 1ва и заднаколега как се реголира саединителя от одеве това се опитвам да намеря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #23 Отговорено 24 Април, 2010 Не се регулира (самолегулиращ е). Ако прави проблем само на една скорост, по вероятно да е проблем на кутията (ако маслото не помогне разбира се) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #24 Отговорено 24 Април, 2010 мерси утре сутрин ще разберем истината а по принцип какъв е съединителя ? мисля че е хидравличен ... къде му е казанчето и каква течност се налива в него искам да го проверя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #25 Отговорено 24 Април, 2010 значи намерих казанчето на съединителя пълно е до горе с течност съединителя е доста мекичък помпите изглеждат добре нямат течове единственото което ми остава е да пробвам да обесвъздуша системата моля ви обяснете ми как става това малко по подробно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #26 Отговорено 24 Април, 2010 днес бях в магазина-сервиз на хонда на пазарджишко шосе смениха ми двигателното масло скоростното масло и масления филтър за скромната сума от 174 леваA да те питам какво е това масло-златно ли? Това,че е бистро може да няма нищо общо със ситуацията.а за обезваздушаването ако не сте ровоили по помпитя няма смисъл.Най-вероянто се е оправило,но имай в предвид,че на студена кола и при всичко префектно пак има разлика п.п.vex-7.50 е масления филтър а маслото е ок 10кинта за литър.3+2=5=>50+7,5+10(въздушен)=70кинта с бирата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #27 Отговорено 24 Април, 2010 (Редактирано) 7.50 за какъв филтър? 10 кинта за масло? Какво масло? Изобщо за какви марки говориш че сравняваш? Ти 3 литра масло ли наливаш в двигателя? Редактирано 24 Април, 2010 от vex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #28 Отговорено 24 Април, 2010 7,50 до 9кинта маслен филтър.масло Q8-добро е.10в40 е толко-10 кинта.3литра и е точно по средата на пръчката.Скоростите 1.8 или 2-не помня точно.Смяна-на "аванта" щом взимам маслото п.п.Маслото е добро и нямам ядове с него.Цените са си нормалните в сервиза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #29 Отговорено 24 Април, 2010 Всеки сам си преценя... аз не бих си сложил "някакво" масло с "някакъв" филтър... особено на високо оборотен двигател... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #30 Отговорено 24 Април, 2010 Филтъра не знам ква марка беше.Май Шампион А Q8 е добра марка,чешка или полска.Не го пипа,лесно пали,не е блокирала вече 6 смени.Верно са от варела е,но собственика на сервиза ме уверява че не е ментал-трудно се фалшифицира цел варел Човека си налива и на с-класата,и на джипа и на още 98% от клиентите.нз б16ката как е,но д14ката си се чувства мн добре с него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lusco 2 #31 Отговорено 24 Април, 2010 В момента съм на Windows 7 64 bit оперативна система, която не е съвместима с Autodata и не мога да кажа точно количеството масло и с каква спецификация да е, но по мое мнение е доливано или е наливано не каквото е предписал завода, а по-гъсто и поради тази причина при студен старт 1-ва и задна се включват трудно докато не се разбие и затопли малко. Не чакай а направо го сменяй. Мога да ти дам пример със скоростите на Mercedes - по документи трябва да е ATF, ако се налее 80W90 ефекта ще е същия, а може и да е по-лошо. За Xantia дават 75W80. Успех! Налей диференциално масло в скоростите с (Толкова гъсто) И ще разбреш колко струва смяната на скоростна кутия след 10-20к В упътването на 5 ген пише MTF (Manual transmission fluid) Или 10W40 На мен така един многоооо голям специялист ми наля 75W80 и нещата станаха доста по трудни за вкарване, но за щастие само след 200 км разбрах, че не трябва да е такова и веднага го смених. Ако с гледане се учеше, кучето щеше да е най-добрия касапин. Къде си гледал и какво си чел не ме интересува, но не се изказвай неподготвен като Шекспир на партийно събрание! Mercedes W124 : Xantia : Honda Civic : Успех в гледането! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #32 Отговорено 25 Април, 2010 пичове във фактурата ми пи6е 3.6 литра двигателно масло 10w-40 s-syn обаче ме съмнява че това 3.6 литра е малко множко тъй като сега нивото на щеката показва доста над максимума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #33 Отговорено 25 Април, 2010 пичове във фактурата ми пи6е 3.6 литра двигателно масло 10w-40 s-syn обаче ме съмнява че това 3.6 литра е малко множко тъй като сега нивото на щеката показва доста над максимумаКолко доста,в мм.??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #34 Отговорено 25 Април, 2010 Toва е опасно Източи го и налей само 3!!!Не я карай така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #35 Отговорено 25 Април, 2010 Като се сменя маслото на топъл двигател така става... Можеш да пробваш и да си вземеш една спринцовка с тънко маркуче което пасва, и през щеката да дръпнеш малко масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #36 Отговорено 25 Април, 2010 blagodarq za saveta no problema s skorostite si ostava tazi sutrin parva pak ne vliza Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #37 Отговорено 25 Април, 2010 хайде да не съм пророк, но нали ти казах да прочетеш последното мнение на това http://forums.hondabg.com/index.php?showto...44905&st=45 с уточнението, че също на студен двигател ми правеше тези номера.Съединителя не ти отделя достатъчно - провери си помпите, обезвъздуши ги и ако няма резултат отиваш на посоченият вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kraichev 21 #38 Отговорено 25 Април, 2010 хайде да не съм пророк, но нали ти казах да прочетеш последното мнение на това http://forums.hondabg.com/index.php?showto...44905&st=45 с уточнението, че също на студен двигател ми правеше тези номера.Съединителя не ти отделя достатъчно - провери си помпите, обезвъздуши ги и ако няма резултат отиваш на посоченият вариант.да попитах как да обесбъздуша помпите на съединителя и никакъв отговор иначе не са омаслени и не текат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #39 Отговорено 25 Април, 2010 (Редактирано) Не знам при теб как са , но при мен е така: Имам две помпи - горна и долна, на долната има пробка за обезвъздушаване. Някой помпи няколко пъти, задържа натиснат педала, отвиваш пробката (излиза спирачна течност и едновременно педала пропада надолу), стягаш пробката. Повтаряш тази процедура няколко пъти по твоя преценка. Наблюдавай спирачната течност да не свърши в казанчето на съединителя Това е. Опитай сутрин първоначално да припомпиш няколко пъти съединителя и тогава пробвай да включиш на скорост. Ако влезе без проблем значи имаш въздух или някоя от помпите не работи добре. Ако след припомпване няма разлика ..... горе ти писах вече минах по този път. УСПЕХ Редактирано 25 Април, 2010 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lusco 2 #40 Отговорено 25 Април, 2010 И на самотек да го оставиш не е грешка. Аз предпочитам така защото е по-сигурно, но е по-бавно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове