acc_f20b6 0 #1 Публикувано 28 Март, 2010 Здравейте,колеги Имам проблем с една D16Y3,миналия ден рязко ми вдигна температурата,за няма 1 км.Оказа се,че ми е изгорила антифриза.Налях и вода,оправи се,но гледам,че и нея я изкарва на пара през аспуха.Няма течове по радиатор,маркучи или двигатела.Отделно като загрее пали на 3 цилиндъра и като се припомпи 2,3 пъти се оправя.Също така 2-рата свещ,лулата е вечно омазана с масло.Сменяха ми съединителя,и ми бяха вързали двигатела през колекторите,възможно ли е от това да се е получило нещо от горепосочените проблеми?Тъй като почна да го прави това след като я взех от сервиз...За свеща се досещам,че е гарнитъра на капака на клапаните,но за другото моля за помощ Благодаря предварително на отзовалите се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 28 Март, 2010 цилиндъра, който не работи се пълни с вода и я гори. ще трябва да сменяш гарнитура на главата може и от колекторите да се е прецакала, щото са пряко свързани с главата, ама кой знае. малко вероятно ми се струва. но все пак тежеста е голяма, може да е отлепила и тогава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gunterche 0 #3 Отговорено 28 Март, 2010 Опа веднага гарнитура значи че пали на три цилиндара е заради маслото при свешта просто лулата прехвърля искра оправи го.Вода може да ти губи от водната помпа ако е малко се губи под капака на аг. ремак и трудно се вижда.И за гарнитура на главата има тестове ако се съмняваж в нея дали изгаря водата.За свеща малко силиконче на капака около 4 те свещи и си ток Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #4 Отговорено 28 Март, 2010 А парата през ауспуха как ще я обясниш.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
acc_f20b6 0 #5 Отговорено 28 Март, 2010 Опа веднага гарнитура значи че пали на три цилиндара е заради маслото при свешта просто лулата прехвърля искра оправи го.Вода може да ти губи от водната помпа ако е малко се губи под капака на аг. ремак и трудно се вижда.И за гарнитура на главата има тестове ако се съмняваж в нея дали изгаря водата.За свеща малко силиконче на капака около 4 те свещи и си токАбе да ти кажа,не е малко...за 50-60 км около литър вода замина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 28 Март, 2010 Сменяха ми съединителя,и ми бяха вързали двигатела през колекторите,възможно ли е от това да се е получило нещоДай малко повече подробности за кои колектори става на въпрос,ако са всмукателните ги огледай да не би да са скъсали някоя шпилка, и оттам да имаш загуба на охлаждаща течност.За свещта в маслото, има едни гумени пръстенчета на капака на клапаните, не уплътняват добре и оттам влиза масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivo_shogun 4 #7 Отговорено 28 Март, 2010 Извинявай, че се включвам в твоята тема , но и аз имам същия проблем с d16y2.Само че при мен не излиза пара от ауспуха. Когато почна да загрява смених радиатор ,капачка и термостат и засега не загрява вече ,но проблема с намаляването на водата си остава. Трябва ли според вас да сменяме гарнитурата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
acc_f20b6 0 #8 Отговорено 28 Март, 2010 Сменяха ми съединителя,и ми бяха вързали двигатела през колекторите,възможно ли е от това да се е получило нещоДай малко повече подробности за кои колектори става на въпрос,ако са всмукателните ги огледай да не би да са скъсали някоя шпилка, и оттам да имаш загуба на охлаждаща течност.За свещта в маслото, има едни гумени пръстенчета на капака на клапаните, не уплътняват добре и оттам влиза масло.За всмукателните беше вързана и отдолу с крик подпряна...Няма видими течове никаде,всичко го изкарва през аспуха.Маслото е чисто,не го е омесила...Само охладителната течност си заминава.Като беше с антифриз пушеше брутално,но сега с водата само паричка излиза и прави въздушна възглавница и изправя стрелката на градусите към червено... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #9 Отговорено 28 Март, 2010 От всичко ми мирише на изгоряла гарнитура и това си е.Първо кажи качва ли водата в разширителния съд.После развии свещите.Цилиндъра които хапва вода трябва да е измит и свеща да изглежда като чисто нова за разлика от другите.Това е наи сигурния белег че си изгорил гарнитура.Не вярвам да е от закачането за колекторите.По скоро си пробвал как върви с новия съединител и си я прегрял. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 28 Март, 2010 (Редактирано) Щом са всмукателните ги огледай по подробно(здраво ли са захванати от към страната на делкото)Ако има някакъв проблем там, е възможно да пълни 4-ти цилиндър(разстоянието там между отвора за охлаждащата течност и отвора за въздуха е много близко, и ако е скъсана гарнитурата е възможно от там да имаш загуба) Редактирано 28 Март, 2010 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
acc_f20b6 0 #11 Отговорено 28 Март, 2010 От всичко ми мирише на изгоряла гарнитура и това си е.Първо кажи качва ли водата в разширителния съд.После развии свещите.Цилиндъра които хапва вода трябва да е измит и свеща да изглежда като чисто нова за разлика от другите.Това е наи сигурния белег че си изгорил гарнитура.Не вярвам да е от закачането за колекторите.По скоро си пробвал как върви с новия съединител и си я прегрял.За прегряване изобщо не може и да става дума,не сядам за 1-ви път в тази кола А и знам за кво са стрелките по таблото и ги гледам Един приятел ми каза,че може и да е от антифриза: чист концентрат беше австрийски,пича каза,че разяждал гарнитурата....Малко не ми се вярва на това,но все пак възможно ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #12 Отговорено 28 Март, 2010 Опа веднага гарнитура значи че пали на три цилиндара е заради маслото при свешта просто лулата прехвърля искра оправи го.Вода може да ти губи от водната помпа ако е малко се губи под капака на аг. ремак и трудно се вижда.И за гарнитура на главата има тестове ако се съмняваж в нея дали изгаря водата.За свеща малко силиконче на капака около 4 те свещи и си токколега, преди да изказваш мнение, прочети всички други преди тебе колега и преди съм питал, питам и сега- според тебе дали в сибир или русия като цяло, където температурите падат под -30/-40 разреждат концентрата. не. и не сменят гарнитури като луди. просто и е дошло времето или някой и е помогнал. ама щом влиза в цилиндъра, трябва да я смениш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ГОШКАТА 21 #13 Отговорено 28 Март, 2010 Ето я вапросната АНГЛИЧАНКА и смяната на съединиреля и допринесъл за здухването на гарнитурата http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1269793558i.JPG http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1269793764v.JPG http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1269793795x.JPG Ето сега и една снимка от буквара на хонда ! http://alfa.kachi-snimka.info/images/bwy1269793902a.JPG На тази АНГЛИЧАНКА и сменихме и всичко по задното окачване.Вапрос-Ако започнат да и горят крушките на фаровите това ли ще пречината? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #14 Отговорено 28 Март, 2010 (Редактирано) Кои крушки на габаритите или фаровете Само дадох предположение, не исках да ви засегна.Извинявам се Редактирано 28 Март, 2010 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #15 Отговорено 28 Март, 2010 Гарнитура се здухва не само от прегряване но и от доста други работи.Менте антифриза може да ти направи такива язви по главата че да я изхвърлиш чак.Якото каране също си казва своето.А годините не прощават на никого тъка че вариантите са много.Свали ли свещите да видиш как са и да сложим краи на гадаенето гарнитура ли е или не? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове