stoian stoianov 24 #1 Публикувано 30 Март, 2010 след шлайф на главата и нова гарнитура ми свети чека постоянно ,компа е чипнат и не мога да изтрия грешката ...като е студен мотора дава само грешка 1 ,при загрял мотор дава 1 и 2 мотора работи перфектно -само дето тая лампа ми вади очите някакви идеи -мотора е д16з9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 30 Март, 2010 прегледай си ландсондите, откачени, прекъснати кабели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian stoianov 24 #3 Отговорено 30 Март, 2010 само с една сонда съм така е работила и преди ,между другото забравих да споменя че вриянта със сондата за мене поне е отпаднал защото сменям вече трета сонда но грешката просто не се трие...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #4 Отговорено 30 Март, 2010 (Редактирано) хм странно.. еможе да се махнат-> компа да не търси ламбди.. Редактирано 30 Март, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 30 Март, 2010 Има вариант до колкото знам, тази грешка да се забрани(ECU-то да не я показва).Подробностите от някой по в час от мене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian stoianov 24 #6 Отговорено 30 Март, 2010 хм страно.. еможе да се махнат компа да не търси ламбди..грешка 1 и грешка 2......грешка 2 я дава при загрял мотор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #7 Отговорено 30 Март, 2010 ми и двете са за ландсонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #8 Отговорено 31 Март, 2010 щом си сменял 3 сонди, може проблема да не е в сондите, а в кабела до сондата.имам чувството обаче че нещо бъркаш. При подаване на контакт диодчето ВИНАГИ мигва веднъж, но за много кратко и това не е индикация за грешка.Махни си акумулатора за 10-15сек и пробвай пак. Целта на махането на акумулатора е да нулира грешките, защото има нещо гнило щом казваш че не можеш да ги мулираш. Откачиш ли акумулатора, ще се нулират, няма друг вариант. Грешка 1 никога няма да светне при току що нулиран компютър, ще трябва да покараш малко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian stoianov 24 #9 Отговорено 31 Март, 2010 на акумолатора вече скъсах клемата от проби ......интересното е че сондата е само една и е ЕДНОЖИЛНА ,а доста хора ми казват че трябва 4-жилна за този модел и не ми вярват че колата е вървяла така.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian stoianov 24 #10 Отговорено 1 Април, 2010 Пробвах със стоков комп.Резултата е почти същия 1.откачих акомулатора за около 30 мин. 2.Щом дам контакт чека светва и изгасва /както си трябва/ но след 2 сек. светва отново и пак не изгасва .Грешките които дава са 1 и 41 ---проверено 2 пъти и с бушона за ресет.Но като я запаля не държи обороти --падат до там че ми пресветват лампите като загасне ако не я припомпя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #11 Отговорено 2 Април, 2010 Още по странно, 41 грешка до колкото си спомням беше подгрева на сондата, което при едножилната няма как да го има Още по странното е, че и със сток EКУ пак същото се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian stoianov 24 #12 Отговорено 2 Април, 2010 Днеска ходих в друг сервиз и замерваха сондата и пак ми казват не работи и ми вадят от Аутодата че сондата трябва да е 4-жилна и няма как да не я търси....А на въпроса защо не се трие грешката-отговора беше /МИ НЕ ЗНАМ/ Как тая кола е вървяла няколко години с тази сонда -пак /НЕ ЗНАМ/.утре ще разхвърля цялата инсталация да видим дали ще излез нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #13 Отговорено 2 Април, 2010 А пробвал ли си със сонда за D16Z9 ? Доколкото знам не е едножилна на този мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian stoianov 24 #14 Отговорено 3 Април, 2010 Не- не съм търсил такава ,пък и не отиват 4-ри кабела до там а само един лошото е че като тръгна да го търся на другия край го няма -някаде е насосван .Ще трябва да развалям инсталацията и наново /само да ми остане време --празници все пак/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #15 Отговорено 3 Април, 2010 Много странно, че преди колата си е работила с едножилната сонда.Ако имаш възможност, вземи пробно от някого една сонда за 10 мин. Пусни си кабели отделно, колкото за теста...тогава разкачвай цялата инсталация, иначе не си заслужава играчката.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian stoianov 24 #16 Отговорено 8 Април, 2010 Специални благодарности към колегата ''1нет''който излезе прав че грешките не са 1 и 2 а 10 и 20 .За пореден път се убеждавам че гадатели много а майстори мн. малко.Две разменени букси за кратко и проблема се появи ''КАТО НАСОСВАТЕ ИНСТАЛАЦИИ ПОНЕ СЛАГАЙТЕ РАЗЛИЧЕН ЦВЯТ БУКСИ ''--да не си патите като мен. Темата може да се затваря. Благодаря за помоща отново имам да черпя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове