Ростислав 86 #1 Публикувано 14 Април, 2010 Здравейте. Наскоро купих б16 мотор за моят ЦРХ, дойде време за поставянето и започнах да се чудя как... Та въпроса ми е следния: как ще е по добре, да изместя стойките на тампоните, които са заварени за коша или да преправя тази част на тампона, която е захваната към мотора/кутията? Ако може някой от всички, които са го правили да ми пратят снимки, ще съм много благодарен. Търсех в чуждите сайтове, но не успях да намеря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #2 Отговорено 14 Април, 2010 с пари е лесно... -> http://hasport.com/store/index.php/mounts/...es-ef/efb1.htmlхоум-мейд варианта е да разпробиеш точковите заварки със специална бургия и да ги преместиш. позиционирането на мотора ще е малко проблемно, но не е невъзможно защото е правено вече. Може да драснеш някой ред на BOSS'HOGG ако има време да сподели къде е имал проблеми и трудности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ростислав 86 #3 Отговорено 14 Април, 2010 с пари е лесно... -> http://hasport.com/store/index.php/mounts/...es-ef/efb1.htmlхоум-мейд варианта е да разпробиеш точковите заварки със специална бургия и да ги преместиш. позиционирането на мотора ще е малко проблемно, но не е невъзможно защото е правено вече. Може да драснеш някой ред на BOSS'HOGG ако има време да сподели къде е имал проблеми и трудности.Знам, че с пари е по-лесно, но както се казва парите никога не стигат. За преместването на самите стойки до някаква степен ми е ясно, но дали няма да е по-лесно и по-добре да си направя нови планки на тампоните за закрепване към кутията и мотора. Мисълта ми е да използвам старите тампони от д серията захванати към планки и планските захванати към кутията... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #4 Отговорено 14 Април, 2010 (Редактирано) Здравейте. Наскоро купих б16 мотор за моят ЦРХ, дойде време за поставянето и започнах да се чудя как... Та въпроса ми е следния: как ще е по добре, да изместя стойките на тампоните, които са заварени за коша или да преправя тази част на тампона, която е захваната към мотора/кутията? Ако може някой от всички, които са го правили да ми пратят снимки, ще съм много благодарен. Търсех в чуждите сайтове, но не успях да намеря.Защо не погледнеш тук: за съединител със жило за хидравличен съединител П.П. Сори, чак сега видях че Емо е отговорил. Редактирано 14 Април, 2010 от hondю Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #5 Отговорено 14 Април, 2010 Аз мога да споделя от Англичанка ВТИ на ЕК3 ,На мен маисторите се двоумеха дали да разпробиват моята стоика за да си остане с оригиналния тампон или да свалят тая от ВТИ в краина сметка направи 2рото и мисля стана супер .Помоли някои от хората с моргите за нужните стоики и само да се фиксира и завари . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RIFTO 27 #6 Отговорено 14 Април, 2010 ако това може да е от ползаhttp://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-89-90-91...sQ5fAccessories Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #7 Отговорено 15 Април, 2010 Аз мога да споделя от Англичанка ВТИ на ЕК3 ,На мен маисторите се двоумеха дали да разпробиват моята стоика за да си остане с оригиналния тампон или да свалят тая от ВТИ в краина сметка направи 2рото и мисля стана супер .Помоли някои от хората с моргите за нужните стоики и само да се фиксира и завари .За коя стойка говориш?По темата,аз бих преместил стойките от точковите заварки (ако бюджета не позволява конверсионния комплект) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ростислав 86 #8 Отговорено 15 Април, 2010 Аз мога да споделя от Англичанка ВТИ на ЕК3 ,На мен маисторите се двоумеха дали да разпробиват моята стоика за да си остане с оригиналния тампон или да свалят тая от ВТИ в краина сметка направи 2рото и мисля стана супер .Помоли някои от хората с моргите за нужните стоики и само да се фиксира и завари .За коя стойка говориш?По темата,аз бих преместил стойките от точковите заварки (ако бюджета не позволява конверсионния комплект)И аз това си го мислех като най-лесен и практичен вариант, но как да определя с колко мм се изместват тампоните и в каква посока? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #9 Отговорено 15 Април, 2010 (Редактирано) Аз мога да споделя от Англичанка ВТИ на ЕК3 ,На мен маисторите се двоумеха дали да разпробиват моята стоика за да си остане с оригиналния тампон или да свалят тая от ВТИ в краина сметка направи 2рото и мисля стана супер .