dakas9001 0 #1 Публикувано 27 Март, 2010 Здравейте хора.Тъй като се реших да купувам сивик (предпочетох го пред тиграта ) бих искал да ме осведомите,ако ви се разправя реазбира се относно : двигател и окачване,разход гориво,има ли вариант за АГУ,проблеми и чести ремонти.Това е като за начало.Благодаря ви предварително.Приятен и пълзотворен ден желая на всички ви ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #2 Отговорено 27 Март, 2010 здрасти колега,зависи точно кво търсиш.като цяло правилен избор.по добрия вариант е разбира се 1.5 мотор.огледай я преди да я купиш за ръжда и да няма течове по мотора.като всяка кола на 17 години все ще има някой косурче.гледай да е с климатик за да не съжаляваш после.от там нататък,тук ще намериш отговорите на всички свой въпроси.иначе поздравления за избора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ArowanA 0 #3 Отговорено 27 Март, 2010 Бивш притежател съм на Д15-ка сега съм с Д13-ка и с две ръце ти препоръчвам 1,5. Много по икономична и върви страшно добре, ако намериш читава кола няма да имаш проблеми(но за тва се изисква яко търсене и търпение). Относно окачване разгласят се митове че Д13 е с едно от наи добрите окачвания от всичките 5 генерация сивици и аз съм на мнение че колата е страшно стабилна. Зимата бях с гуми 175/60/14 и мога да ти кажа, че в завоите влизах с много повече скорост от колкото другите коли а сега съм с 195/50/15 и няма мърдне от пътя Да те оспокоя части бол и на сносни цени не е скъпа подръжката, пък и тя в повечето случеи се изразява в смяна на консумативи. Стискам ти палци да си намериш читава кола и да се похвалиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 27 Март, 2010 Относно окачване разгласят се митове че Д13 е с едно от наи добрите окачвания от всичките 5 генерация сивици Тук ми стана интересно .Може ли повече подробности ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #5 Отговорено 27 Март, 2010 Относно окачване разгласят се митове че Д13 е с едно от наи добрите окачвания от всичките 5 генерация сивици Тук ми стана интересно .Може ли повече подробности ?Сигурно е по яко от VTI ското ArowanA няма такива филми братле Иначе към автора на темата и аз ти препоръчвам 1.5 моно 90 коня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #6 Отговорено 27 Март, 2010 Относно окачване разгласят се митове че Д13 е с едно от наи добрите окачвания от всичките 5 генерация сивициТ'ва сиг е защото е най-слабия матор и като го цедиш по-смело преди завоя и за т'ва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 27 Март, 2010 http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B2%D0%B8%D0%BAhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B2%D0%B8%D0%BAhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B2%D0%B8%D0%BAhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B2%D0%B8%D0%BAhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B2%D0%B8%D0%BAима и още теми,това е част от тях Успех с евентуалната покупкамалко офф -не разбрах за окачването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakas9001 0 #8 Отговорено 28 Март, 2010 Колеги благодяря в иза изчерпателните отговори,сега остана само изборът на колица и дано сполуча на свясна .. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ArowanA 0 #9 Отговорено 28 Март, 2010 Явно аз не се изразих правилно, но както и дае не претендирам да съм разбирач даже обратното. Имах на предвид, съвсем друго Д13 принципно не притежава Бог знае ква мощност и окачването с което разполага колата се представя доста добре нормално е Д16 , Б16 и тъй нататък да имат много по одбро окачване защото при тях мощноста , ускорение и др компоненти са по високи. Оф както и да е явно не мога да обясня точно кво иамм в предвид а бе с две думи съотношението мощност окачване на д13 е завидно и се държи добре на пътя . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
egoistichno 0 #10 Отговорено 29 Март, 2010 1.5 сток върви повече от 1.3, гори по-малко, и при двата мотора АГУ се слага еднакво лесно. Частите и за двата са еднакво ефтини и лесно се намират. Окачването No coment 1.5 е един от най-разпространените гвг-та и адски издръжлив, ама като се има в предвид че е на доста годинки, ще разчиташ повече на късмет да уцелиш читав мотор. Но няма страшно скачай на д15б2-ката и в лютеницата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #11 Отговорено 29 Март, 2010 (Редактирано) Явно аз не се изразих правилно, но както и дае не претендирам да съм разбирач даже обратното. Имах на предвид, съвсем друго Д13 принципно не притежава Бог знае ква мощност и окачването с което разполага колата се представя доста добре нормално е Д16 , Б16 и тъй нататък да имат много по одбро окачване защото при тях мощноста , ускорение и др компоненти са по високи. Оф както и да е явно не мога да обясня точно кво иамм в предвид а бе с две думи съотношението мощност окачване на д13 е завидно и се държи добре на пътя .Разбрах на къде биеш Искаш да кажеш, че окачването на Базовия модел Civic е по-добро от окачванията на други марки коли, калибър на д13ката ( и мен не ма бива много в обясненията) Редактирано 29 Март, 2010 от yokozuna™ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ArowanA 0 #12 Отговорено 29 Март, 2010 Явно аз не се изразих правилно, но както и дае не претендирам да съм разбирач даже обратното. Имах на предвид, съвсем друго Д13 принципно не притежава Бог знае ква мощност и окачването с което разполага колата се представя доста добре нормално е Д16 , Б16 и тъй нататък да имат много по одбро окачване защото при тях мощноста , ускорение и др компоненти са по високи. Оф както и да е явно не мога да обясня точно кво иамм в предвид а бе с две думи съотношението мощност окачване на д13 е завидно и се държи добре на пътя .Разбрах на къде биеш Искаш да кажеш, че окачването на Базовия модел Civic е по-добро от окачванията на други марки коли, калибър на д13ката ( и мен не ма бива много в обясненията)Явно тоя път е прозвучало както трябва, но да не се впускаме повече в офф. Надявам се колегата да си намери читава д15-ка (по добрия избор) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deqngenov 21 #13 Отговорено 29 Март, 2010 малко неуместно да пиша това в твоята тема но аз си продавам хондата ако имаш интерес пиши 1.6 16v англичанка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #14 Отговорено 31 Март, 2010 (Редактирано) Човека пита за японки, ти де си тръгнал да му продаваш англичанки кат нямаш рейтинг за Копува/Продава. Ако всеки под 50 поста почне да си продава колата в темите на хората на ко шъ замязъ тоз форум Редактирано 31 Март, 2010 от yokozuna™ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #15 Отговорено 31 Март, 2010 ...като споменахте окачване бившата ми д13 хеч зимата беше по стабилна от сегашното му Купе и двете ги карах с летни гуми отзад,но с купето имам поне 3 завъртания докато с хеча нито едно!А и возеше малко по стегнато и в завоите като,че ли превъзхождаше Купето,но това може би се дължи на това,че д13-ката беше доста по запазена от Купето и на по малко км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deqngenov 21 #16 Отговорено 31 Март, 2010 yokozuna прав си наистина е така явно не сам разбрал както трябва извинявам се за което Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове