vesivanova 1069 #1 Публикувано 29 Март, 2010 (Редактирано) Смених зимни гуми 205/55/R16 - Goodyear Eagle на стоманени джанти 16x6.5J слетни 225/45/R17 Michlin с оригиналните алуминиеви джанти 17х7J.Баланс - без проблем, налягане - препоръчваното 2.4, 2.2 атм.Първо потегляне след 1 нощ престой - леко спънато до първите 200-300м, после без странни шумове.Но колата я усещам много по-чувствителна при управление. Дали е нормално, възможно ли е при смяната да се е разместила някоя накладка?Извинете ако въпроса ми е наивен. Редактирано 29 Март, 2010 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #2 Отговорено 29 Март, 2010 (Редактирано) спирачна накладка ли ? при смяна на гуми ?!?!!?? (НЕ) освен ако не са ровили нещо.. Редактирано 29 Март, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #3 Отговорено 29 Март, 2010 Отсносно това за чуствителноста е поради факра че високата гума с която си била преди това се огъва и тогава завива ,а тази ниската няма тази гъвкавост и веднага завива, абе с една дума когато са по високи гумите леко се замисля (огъват гумите) и тогава завива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mаrto 42 #4 Отговорено 29 Март, 2010 (Редактирано) Смених зимни гуми 205/55/R16 - Goodyear Eagle на стоманени джанти 16x6.5J слетни 225/45/R17 Michlin с оригиналните алуминиеви джанти 17х7J.Баланс - без проблем, налягане - препоръчваното 2.4, 2.2 атм.Първо потегляне след 1 нощ престой - леко спънато до първите 200-300м, после без странни шумове.Но колата я усещам много по-чувствителна при управление. Дали е нормално, възможно ли е при смяната да се е разместила някоя накладка?Извинете ако въпроса ми е наивен. Нормално е Веси. Просто си забравила усещането от миналото лято. А и , както вече казах проблема на фабричния Мишелин е че като се позносят малко почват да дърпат леко .Точно затова и обмислям да ги сменя само след лято и половина.И аз току що ги сложих , че ще пътувам ликенда , ама ме човърка още ....От друга страна 1000 лв отложени за догодина са си хиляда лева.... А и като огледах зимните Goodyear Ultra grip на едната имаше як балон от дупка , така че и зимни поне 2 нови ще трябва наесен.... Редактирано 29 Март, 2010 от marto_1.8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nicki 12 #5 Отговорено 29 Март, 2010 При мене пък се получи точно обратното: след смяна на зимни с летни, колата я усещам че завива по-трудно и като че ли по бавно набира. Иначе размерът е един и същ 185/65/R14. Два пъти проверих налягането и е на 2 бара.И на зимните беше толкова. Дали не се дължи на факта, че зимните са чисто нови (купени февруари) а летните са стари. Джантите са стоманени, оригиналните на колата. Странна работа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #6 Отговорено 29 Март, 2010 steering response - спонтанността и скоростта с която автомобила одговаря на командите на волананиски широки гуми - добър респонсвисоки тесни гуми - лош респонс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mr_petroff 1 #7 Отговорено 29 Март, 2010 По стабилна е ,то затова се слагат нископрофилни гуми , управлението е по директно ,усеща се контакта с пътя ,с другото /кофти комфорт / се свиква Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #8 Отговорено 29 Март, 2010 Благодаря за мненията!Вече трети сезон карам с тези гуми, но този път е по-различно, поне в началото .Може би, проблема е в гумите, както колегата по-горе предложи, може би в начина на съхранение (от моя страна), не знам.Но не ми харесва -не усещам, че владея колата си ....ще пробвам още няколко дни и ще ...питам отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #9 Отговорено 29 Март, 2010 Да не отварям друга тема-изпаднаха ми 2 перфектни континенталки...но са рън флат или нещо подобно...при пукане си караш почти без поражения и проблема обаче е че са мноооого ама много тежки така на око сякаш 2-3 кг по-тежки от старите отделно ги сложих отпред и резултата е ......колата спря,ускорение трагично а карайки си с 80 сякаш увличат волана и хващат нанякъде....основно се чудя тали по-голямата им маса няма да съсипе окачването отпред,благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #10 Отговорено 30 Март, 2010 Първо потегляне след 1 нощ престой - леко спънато до първите 200-300м, после без странни шумове.Какво точно имаш предвид с "леко спънато" и "без странни шумове"?Но не ми харесва -не усещам, че владея колата си ....Как шофираш по-точно? При ниски скорости ли, високи ли, при спиране ли не ги чувстваш добре? Нестабилна ли е колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #11 Отговорено 30 Март, 2010 Сложих летни Bridgestone Turanza ER300 на мястото на зимните Uniroyal-ки и усещам невероятно подобрение. И двата комплекта са нови (първи сезон им е) и честно казано с Туранцата се преродих... Другата особеност е, че размерите са еднакви и единствената разлика е материала на джантите (стоманени и алуминиеви).Със зимните копаех както си искам в снега, но бяха трагични при ускорение, завои и дори спиране на сухо! Летните имат супер добър респонс при завиване и маневри, спират много по-добре на сухо и ускорението е по-добро. Шумът е еднакъв, даже почвам да се опасявам, че Turanza-та е по-шумна.Според мен разликата в размерите на джантата и гумата може да дават това усещане при колежката. Другият вариант е някаква повреда по ходовата част (все пак се наслаждавахме на "прекрасни" пътища цяла зима). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mr_petroff 1 #12 Отговорено 30 Март, 2010 Да не отварям друга тема-изпаднаха ми 2 перфектни континенталки...но са рън флат или нещо подобно...при пукане си караш почти без поражения и проблема обаче е че са мноооого ама много тежки така на око сякаш 2-3 кг по-тежки от старите отделно ги сложих отпред и резултата е ......колата спря,ускорение трагично а карайки си с 80 сякаш увличат волана и хващат нанякъде....основно се чудя тали по-голямата им маса няма да съсипе окачването отпред,благодаря! Aми щом и BMW спряха да ги монтират като първоначално вграждане на повечето си модели , няма какво да коментираме . Доста клиенти се оплакват от лошият комфорт и като сложат нормална гума казват , че се качват на друга кола . Технологията RUN on FLAT е подходяща за големи лимузини от рода на 7 серия , S- класа , А 8 , LEGEND и т.н. , а за по малките коли и по нашите пътища , са си отвсякъде съсипия на окачването ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #13 Отговорено 30 Март, 2010 Комфорта е зле,друсат яко просто са много твърди....май просто ще ги преместя отзад и ще си метна отпред туранцата.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове