Jump to content
mEtaka

"Франкенщайн" и само Н23 с бутала от Н22А2

Recommended Posts

За да не цапаме темата излишно на колегата: Турбо в Прелюд F20A4 /по спомен/

 

1. Останови се до момента, че за такава конверсия трябват всички работи къде що се докосват до ангренажния ремък, инжектори, термостат, глава - оборудвана от Н22 със Втек клапана, бутала от Н22 и пръскалки.

Също по мое лично мнение и една скоростна кутия от европейската версия Н22А2, понеже тя е по-къса от японската версия на този двигател.

Може би ако се оставят буталата на Н23-ката в този "суап" двигателя ще е по-подходящ за турбиниране тъй, като от сметките на колегата murdera излиза, че сгъстяването пада на 9.3 от заводското, което е 9.8.

 

Нека някой, който има идея дали ще трябва още нещо да сподели, защото смятам, че все на някой може да му е нужна информацията.

 

2. Също така една добра конверсия за една Н23-ка ще бъдат бутала от Н22А2 понеже се предполага, че с бутала от японската версия ще се сгъсти доста. Колегата jivaka на неговата Н23-ка е бил с бутала от Прелюд Тайп С и не е издържал, но каква е била причината не се знае със сигурност.

Някой ако има допир до сайт в който може да се сметне какво ще е сгъстяването на Н23 с бутала от Н22А2 нека да постне.

 

Пускам я тази тема, като няма да имам претенции да се изцапа и с допълнителна информация независимо за Н22А или за Н23А ще си давате мнението.

 

Също ако някой има инфо и за друг подобен "франкенщайн билд" в коша на Прелюд нека също да пусне отговор или да даде линк за инфо. Тъй като се говореше, че на някой от F серията на Прелюд ставало да се сложи глава от Н23, която е двувалова, но в този ред на мисли щом една такава глава може да се сложи на F серия, а Втекова глава може да се сложи на Н23, то следователно и Втекова глава от Н22 може да се сложи на или поне да пастне на F серия двигател. Нека да я развием тази тема.

Дано е в полза на някой.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с х23 Втек (х23 блок,бутала и х 22глава).И аз като всеки искам турбо ,но без да отварям мотора т.е. на нисък надув (0.4-0.8).Не знам моят двигател така съчетан доколко може да издържи безпроблемно, ползвайки колата поЧти всеки ден.Имайки предвид че е по-разреден от х23(не се знае тоЧно колко) освен турбо кита дали ше се наложи да слагам и по-голяма горивна помпа,по-големи инжектори(моите са от х22а 340сс)и друг комп(моят е Р13)?

пп Май съм за нова тема :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не си купите направо един JDM H23A V-TEC, заводски Франкенщайн, пак 200 коня? А може и H22A7, имам жокери...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана с отговорите на колегите :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тази тема и аз се интересувах ,тук в бг май не е правено,но на фсерия става глава от х22,след преправяне на маслене магистрала,и шлафането на блока.филма е много голям,но гледайки колегите от сащ резултатите сами говорят- блок от ф23б2 с бутала от к20 с глава от х22 това отива към 240-250 коня,буталата от к20 сгъстяват някаде над 11,ако се ползват бутала отх22а4 сгъстяването е към 10.6-10,8, а ако са от х22а отива на 12/1 .Има доста итересна информация ,аз съм чел от хонда-тех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускам я тази тема, като няма да имам претенции да се изцапа и с допълнителна информация независимо за Н22А или за Н23А ще си давате мнението.

А мога ли да я "изцапам" с въпрос?Каква е възможността да сложа H22A или H23A в CR-V? Ще паснат ли на моята скоростна кутия или ще трябва да прежаля 4х4? С B20B съм, автоматик. Предварително благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата М&M, според един интернет калкулатор /при който, като му задам моя двигател ми изкарва моета компресия и съм склонен да му вярвам/ твоета би трябвало да е паднала на 9,3, както го каза murdera. Тъй като мен хич ме няма в турбо проектите може би отговор трябва да получиш от някой вещ, но съдейки от буталата които продават за Н23 за турбиниране, на тях им дават степен на згъстяване 9,0. Незнам вече от какъв материал ще са правени и колко ще са по-леки, но предполагам на такъв "надув" би трябвало да ти издържи "карантията". По мой въпрос, ако сложа на Н23-ката бутала от Н22 ми дава, че ще се сгъсти до 11,66. Дали ще издържи е интересен въпрос, защото този ластик идва да е един от евтините "тунинг" вариянти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

темата е готина за съжаление F и H сериите не са много пипани у нас

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с х23 Втек (х23 блок,бутала и х 22глава).И аз като всеки искам турбо ,но без да отварям мотора т.е. на нисък надув (0.4-0.8).Не знам моят двигател така съчетан доколко може да издържи безпроблемно, ползвайки колата поЧти всеки ден.Имайки предвид че е по-разреден от х23(не се знае тоЧно колко) освен турбо кита дали ше се наложи да слагам и по-голяма горивна помпа,по-големи инжектори(моите са от х22а 340сс)и друг комп(моят е Р13)?

пп Май съм за нова тема :)

твоите инжектори ако не се лъжа са 290 кубика(малки) бензиновата помпа от х23 няма да стане за налягане 0.8.... (ще издъхне.)

и все още чакам;) на лични тел да дадеш да се разберем за старт.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колеги кой би се хванал с направата на такова нещо и като пари колко ще излезне ? до колкото знам на колегата М&М по Варна са му го правили някъкво малко повече инфо. П.п Малко да посъживя темата

Редактирано от stasko0o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да във Варна се случиха нещата благодарение на Драги4 (главен теловак и организатор) ,Дидо -Чикирики (евала ,машала,ашколсун за майсторлъка)Добре е за всички клонинги на тези Франкове да си предвидите сума и за регулируеми ролки на разпр.валове за настройки...Колата си върви безпроблемно до ден днешан ,но за съжаление е на пазара:(Ako на "сток" х23втек се монтират биели от х22 ,които са по-дълги компресията скача на над 10.5

Редактирано от M&M

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега М&М а би ли споделил как се справи с компа след трансплантацията до колкото помня си с П13 ограничители ала бала и какво би препоръчал п28 или П13-ката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ня колегата компа по спомен беше с ограничител на 180 км/ч!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...