martinhristov 56 #1 Публикувано 28 Март, 2010 Прерових доста теми но неможах да открия отговора на нито един от въпросите ми,извинявам се ако съм пропуснал да го забележа някъде.1-вият Колата я оставям пред вкъщи,нямам гараж.Сутрин слизам да я запаля,но стартера върти около пет секунди преди да запали,това нормално ли е?Казаха ми,че всички Хонди палели така....Когато е топла пали по-бързо.2-рият Свалих си халогенчетата за да ги почистя и боядисам,когато ги свалих отзад бяха лепени с силикон,явно отдавна са пропускали вода,както и единият беше пълен с вода.Напълних ги с препарат и след това ги измих хубаво с вода,но ефекта небеше такъв какъвто искам.И така искам да попитам има ли някакъв начин да се свалят стъклата и да се почистят,и след това да се направят нови рефлектори,че от тези не е останало почти нищо.За нови не си и помисля ще е сериозна цифра.Предобиха приличен вид,но не са перфектни.3-тят При търсене на подходящата Хонда,забелязах,че когато се подаде контакт светва зелено ключе на таблото за имобилайзера и огасва,при мен това ключе го има но не светва при подаване на контакт,кушчицата я проверих здрава е.Може и да съм се заблудил.4-тият Искам да си почистя дросела и стъпковото моторче,погледах за болтчета но видях само един на въз.филтър и мисля,че някаква скоба отдолу.Ако някой може да го каже в прости стъпки. Благодаря на всички отзовали се ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martinhristov 56 #2 Отговорено 28 Март, 2010 Забравих двигателя е D14A4 . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #3 Отговорено 28 Март, 2010 Мойта също стоеше тая зима вън, щото в гаража разглобявам блъснатата, но и двете като са били вън в студа, дори и при -15 и повече - винаги са палели за секунда, секунда и малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martinhristov 56 #4 Отговорено 28 Март, 2010 Вземам да си мисля,че е от свещите,кой знае от кога са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martinhristov 56 #5 Отговорено 28 Март, 2010 Check-нах компютъра за грешки и нищо непоказа,ABS показа някъкви но ги изтрих по процедурата описана в Autodata и всичко е наред с него.Халогените ги прежалих явно в такъв вид ще си ги гледам.Утре ще купя други свещи.Отностно имобилайзера неразбрах,когато дадете на контакт светва ли ви зелената лампичка с ключето ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #6 Отговорено 29 Март, 2010 Колега, това че хондите палели по-бавно са глупости. Палят от четвърт, ако всичко е наред разбира се.Сега за имобилайзера- зелената лампичка светва, премигва няколко пъти и после изгася, това означава че чипа ти е разпознат и вече можеш да въртиш стартера. Като изгасиш мотора историята е същата, тоест пак си премигва няколко пъти и изгася и е препоръчително тогава да извадиш ключа. При теб щом ти пали значи го разпознава, демек нещо лампата ти не е наред. Що не я пробва на акумулатора като мислиш че може да си се заблудил?Съветвам те като дадеш на контакт да изчакаш около 5 секунди, за да изгасне лампата която ти не виждаш и тогава да въртиш. Казвали са ми че ако не се изчаква се трупат грешки но дали е вярно незнам.Сега за дросела- виж в техническите теми има тема от 75 коня към 90 коня, там има линкове със снимки на тия неща.ПП извини любопитството ми но защо искаш да го чистиш и защо мислиш че е мръсно?Със здраве. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BG88 0 #7 Отговорено 31 Март, 2010 колега ще го чистиш защото педала ти е твърд в началото, после става нормален? а да не би да ти държи високи оборотите на празен ход..... при мен е така, но така и не го свалих да го почистя ......на мен ми свети ключето и ако не изчакам 5 сек , после ядове бера .. дори е имало случаи съм чакал по 12 часа да запаля....... моята е нервна аз съм с д14а7 успех колега и с халогените , мойте са същите като твоите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martinhristov 56 #8 Отговорено 31 Март, 2010 (Редактирано) Здравейте,халогенчетата вече са наред,боядисани и почистени,не ми хареса,че немога да сваля стъклата но ще го преживея.Дросела искам да го почистя защото ми се видя омазнен,педала си ми е наред.Вчера го изчистих внимателно,но в колекторите има доста мръстия затова ще го оставя за събота или неделя.Оборотите са си добре но от тази процедура никога не е излишна,исках и стъпковото моторче да изчистя но видях,че антифриза върви през него (някой ми каза,но съм забравил) затова ще го оставя всичко за събота или неделя.Има ли някаква особенност при махане на инжекторите ? Отностно имобилайзера ключа ми не е оргинален но е с чип,лампичката е здрава проверих я с мултиметър.Отностно паленето веднъж пали от четвърт завъртане,веднъж трябва да задържа около 2 секунди.Почистих дистрибуторната капачка и палеца от окисите(може би ще взема нови) но за сега вършат работа и купих четири нови свещи Denso,защото беше с някъкви ръждиви Champion.След това почистих лулите с контактен спрей станаха като нови,утре сутринта ще разбера.Неказвам,че се задържа много стартера но може и по-бързо.Когато оглеждах колата преди да я купя ми се чу някакъв шум от дясно приличащ на удряне на тънка ламарина и при палене го има и когато мина през дупка се чува.Шумът е подобно все едно удрям с отверка по калника ( страшно описание ),акумулатора нямаше планка,направих му нова демект той отпада,по окачването всичко е наред.Кутията от която се взема въздуха заподозрях но я свалих и почистих сложих нови шайби,но не е и от нея,огледах тампона на двигателя няма напукано или някъкви видими признаци.Гледа я един уж майстор и той вика незнам от къде е.На канал я качвах гледах за нещо по ауспуха но нищо видимо.Благодаря много навсички,живи и здрави. Редактирано 31 Март, 2010 от martinhristov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове