Jump to content

Recommended Posts

То си го пише в описанието де,но все пак да ви кажа.Вдигам оборотите на 3-4 хидяли,след това рязко съединителя и газ,тръгва и след 1 сек.забива "муцуната",и след това пак тръгва.Няма я тази мощност при страт от място.От къде може да е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само при старт ли прави проблема ? Бензиновия филтър сменял ли си го скоро ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глъхне само при старта.Бензиновия филтър,от както съм купил колата,не съм го сменял.И преди това от кой знае колко време не е сменян.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глъхне само при старта.Бензиновия филтър,от както съм купил колата,не съм го сменял.И преди това от кой знае колко време не е сменян.

Еми тогава почваш и ги изключваш 1 по 1:- бензинов филтър (на д13ките е долу до задна лява гума) - НЕ повече от 10лв- свещите погледни (за всеки случай) - 4 Денсо са 20лв.- почистване на карба и проверяване дали вакуумите са наредако не е нито 1 от тия....нз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновия филтър е сменен,вече.Свещите са сменени с NGK.И карбуратора е почистен.Благодаря за съветите,колата вече не хлъхне при по-ряско даване на газ.И още един въпрос,може и глупаво да звучи,знам,че няма как от 1.3 карбуратор да изкарам много коне,но-поне да я посъживя малко.Какво да направя,имам чуството,че не върви както трябва и може още.Не е реално Хонда Сивик 5ген хеч. 1,3 16v да върви на равно с Голф 3 1,4 моно,при което нито Голфа,нито Хондата са пипани.Давайте савети :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на колегата,но за тези пари който той е пръснал,без да се обижда,бих си купил друг двигател.С риск да стана за смях,бях дочул,понеже имам и газово(икономии),понеже е карбуратор,ако се направи като е на бензин да вкарва повече бензин от нормалното,а на газ да си е настроена добре.Има ли нещо вярно.Защото казват,че карбуратора,повече подлежи на гърч от колкото моното или пълната инжекция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си наравно с Голф3 1.4моно значи и има нещо на колата ти ... с 1.3 5г съм бил 1.8 голфове дето са по 90к.с. ... просто не е реално да те бие 1.4моно ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се смениха филтъра свещитете и другите неща,голфа който е 1.4 моно,го вземам с калник и малко.Ето например вчера с Астра хечбек 1.6I,ме взе с половин калник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...