Q_ball 0 #1 Публикувано 7 Април, 2010 Преди бях намерил нещо по темата, ама сега нещо ми убягна в търсачкта. Да питам ... някой намери ли решение на проблема с вдигането на грешка за инжектор при преминаването на газ при Д15Б2 двигателите. На моя гледах че е байпаснат с реле или нещо подобно единия, а втория е отведен към таблото с бушоните. ... Та не може ли и на втория да му се подаде съпротивление каквото си е (6-10 ома) и да спре да вдига чека или нещо по-сложно трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #2 Отговорено 7 Април, 2010 Ако правилно съм разбрал въпроса: когато си на газ вместо двата инжектора на компютъра се връзва по едно съпротивление по 18 ома 10W интересно къде отива при бушоните втория инжектор би трябвало и той да е направено точно както първия. Тези 18 ома не знам как са избрани но при мен става с тях. Аз сам си ги монтирах, газаджийте не си бяха направили труда да ги сложат а съм сигурен че знаеха че трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #3 Отговорено 8 Април, 2010 Колега това става дума за същия двигател ли? Щото съпротивлението дори на главния не е 18 ома, а втория както съм го писал в първия пост, ама щом казваш че става. Дай малко подробности за инсталирането и ако имаш снимки да пратиш, че тука всичките газаджии все това ми викат че нямало как да се направи да не свети чека и че така било нямало проблеми нали като се угаси и се запали на бензин не свети. Да ги и в мързеливците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #4 Отговорено 8 Април, 2010 Двигателя е почти същия разликите са много малко но в случая точната стойност няма значение съпротивление 18ома товари по малко компютъра и може би е по добре от колкото 6ома но ако е много голямо компютъра пак ще дава грешка. На снимката съм ти дал една „карикатура“ на реле означил съм краката с цифри. Ако измериш съпротивлението между крака 4 и 5 трябва да е около 100 ома(според релето може да варира и то с не малко). Когато е изгасена колата между крака 2 и 3 трябва да има късо ако всичко е така а не виждам как може да е по друг. Крака 4 и 5 са свързани към главния клапан и маса те не те интересуват. При теб крака 3 и 2 се използват за да прекъсват дюзата. Крак 3 трябва да отива към компютъра а 2 към дюзата ако не е така трябва да им размениш местата. А на крак 1 който трябва да е свободен се слага единия край на съпротивлението а другия към другата жичка на дюзата(забелваш я малко без да я прекъсваш и после най добре е да се използва поялник) по принцип може да се свърже към маса но не съм сигурен и не знам как се управляват дюзите. Така чека ще спре да ти свети но извънградска и по някой път и градско може пак да ти светва заради ламбда сондата. Тези 18ома бяха дадени точно за твоя двигател D15B2. Може и да ти падне разхода малко защото CPU няма да е в авариен режим(ако върнеш от газ на бензин без да гасиш колата прекъсвача на оборотите ще е на 30000rms)мисля че в авариен режим CPU мести предверието на искрата.(дава по малък аванс) и не само това . Излишно е да казвам че всичко това ако го направи си е на твоя отговорност а още повече че онази жичка дето ходи от релето към бушоните не мога да се сетя защо е. Единствено устно мога да ти гарантирам че чека ще изгасне и ще светва от време на време заради ломбда сондата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #5 Отговорено 11 Април, 2010 Мерси колега малко не съм в час с тия неща, ама познавам някой който може да помогне в случая. А за гаранцията няма проблеми то я е ясно, че е на моя глава. Но ще го пробвам да видя какво ще стане по тоя начин. Само че това и на двете дюзи ли се прави така поотделно за всяка или ми говориш само за втората, щото аз на първата имам някакво реле. Пък за ламбдата имам симулатор поне това сложиха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #6 Отговорено 11 Април, 2010 Вече на едната дюза го имаш остава да го направиш и на другата. Аз бих сменил съпротивлението на първата дюза вижда ми се малко но не знам какъв е минималния импеданс който може да поеме CPU-то може и да е добре. Схемата по която го направих аз го даваха по 18ома на всяка дюза за D15B2, успех и наистина е добре да го направи някой които има поне малко представа от електроника или нещо подобно че да не стане някоя беля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове