kras3n 5 #1 Публикувано 11 Април, 2010 То си го пише в описанието де,но все пак да ви кажа.Вдигам оборотите на 3-4 хидяли,след това рязко съединителя и газ,тръгва и след 1 сек.забива "муцуната",и след това пак тръгва.Няма я тази мощност при страт от място.От къде може да е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #2 Отговорено 11 Април, 2010 Само при старт ли прави проблема ? Бензиновия филтър сменял ли си го скоро ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kras3n 5 #3 Отговорено 11 Април, 2010 Глъхне само при старта.Бензиновия филтър,от както съм купил колата,не съм го сменял.И преди това от кой знае колко време не е сменян. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #4 Отговорено 11 Април, 2010 Глъхне само при старта.Бензиновия филтър,от както съм купил колата,не съм го сменял.И преди това от кой знае колко време не е сменян.Еми тогава почваш и ги изключваш 1 по 1:- бензинов филтър (на д13ките е долу до задна лява гума) - НЕ повече от 10лв- свещите погледни (за всеки случай) - 4 Денсо са 20лв.- почистване на карба и проверяване дали вакуумите са наредако не е нито 1 от тия....нз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kras3n 5 #5 Отговорено 4 Май, 2010 Бензиновия филтър е сменен,вече.Свещите са сменени с NGK.И карбуратора е почистен.Благодаря за съветите,колата вече не хлъхне при по-ряско даване на газ.И още един въпрос,може и глупаво да звучи,знам,че няма как от 1.3 карбуратор да изкарам много коне,но-поне да я посъживя малко.Какво да направя,имам чуството,че не върви както трябва и може още.Не е реално Хонда Сивик 5ген хеч. 1,3 16v да върви на равно с Голф 3 1,4 моно,при което нито Голфа,нито Хондата са пипани.Давайте савети Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edimen 7 #6 Отговорено 4 Май, 2010 Колега виж на chris темата за неговото Д13 http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry389097, ако се разтърсиш с търсачката ще намериш доста теми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kras3n 5 #7 Отговорено 17 Май, 2010 Браво на колегата,но за тези пари който той е пръснал,без да се обижда,бих си купил друг двигател.С риск да стана за смях,бях дочул,понеже имам и газово(икономии),понеже е карбуратор,ако се направи като е на бензин да вкарва повече бензин от нормалното,а на газ да си е настроена добре.Има ли нещо вярно.Защото казват,че карбуратора,повече подлежи на гърч от колкото моното или пълната инжекция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #8 Отговорено 18 Май, 2010 Щом си наравно с Голф3 1.4моно значи и има нещо на колата ти ... с 1.3 5г съм бил 1.8 голфове дето са по 90к.с. ... просто не е реално да те бие 1.4моно ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kras3n 5 #9 Отговорено 18 Май, 2010 След като се смениха филтъра свещитете и другите неща,голфа който е 1.4 моно,го вземам с калник и малко.Ето например вчера с Астра хечбек 1.6I,ме взе с половин калник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове