Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги!Имам Англичанка D15Z3 90 к.с. и искам да си сложа глава от D15Z6 114 к.с.Проверил съм, че двата двигателя са с абсолютно еднакъв работен обем (1493 см3),еднакъв ход на буталото 84.5мм, еднакъв диаметър на цилиндъра 75мм и степен на сгастяване 9 бара.Следователно разликата е в главата. Z6 е по-високооборотен двигател като постига мощноста си при 6300/6400 оборота, а моя Z3 постига 90-те си кончета при 5500 като при 6500 вече има ограничител. (Явно ще трябва да се бара ЕКУ-то ако искам суап на главата)Нищо не разбирам като цяло от двигатели в сравнение с някой от вас. Затова търся някой който да ми обясни какво точно трябва да се прави (каква е процедурата)!? Дали си струва изобщо?Като цяло целта ми е да ми е по-лесно при изпреварване смятам, че ако постигна 114 к.с. ще има значителна разлика. :DОчаквам вашите мнения по темата!Поздрави за всички фенове! :(

Редактирано от Kobayashi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И със 114 к.с. ще имаш проблем с изпреварванията, повярвай ми. Аз от както си смених скоростите съм много доволен, препоръчвам от там да започнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разрови се из форума, някъде имаше тема в която се споменаваше ,че има и разлика в диаметъра на клапаните(на D15Z6 мисля че бяха с по големи)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...