Помоли някои от хората с моргите за нужните стоики и само да се фиксира и завари .За коя стойка говориш?По темата,аз бих преместил стойките от точковите заварки (ако бюджета не позволява конверсионния комплект)Тази стоика дето е голямия алуминиев тампон при агренажа,и една стоика с тампон но тя идва зад двигатела мисля за скоростите.Аз имах това предвид само вместо да мести неговите направо да вземе тея от ВТИ,но твоята идея е по правилнаАбе ти видях от Шумен си там си имате маистори по тея операции Редактирано 15 Април, 2010 от Ico Dimitrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ростислав 86 #10 Отговорено 15 Април, 2010 Аз мога да споделя от Англичанка ВТИ на ЕК3 ,На мен маисторите се двоумеха дали да разпробиват моята стоика за да си остане с оригиналния тампон или да свалят тая от ВТИ в краина сметка направи 2рото и мисля стана супер .Помоли някои от хората с моргите за нужните стоики и само да се фиксира и завари .За коя стойка говориш?По темата,аз бих преместил стойките от точковите заварки (ако бюджета не позволява конверсионния комплект)Тази стоика дето е голямия алуминиев тампон при агренажа,и една стоика с тампон но тя идва зад двигатела мисля за скоростите.Аз имах това предвид само вместо да мести неговите направо да вземе тея от ВТИ,но твоята идея е по правилнаАбе ти видях от Шумен си там си имате маистори по тея операцииНе искам да занимавам хората още от сега. За предния мотор ми помагаха, не искам още от сега да искам помощ от тях(все пак и те си имат доста работа) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #11 Отговорено 16 Април, 2010 (Редактирано) Ico Dimitrov- когато ние правиме суап в Сивик 6-та Хеч ползваме стойката от нейният двигател (Д14,Д15,CR-V 96-00) и тампона от същата кола(този със стърчащата шпилка).Големият алуминиев не става директно.Задната лапа ако не е от ЕК4 или Civic 99-00 SI сътворяваш някаква или най близката като размер кутия-тампон магаре от CR-V 96-00.Sorry за офтопика,може да е полезно на някой Редактирано 16 Април, 2010 от Dragi4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #12 Отговорено 16 Април, 2010 Ростославе по принцип скайпа ми е cerbera82 слагал съм 3 Б серий в Д купета на рекс и трите са по различен начин, ако се интересуваш мога подробно да ти обясня по скайпа как става номера и със тампони и лапи от Бсерия и със такива от Д. Можеш да ме намериш вечер след 22 часа другия вариат е да звъннеш на Цецо ти го знаеш, на него преди 2 месеца подробно му обясних как се случват нещата и той успя сам и то успешно да си монтира Б18-ката в ркса без затруднеия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #13 Отговорено 17 Април, 2010 (Редактирано) Яворе на Ростислав съм му пратил скиците които ми прати,да подчертая бяха направе към 2:30 сутринта,благодарен съм че ми помогна за слагането както и на хората който ми помогнаха затова и аз се отзовах да съм полезен на др хора като мен който са изпаднали в същата дилема няма лев има Б-серия щях да правя тема за проекта за да благодаря на всички хора но вече станаха много Б18 във ЦРХ 2г и няма смисъл благодаря ти Яворе още веднъж Редактирано 17 Април, 2010 от CONEV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #14 Отговорено 18 Април, 2010 (Редактирано) Единственото нещо,което ще режеш в коша е предната греда.Погледни тампоните на Сивика на Ванко(мога да ти направя чертежи и да се направят с минимални разходи).Местенето на захватите в коша не е препоръчително,освен ако не ти го прави човека,който прави на Стамен колата(Янакито е велик),защото аз познавам няколко човека чиито мотори останаха на пътя (приятели са ми и се надявам да не се разсърдят,че ги давам за пример ).Освен местоположението на захватите в коша,има разлика и в тяхната конструкция(главно ширина),което пак ще те принуди да режеш парчета от втулките на тампоните,което не е препоръчително.ПС:Емо,когато слагахме на Стамен двигатела,използвахме захвати от коша на едно блъснато ВТ и ги присадихме на правилното място в неговия кош.ПС2:Роско,защо ме караш да пиша тука,а не вземеш понеделник да минеш с Ванко през пожарната и да ти направя едни бързи чертежи!? Редактирано 18 Април, 2010 от Martin Raynov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове