Jump to content
acc_f20b6

Англичанка - губи охладителна течност

Recommended Posts

Здравейте,колеги :) Имам проблем с една D16Y3,миналия ден рязко ми вдигна температурата,за няма 1 км.Оказа се,че ми е изгорила антифриза.Налях и вода,оправи се,но гледам,че и нея я изкарва на пара през аспуха.Няма течове по радиатор,маркучи или двигатела.Отделно като загрее пали на 3 цилиндъра и като се припомпи 2,3 пъти се оправя.Също така 2-рата свещ,лулата е вечно омазана с масло.Сменяха ми съединителя,и ми бяха вързали двигатела през колекторите,възможно ли е от това да се е получило нещо от горепосочените проблеми?Тъй като почна да го прави това след като я взех от сервиз...За свеща се досещам,че е гарнитъра на капака на клапаните,но за другото моля за помощ :)Благодаря предварително на отзовалите се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цилиндъра, който не работи се пълни с вода и я гори. ще трябва да сменяш гарнитура на главата :) може и от колекторите да се е прецакала, щото са пряко свързани с главата, ама кой знае. малко вероятно ми се струва. но все пак тежеста е голяма, може да е отлепила и тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа веднага гарнитура значи че пали на три цилиндара е заради маслото при свешта просто лулата прехвърля искра оправи го.Вода може да ти губи от водната помпа ако е малко се губи под капака на аг. ремак и трудно се вижда.И за гарнитура на главата има тестове ако се съмняваж в нея дали изгаря водата.За свеща малко силиконче на капака около 4 те свещи и си ток

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа веднага гарнитура значи че пали на три цилиндара е заради маслото при свешта просто лулата прехвърля искра оправи го.Вода може да ти губи от водната помпа ако е малко се губи под капака на аг. ремак и трудно се вижда.И за гарнитура на главата има тестове ако се съмняваж в нея дали изгаря водата.За свеща малко силиконче на капака около 4 те свещи и си ток

Абе да ти кажа,не е малко...за 50-60 км около литър вода замина :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяха ми съединителя,и ми бяха вързали двигатела през колекторите,възможно ли е от това да се е получило нещо

Дай малко повече подробности за кои колектори става на въпрос,ако са всмукателните ги огледай да не би да са скъсали някоя шпилка, и оттам да имаш загуба на охлаждаща течност.За свещта в маслото, има едни гумени пръстенчета на капака на клапаните, не уплътняват добре и оттам влиза масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, че се включвам в твоята тема , но и аз имам същия проблем с d16y2.Само че при мен не излиза пара от ауспуха. Когато почна да загрява смених радиатор ,капачка и термостат и засега не загрява вече ,но проблема с намаляването на водата си остава. Трябва ли според вас да сменяме гарнитурата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяха ми съединителя,и ми бяха вързали двигатела през колекторите,възможно ли е от това да се е получило нещо

Дай малко повече подробности за кои колектори става на въпрос,ако са всмукателните ги огледай да не би да са скъсали някоя шпилка, и оттам да имаш загуба на охлаждаща течност.За свещта в маслото, има едни гумени пръстенчета на капака на клапаните, не уплътняват добре и оттам влиза масло.
За всмукателните беше вързана и отдолу с крик подпряна...Няма видими течове никаде,всичко го изкарва през аспуха.Маслото е чисто,не го е омесила...Само охладителната течност си заминава.Като беше с антифриз пушеше брутално,но сега с водата само паричка излиза и прави въздушна възглавница и изправя стрелката на градусите към червено...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко ми мирише на изгоряла гарнитура и това си е.Първо кажи качва ли водата в разширителния съд.После развии свещите.Цилиндъра които хапва вода трябва да е измит и свеща да изглежда като чисто нова за разлика от другите.Това е наи сигурния белег че си изгорил гарнитура.Не вярвам да е от закачането за колекторите.По скоро си пробвал как върви с новия съединител и си я прегрял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щом са всмукателните ги огледай по подробно(здраво ли са захванати от към страната на делкото)Ако има някакъв проблем там, е възможно да пълни 4-ти цилиндър(разстоянието там между отвора за охлаждащата течност и отвора за въздуха е много близко, и ако е скъсана гарнитурата е възможно от там да имаш загуба)

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко ми мирише на изгоряла гарнитура и това си е.Първо кажи качва ли водата в разширителния съд.После развии свещите.Цилиндъра които хапва вода трябва да е измит и свеща да изглежда като чисто нова за разлика от другите.Това е наи сигурния белег че си изгорил гарнитура.Не вярвам да е от закачането за колекторите.По скоро си пробвал как върви с новия съединител и си я прегрял.

За прегряване изобщо не може и да става дума,не сядам за 1-ви път в тази кола :) А и знам за кво са стрелките по таблото и ги гледам :)Един приятел ми каза,че може и да е от антифриза: чист концентрат беше австрийски,пича каза,че разяждал гарнитурата....Малко не ми се вярва на това,но все пак възможно ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опа веднага гарнитура значи че пали на три цилиндара е заради маслото при свешта просто лулата прехвърля искра оправи го.Вода може да ти губи от водната помпа ако е малко се губи под капака на аг. ремак и трудно се вижда.И за гарнитура на главата има тестове ако се съмняваж в нея дали изгаря водата.За свеща малко силиконче на капака около 4 те свещи и си ток

колега, преди да изказваш мнение, прочети всички други преди тебе :) колега и преди съм питал, питам и сега- според тебе дали в сибир или русия като цяло, където температурите падат под -30/-40 разреждат концентрата. не. и не сменят гарнитури като луди. просто и е дошло времето или някой и е помогнал. ама щом влиза в цилиндъра, трябва да я смениш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я вапросната АНГЛИЧАНКА и смяната на съединиреля и допринесъл за здухването на гарнитурата http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1269793558i.JPG http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1269793764v.JPG http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1269793795x.JPG Ето сега и една снимка от буквара на хонда ! http://alfa.kachi-snimka.info/images/bwy1269793902a.JPG На тази АНГЛИЧАНКА и сменихме и всичко по задното окачване.Вапрос-Ако започнат да и горят крушките на фаровите това ли ще пречината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кои крушки на габаритите или фаровете :) Само дадох предположение, не исках да ви засегна.Извинявам се

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура се здухва не само от прегряване но и от доста други работи.Менте антифриза може да ти направи такива язви по главата че да я изхвърлиш чак.Якото каране също си казва своето.А годините не прощават на никого тъка че вариантите са много.Свали ли свещите да видиш как са и да сложим краи на гадаенето гарнитура ли е или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...