stomanata 2 #1 Публикувано 22 Април, 2010 CR-V-то вече е на около 190 000км, а до колкото знам на катализаторите им дават около 150 000.Как мога да разбера дали е запушен? Карам на газ, а някой казват, че като се кара на газдаже се отпушвал полека-лека (разтиквали се мизериите) Като карам по равен участък усещам двигателя да звучи "изтормозено" все едно катеря байр, а се движапо равно. Дали може да е от катализатора? Мисля си евентуално и за въздушният, че е на около 3000км та ще го сменям де, та може и от него да звучи така двигателя. Като цяло ако се свали катализатора и се погледне през него трябва ли да светлее? Изобщо как мога да разбера дали да го изкормя или още да сикарам с него? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
j0r0 0 #2 Отговорено 22 Април, 2010 ами сваляш катализатора,поглеждаш през единия отвор и ако виждаш през питата,значи катализатора ти е добре,ако не ...............ама не го "избушвай" ами сложи тръба на негово място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
карлос 18 #3 Отговорено 22 Април, 2010 Колега, аз имах съмнения за моя катализатор. Решението е много просто. Отиваш в който и да е пункт за ГТП, там имат добри газанализатори. Ще ти стува 5лв., поне на мен толкова ми взеха . Само трябва колата да е достигнала работна температура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #4 Отговорено 22 Април, 2010 Не знам коя година е CR-V -то но предполагам, че си има лампа на таблото "check engine" и когато му дойде времето на катализатора той сам ще си каже. На Акорда ми си изрива на умряло и лампата грейна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #5 Отговорено 25 Април, 2010 Имам я нея лампа, засега нямам проблеми. Обаче мисля, че в началото като сложих газовата (не съммного сигурен все пак) не е светкала, а сега малко преди да свърши газта (или май в моментана свършване) и святка.... Явно системите си остават настроени за газ, а реално работина бензин. Нз какво инфо подава към компа това, но започва да върви ужасно много А на газоанализатор дали ще се хване запушване? Не се ли мери просто съдържаниетона опреден вид газ (СО2)?Остава значи май да го сваля и да погледна през него. А какво беше това за тръбата?Не става ли просто с някакво шило или нещо такова ако е запушено да разбия вътре "питата" и после"гърнето" да си остане така? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #6 Отговорено 25 Април, 2010 Не знам как да ти пусна линк, но тук в технически има тема "Светещ знак на таблото"( на 2 или 3-та страница). Ще ти е от полза, виж я.А иначе на теста за газове със сигурност ще разбереш дали е зле кат-а, ако е високо СО-то (не СО2) и/или ниска ламбда, значи е зле. Обаче се мери на бензин, не на газ. Другият вариант е сваляне и проверка на кат-а.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #7 Отговорено 2 Май, 2010 Написах "Светещ знак на таблото" с търсене само в този раздел и излезе 1 тема, къдетонякои си търси табло от алуминии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #8 Отговорено 2 Май, 2010 (Редактирано) Вече знам как се качва линк Ето я темата:Цък Редактирано 2 Май, 2010 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #9 Отговорено 5 Май, 2010 Не мога мн добре да скифна дали е същото, но моята е жълта/оранжеваhttp://farm3.static.flickr.com/2311/226817..._dcc0a76df8.jpgи светва, когато свърши газта в движение. Иначе не ми свети... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todort4 0 #10 Отговорено 5 Май, 2010 Аз бях днеска на ГТП че беше дошло време и го питам майстора нали тоя газ анализатор е с такава сонда да отчита за катализатора дали е запушен, той вика да точно така, та мисълта ми е моя акорд е на 240 000км и той каза съвсем малко ти е запушен караш така и не го бараш. Ако газта оказва влияние колата я взех с газ инжекцион от германия и незнам там кога е слагана аз съм я карал 12 000км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове