Jump to content
hefest

моля за помощ и информация за 7-ма генерация акорд

Recommended Posts

колеги пише ви един бъдещ ваш колега,и моля за малко помощ изразяваща се в мнения,препоръки и съвети относно 7-ма генерация на акорд.в момента съм притежател на 2 немски автомобила от една и съща марка,но които просто им доиде времето и немогат да отговорят на изискванията ми,и просто да кажа ми поумръзна да седя повече време под тях от колко в тях !!!сега директно за колите за които искам помощ,това са:акорд 2004 2.0втек(комби)акорд 2004 2.0втек(комби) - турернадявам се да не бъркам че това са 7 генерация на акорд,колеги до сега съм имал досег само с 5 генерация сивик-англичанка 1.6втек,и съм много доволенмоля ви нека да разгледаме слабите места на модела,ценовите диапазони на обслужване,и едно от наи важните неща,коя е по подходяща за нашите родни пътища :)благодаря много на всички които ще се отзовът,и ще ми помогнат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам такъв акорд но дизеловия вариант 2006г и съм много доволен.комби вариантът ми е малко грозноват,но ти си знаеш за какво ще го ползваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам дизел , но Турър :o И съм повече от доволен , но се опасявам , че това е и от двигателя :) Защо си се спрял само на бензиновите версии ??? За мен лично си е компромис 2000 кубиковия бензинов двигател , още повече в Турър :) ако не искаш дизел , защо не погледнеш и 2400 кубиковия бензинов агрегат :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам бензиновия вариант на турър.Мога да кажа само суперлативи за колата.Удобна,комфортна - моята е с тъч скриин дисплеи,по мое мнение возията и е доста по мека от акорд седан .Незнам защо да е компромис двигателя за турър ? Колата си дърпа доста добре ,според данни от нета 9,8 за бензиновия срещу 10,2 за дизеловия турър от 0-100 км .Досега не ми се е налагало да сменям нищо само, масло - 5w40 на хонда за 25лв за литър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги както за сега се уверям от вашите мнения,така и мнения изван форума похвалите са много,което е хубаво,за момента само съм дочул че возията на автомобила е твърда,което малко не би трябвало да отговаря на категорията в която е акорд.по отношение на двигателите бих обърнал внимание и на дизеловия вариант,но поглед към по големия брат от 2.4 не мисля за момента ;)в какво се изразява разликата от турер и обикновенния вариант,и това евентуално каква разлика ще даде в цените за подръжка.още веднъж благодаря за помоща ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно ти говоря за Турер дизел :rant: 2005 - не бих казал , че возията е твърда , но стегнаа - да !!! Което означава , че като влезнеш в неравност няма да се носи като кораб минути след това , а ще влезне наистина по-твърдо :) но това не означава , че ще ти разбие камъните в бъбреците , ще си удариш главата в тавана или ще претърпиш някаква неприятна вибрация :) Поради по-стегнатата возия Акорда е в пъти по-стабилен от всеки един конкурент в класа си на дълъг път , рязки завои и по-екстремно каране :rant: а при спокойно каране е невероятно приятен автомобил за шофиране , който дори след 800 км по "хубавите" ни пътища няма да се чувстваш уморен ;) Виж в градски условия е по-натоварваща заради масата си и габаритите ;) Конкретно Турера предполага по-бързо изхабяване на накладки - дискове , гуми и разбира се малко повече гориво ;) заради повечето си килограми . Но прдлага огромно багажно пространство , което е конкуренция на по-горните класове / Ауди А6 примерно / ;) Дължината на седан и комби е една и съща , така ,че това е само илюзия , че е по-голям ;) Конкретно за мен е компромис бензиновия 2.0 двигател , защото няма еластичността като дизела ;) което за мен е много важно за един автомобил , да ускорява с 0.2 секунди до 100 км/ч , евентуално на 400 метра ще са на равно , но след това бензина изостава достатъчно !!! Компромис е и защото разликите в разхода не са малки !!! Аз пътувам доста и не ми е все тая дали ще ми харчи 8/100 с моето каране или 6/100 ;) Разходите ми по поддръжката за сега са ми равни на 240 лв за предни накладки , 80 лв въздушен филтър , 60 лв горивен филтър , 40 лв маслен филтър , 80 лв филтър за купето , 36 лв на 1 литър масло 0-30/40 - всичко това от Бултрако , когато все още беше гаранционна . Или иначе 40 лв въздушен филтър / пак японски от магазин Самурай Пловдив / , 10 лв маслен филтър / Филтрон Пловдив /, 30 лв филтър за купето / някво магазинче в София / и вече с маслото няма голяма възможност защото с такъв вискозитет маслата са горе долу на същите цени ;) Имай предвид , че ако някой ти говори , че дизела ще ти се изплати ако караш 40 000 км на години и такива не важат за коли втора употреба , защото да намериш абсолютно същите коли / ниво на уборудване , километри , години , състояние / само с различни двигатели е нещо почти невъзможно , а и дори да намериш може дизела да е по-евтин от бензиновия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря на колегата "тино".ето едно чудесно мнения,спретнато,подредено и подкрепено с информация от първа ръка.гледаики цените не забелязвам ефекта на тъи нареченото скъпо подържане,за класът на акорд бих казал че има напално поносима от всякаква гледна точка подръжка,и то за дизеловия вариант.не казвам че съм твърдо решен за бензинов двигател,за това се допитах и до вас бъдещи колеги,защото точната информация,съгласувана и базирана с личните желания и очаквания ще доведът до правилния избор на автомобил и тип двигател.за пътя и на мен ми се събира доста,имаики предвид факта че съм студент в румъния,и едно прибиране в една посока ми е от порядъка на 600-800 км,например покрай великденските празници за 2 седмици ми се сабраха 2500км,така че разхода също е от значение.напално съм съгласен по отношение на това че едно и също състояние и ниво на подръжка неможе да се срещнекато заключение бих казал че ще обърна внимание и на дизеловите варианти,за сега отново пак благодаря за помоща на писалите колеги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно за мен е компромис бензиновия 2.0 двигател , защото няма еластичността като дизела :) което за мен е много важно за един автомобил

