Jump to content
Q_ball

На ГАЗ грешка инжектори ...

Recommended Posts

Преди бях намерил нещо по темата, ама сега нещо ми убягна в търсачкта. Да питам ... някой намери ли решение на проблема с вдигането на грешка за инжектор при преминаването на газ при Д15Б2 двигателите. На моя гледах че е байпаснат с реле или нещо подобно единия, а втория е отведен към таблото с бушоните. ... Та не може ли и на втория да му се подаде съпротивление каквото си е (6-10 ома) и да спре да вдига чека или нещо по-сложно трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако правилно съм разбрал въпроса: когато си на газ вместо двата инжектора на компютъра се връзва по едно съпротивление по 18 ома 10W интересно къде отива при бушоните втория инжектор би трябвало и той да е направено точно както първия. Тези 18 ома не знам как са избрани но при мен става с тях. Аз сам си ги монтирах, газаджийте не си бяха направили труда да ги сложат а съм сигурен че знаеха че трябва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това става дума за същия двигател ли? Щото съпротивлението дори на главния не е 18 ома, а втория както съм го писал в първия пост, ама щом казваш че става. Дай малко подробности за инсталирането и ако имаш снимки да пратиш, че тука всичките газаджии все това ми викат че нямало как да се направи да не свети чека и че така било нямало проблеми нали като се угаси и се запали на бензин не свети. Да ги и в мързеливците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Двигателя е почти същия разликите са много малко но в случая точната стойност няма значение съпротивление 18ома товари по малко компютъра и може би е по добре от колкото 6ома но ако е много голямо компютъра пак ще дава грешка.

На снимката съм ти дал една „карикатура“ на реле :) означил съм краката с цифри. Ако измериш съпротивлението между крака 4 и 5 трябва да е около 100 ома(според релето може да варира и то с не малко). Когато е изгасена колата между крака 2 и 3 трябва да има късо ако всичко е така а не виждам как може да е по друг. Крака 4 и 5 са свързани към главния клапан и маса те не те интересуват.

При теб крака 3 и 2 се използват за да прекъсват дюзата. Крак 3 трябва да отива към компютъра а 2 към дюзата ако не е така трябва да им размениш местата. А на крак 1 който трябва да е свободен се слага единия край на съпротивлението а другия към другата жичка на дюзата(забелваш я малко без да я прекъсваш и после най добре е да се използва поялник) по принцип може да се свърже към маса но не съм сигурен и не знам как се управляват дюзите. Така чека ще спре да ти свети но извънградска и по някой път и градско може пак да ти светва заради ламбда сондата. Тези 18ома бяха дадени точно за твоя двигател D15B2. Може и да ти падне разхода малко защото CPU няма да е в авариен режим(ако върнеш от газ на бензин без да гасиш колата прекъсвача на оборотите ще е на 30000rms)мисля че в авариен режим CPU мести предверието на искрата.(дава по малък аванс) и не само това .

Излишно е да казвам че всичко това ако го направи си е на твоя отговорност а още повече че онази жичка дето ходи от релето към бушоните не мога да се сетя защо е. Единствено устно мога да ти гарантирам че чека ще изгасне и ще светва от време на време заради ломбда сондата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега малко не съм в час с тия неща, ама познавам някой който може да помогне в случая. А за гаранцията няма проблеми то я е ясно, че е на моя глава. Но ще го пробвам да видя какво ще стане по тоя начин. Само че това и на двете дюзи ли се прави така поотделно за всяка или ми говориш само за втората, щото аз на първата имам някакво реле. Пък за ламбдата имам симулатор поне това сложиха :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече на едната дюза го имаш остава да го направиш и на другата. Аз бих сменил съпротивлението на първата дюза вижда ми се малко но не знам какъв е минималния импеданс който може да поеме CPU-то може и да е добре. Схемата по която го направих аз го даваха по 18ома на всяка дюза за D15B2, успех и наистина е добре да го направи някой които има поне малко представа от електроника или нещо подобно че да не стане някоя беля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...