Jump to content
velislav

2 въпроса за лагер, ремъци и ролки...

Recommended Posts

значи карам си аз д15б2-ката вече 2години минал съм 30 000км на доверие и мисля че и е време да бъде напълно обслужена, и понеже обичам да си правя нещата сам имам едно питанеЗначи ремъците са 3 - ангренажен, на хидравликата и на динамото...така, колко ролки се сменят (1,2) на кое...и откъде на къде съм задължен да сменя и водната помпа (не съм гледал де, ама от ангренажа ли се върти :) )И другото което е - ако си сложа раздвижена ролка...каква ще е разликата освен финансова, защото теоритически знам какъв и е смисъла, ама практически...ще има ли ефектИ още нещо...при натиснат съединител нямам шум, при пуснат съединител, без да е включена на скорост има едно виене - допитвал съм се много пъти до различни майстори дали може да си върви и така и за 30 000км явно, че може, има си масло в скоростната кутия, аз стигам до извода май...че е лагер на съединителя, или се бъркам...Между другото за питането за ремъците и ролките ме интересува изчерпателен отговор, понеже мисля с баща ми да ги сменям, но искам да знам точно какво трябва преди това да си купя...та ако може едно обяснение... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една ролка и водната помпа която е на ангренажния. Направо си е задължително да смениш водната помпа, моята не прокапа но направо беше блокирала, гаснеше ми на свободна а ремака така се мяташе че се чудя как не беше изкачил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема със съединителя е в аксиалния лагер.леко се допира в притискателния диск и се овлича от него.При мен се получи след като смених съединителя.Много е изнервящо но знам решение на проблема.Махаш маншона на помпата икато погледнеш прес дупката се вижда лагера.Вземаш WD40 и пръскаш лагера със сламката на спрея.Ефекта е моментален но краткотраен.След 2-3 месеца пак се разскърцва.Относно ремъците и ролката просто трябва много да внимаваш да не са ментета.Аз сменях ремък и ролка и след 10 000 км.Сменях пак р4олката щото почна в купето да се чува как вие.Помпата не съм я сменял щото си беше о.к. личеще си че е сменяна преди това,но по принцип се сменят задължително ако не на всяка смяна поне през смяна на ремък. Ioan Публикувано на Вчера, 09:55 PM Има една ролка и водната помпа която е на ангренажния. Направо си е задължително да смениш водната помпа, моята не прокапа но направо беше блокирала, гаснеше ми на свободна а ремака така се мяташе че се чудя как не беше изкачил.Това става като се кара повече време с вода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със съединителя ти е по скоро в лагера на първичния вал...даже е сигурно че е той...носи на бой ,но все някога се предава....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може предишния собственик да е карал с вода. От време на време свиреше(съвсем малко приличаше на стържене) но проявих нехайство поради липса на пари.За смяната на помпата на 2 смени на ремъка и аз знам че може но доста хора като си купят кола и разчитат че предишния собственик я е сменил както и аз което може да се окаже груба и глупава грешка. Цената не е толкова голяма че да се пести а и се прави на на 60 хиляди или на 100 ако са оригинални. Може би се разчита че помпата е направена да изкара поне 100 хиляди и 2x60(120) хиляди едва ли ще е проблем но сигурно ако е обслужвана с оригинални части например в бултрако 200 хиляди може и да се окажат прекалено много.Но всеки сам си решава колко голям риск да поеме все пак D15B2 има защита от скъсан ремък стига вдлъбнатините на буталата да не са пълни с нагар но последиците от протекла помпа могат да бъдат фатални ако ако не се забележи на време

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега моето мнение е сменяи ролка,водна помпа и ремак,всичко да е ок,я си представи смениш само ролката и ремака и всичко си казваш че е ок но в един момент изненада протича и пак разглобяваш и пак пари за маистори и главоболия,а така като смениш всичко с един куршум 3 заека както казват колегите не си струва да пестиш точно от тези части сменят се веднаж на 50 000 км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със съединителя ти е по скоро в лагера на първичния вал...даже е сигурно че е той...носи на бой ,но все някога се предава....

А така дее..... :lol: И при мен го има същия проблем, като колегата velislav, и на мен ми казват винаги една от тия 2 версии: лагер на съединителя (аксиален) или лагер на първичния вал на скоростите!?! ;) Аз мисля, че по-логично звучи 1-ия вариант (аксиален лагер), но от друга страна, като купувах колата ми казаха, че съединителят ми е сменен! ;):lol: Редактирано от CIVICwarrior

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешно си мислиш.... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз май си отговорих на въпроса за лагера:"Има и обратен случай на твоя-лек шум без да е натиснат с-ля,при натискане изчезва.Тогава е тръгнал лагера на първичния вал на ск. кутия,който спира въртенето си при натискане на с-ля."Демек щеше да е аксиалния ако жужеше при натиснат съединител, а не при пуснат...тоест когато се върти точно той...А за ремъците и ролките мисля да сменя 3-те ремъка и ролката...някой предложения за раздвижена ролка???А помпата ще е на следващ етап, не мисля че може да прегрее, пък от друго не ме е страх...дори чета че при скъсан ремък имало защита като на Опел и други марки за който знам да не срещат клапани и бутала (за d15b2)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз май си отговорих на въпроса за лагера:"Има и обратен случай на твоя-лек шум без да е натиснат с-ля,при натискане изчезва.Тогава е тръгнал лагера на първичния вал на ск. кутия,който спира въртенето си при натискане на с-ля." :P

:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...