Е, при положение че 0-100 бензиновия ги прави по-бързо, че максималната скорост на бензиновия е по-висока, че оборотите до които се развърта са с 2000 отгоре ... като как дизела е по-еластичен? по-еластичен ако не искаш да ръгнеш 2-ра или 3-та ... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно за мен е компромис бензиновия 2.0 двигател , защото няма еластичността като дизела :) което за мен е много важно за един автомобил

Е, при положение че 0-100 бензиновия ги прави по-бързо, че максималната скорост на бензиновия е по-висока, че оборотите до които се развърта са с 2000 отгоре ... като как дизела е по-еластичен? по-еластичен ако не искаш да ръгнеш 2-ра или 3-та ... :rolleyes:
Лично аз съм вдигал 230 км/ч с Акорда :) с достатъчно добро и непрекъснато ускорение :D предполагам , че ако го измъчка в продължение на 5-6 км ще ускори до 240 км/ч.Еластичността е именно това като си на висока предавка , при подаване на газ колата да се ускори достатъчно бързо ;) Убеден съм ,че ако се потърсят характеристики на двата двигателя в едно и също купе данните ще потвърдят думите ми ;) А ако се позоваваме само на каталожни данни , които са препоръчителни или пък писания в списания никой от нас нямаше да кара японски автомобил ;) Понеже спомена и обороти , отвръщам с 340 нМ при 2000 оборота срещу 190 нМ при 4500 оборота , когато вече съм превключил следващата предавка и разполагам отново с 340 нМ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Tino,сигурен ли си,че горивния в Бултрако е 60лв,че на мен в Юбико вече два пъти го сменям е 90лв?За hefest,карам 2.2 дизел седан 2004. Ако купуваш всичко оригинално,ще те заболи главата.Дискове предни хонда-800лв.,накладки предни хонда около 300лв,сега сменях пистов ремък и ролки -400лв,водната помпа не се сменя освен ако няма проблем.Имай в предвид че и ръчна скорстна да е,пак се сменя масло на 8год или 120к.Антифриза се сменя първият път на 5год. после на 3г.Спирачна и хидравлична също е хубаво на 3-4год. да се сменят.Това е от консумативите което се сещам :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретно за мен е компромис бензиновия 2.0 двигател , защото няма еластичността като дизела ;) което за мен е много важно за един автомобил

Е, при положение че 0-100 бензиновия ги прави по-бързо, че максималната скорост на бензиновия е по-висока, че оборотите до които се развърта са с 2000 отгоре ... като как дизела е по-еластичен? по-еластичен ако не искаш да ръгнеш 2-ра или 3-та ... :D
Само да отбележа че дизеловия турър е с около 200кг по тежък от бензиновия , от там явно и по ниските резултати от 0-100км. Колкото до разхода на гориво аз лично искам да имам алтернатива , и затова моя турър е газифициран.И мога да кажа че дава много приличен разход, а за цената на газта в момента няма да коментирам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя за цената , но мисля , че толкова беше във фактурата ;) аз също останах учуден защото за Сивик-а ми също е 60 лв , но не от Бултрако ;)

Кристияне , дай малко повече инфо за Акорда ти , всичко това си сменил защото му е дошлно времето или ...? Моя е на няма и 80 000 км и вече навърши 5 години , по принцип знам , че след 5-тата година започват смените на другите консумативи и ми е интересно ;)

Хехе :D , предполагам , че на колегата ще му е интересно и тази тема , Тодоре дай малко яснота , каква газова , колко струва , на какви километри какви профилактики правиш ;) колко струват , двигателя на колко правиш реглаж - пак колко струва ;) На мен също ми е интересно ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами Акорд седан 2004 на 100к 2.2cdti.Всичко което съм сменял е защото му е дощло времето. На 100к е пистовия с ролките,а за другите съм писал те не са толкова скъпи.По принцип чета какво са написали японците и гледам да го спазвам стриктно.А за горивния,понеже го сменям на всяка смяна (по препоръка от хора на които вярвам) и малко ме е яд,защото е bosh и е 90лв в Юбико,а по магазините горивен на Bosh е по 50-60лв.За това те питах,ако е 60лв в Бултрако да си го взимам от там,че Юбико са ми удобни пък да ми я обслужват.Друго което мога да споделя като опит е да се внимава,ако се купува горивен филтър от другаде,тъй като вече имаше няколко случая,колата да няма ряз и мощност от гаден горивен филтър.Другото е че свещи не се сменят докато нямаш проблем(за дизел).За водната помпа писах,че и тя не се сменя с ремъка,а само ако има проблем.Зареждам само в Еко нафта и съм по доволен отколокото от OMV.Ами май е това :D

Редактирано от kristian_nk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тино, Веднага внасям яснота :tooth: Акорда го купих с монтиран ги заволи на 3 месеца.Струва по фактура1600лв с монтиран омаслител на клапаните.Реглаж на Ги съм правил само веднъж на стойност около 80-90 лв като 40лв от тях бяха за масло за омаслителя ,останалото за 2 филтъра и диагностика,не че имаше нужда.При консултация в Бултрако ми казаха че реглаж на клапаните се прави на 30000-40000 км когато има омаслител на клапаните.Друго по колата освен едно масло и филтри не съм правил.Сега за разхода искам да кажа че е многократно провверен ,по начина пълно-пълноИзвън града Пловдив-Сандански 8,5 на 100 газ като 100км по магистрала със 130-140км останалото както мога,съответно фарове и парно пуснати.Градско Пловдив твърдо 12/100 по малко немога но пък не карам като баба .Естествено на газ ми пада малко динамиката иначе на газ 190по магистралата без проблем.Проблема беше приятелката ми :devil: беше се хванала за всички дръжки в колата.И естествено дръпнах газта.

Редактирано от Todor_Gagovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги много ми се щтеше да ви стана и колега по модел,но за сега равносметката е че в касичката няма колкото за акорд:D (тоест има но почти оставам на нула след закупуването му и не си заслужава да караш такъв автомобил а да не си му отдал подобаващото обслужване) за това падам в изискванията си за по нова година,и се ориентирам към сивик 1.8 вти аеродек,избора на години е между 98/00 но наи вероятно ще е 00г.а живот и здраве след 2 години ще гледам за нещо по добро,пък току му дошло времето на акорда ;).така че малко се отклонявам от акорда,и нека кажем,кои каквото знае и по някоя добра дума за дадения сивик,да видим дали е добър избор,благодаря предварително ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...