Jump to content
dakas9001

Въпрос относно :

Recommended Posts

Здравейте хора.Тъй като се реших да купувам сивик (предпочетох го пред тиграта :( ) бих искал да ме осведомите,ако ви се разправя реазбира се относно : двигател и окачване,разход гориво,има ли вариант за АГУ,проблеми и чести ремонти.Това е като за начало.Благодаря ви предварително.Приятен и пълзотворен ден желая на всички ви !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти колега,зависи точно кво търсиш.като цяло правилен избор.по добрия вариант е разбира се 1.5 мотор.огледай я преди да я купиш за ръжда и да няма течове по мотора.като всяка кола на 17 години все ще има някой косурче.гледай да е с климатик за да не съжаляваш после.от там нататък,тук ще намериш отговорите на всички свой въпроси.иначе поздравления за избора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бивш притежател съм на Д15-ка сега съм с Д13-ка и с две ръце ти препоръчвам 1,5. Много по икономична и върви страшно добре, ако намериш читава кола няма да имаш проблеми(но за тва се изисква яко търсене и търпение). Относно окачване разгласят се митове че Д13 е с едно от наи добрите окачвания от всичките 5 генерация сивици и аз съм на мнение че колата е страшно стабилна. Зимата бях с гуми 175/60/14 и мога да ти кажа, че в завоите влизах с много повече скорост от колкото другите коли а сега съм с 195/50/15 и няма мърдне от пътя :( Да те оспокоя части бол и на сносни цени не е скъпа подръжката, пък и тя в повечето случеи се изразява в смяна на консумативи. Стискам ти палци да си намериш читава кола и да се похвалиш;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно окачване разгласят се митове че Д13 е с едно от наи добрите окачвания от всичките 5 генерация сивици

:( Тук ми стана интересно .Може ли повече подробности ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно окачване разгласят се митове че Д13 е с едно от наи добрите окачвания от всичките 5 генерация сивици

:) Тук ми стана интересно .Може ли повече подробности ?
Сигурно е по яко от VTI ското :) ArowanA няма такива филми братле Иначе към автора на темата и аз ти препоръчвам 1.5 моно 90 коня :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Относно окачване разгласят се митове че Д13 е с едно от наи добрите окачвания от всичките 5 генерация сивици

Т'ва сиг е защото е най-слабия матор и като го цедиш по-смело преди завоя и за т'ва :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодяря в иза изчерпателните отговори,сега остана само изборът на колица и дано сполуча на свясна .. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно аз не се изразих правилно, но както и дае не претендирам да съм разбирач даже обратното. Имах на предвид, съвсем друго Д13 принципно не притежава Бог знае ква мощност и окачването с което разполага колата се представя доста добре нормално е Д16 , Б16 и тъй нататък да имат много по одбро окачване защото при тях мощноста , ускорение и др компоненти са по високи. Оф както и да е явно не мога да обясня точно кво иамм в предвид а бе с две думи съотношението мощност окачване на д13 е завидно и се държи добре на пътя .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 сток върви повече от 1.3, гори по-малко, и при двата мотора АГУ се слага еднакво лесно. Частите и за двата са еднакво ефтини и лесно се намират. Окачването No coment 1.5 е един от най-разпространените гвг-та и адски издръжлив, ама като се има в предвид че е на доста годинки, ще разчиташ повече на късмет да уцелиш читав мотор. Но няма страшно скачай на д15б2-ката и в лютеницата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Явно аз не се изразих правилно, но както и дае не претендирам да съм разбирач даже обратното. Имах на предвид, съвсем друго Д13 принципно не притежава Бог знае ква мощност и окачването с което разполага колата се представя доста добре нормално е Д16 , Б16 и тъй нататък да имат много по одбро окачване защото при тях мощноста , ускорение и др компоненти са по високи. Оф както и да е явно не мога да обясня точно кво иамм в предвид а бе с две думи съотношението мощност окачване на д13 е завидно и се държи добре на пътя .

Разбрах на къде биеш :( Искаш да кажеш, че окачването на Базовия модел Civic е по-добро от окачванията на други марки коли, калибър на д13ката ( и мен не ма бива много в обясненията) Редактирано от yokozuna™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно аз не се изразих правилно, но както и дае не претендирам да съм разбирач даже обратното. Имах на предвид, съвсем друго Д13 принципно не притежава Бог знае ква мощност и окачването с което разполага колата се представя доста добре нормално е Д16 , Б16 и тъй нататък да имат много по одбро окачване защото при тях мощноста , ускорение и др компоненти са по високи. Оф както и да е явно не мога да обясня точно кво иамм в предвид а бе с две думи съотношението мощност окачване на д13 е завидно и се държи добре на пътя .

Разбрах на къде биеш :( Искаш да кажеш, че окачването на Базовия модел Civic е по-добро от окачванията на други марки коли, калибър на д13ката ( и мен не ма бива много в обясненията)
Явно тоя път е прозвучало както трябва, но да не се впускаме повече в офф. Надявам се колегата да си намери читава д15-ка (по добрия избор):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко неуместно да пиша това в твоята тема но аз си продавам хондата ако имаш интерес пиши 1.6 16v англичанка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Човека пита за японки, ти де си тръгнал да му продаваш англичанки кат нямаш рейтинг за Копува/Продава. Ако всеки под 50 поста почне да си продава колата в темите на хората на ко шъ замязъ тоз форум :cool:

Редактирано от yokozuna™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...като споменахте окачване бившата ми д13 хеч зимата беше по стабилна от сегашното му Купе и двете ги карах с летни гуми отзад,но с купето имам поне 3 завъртания докато с хеча нито едно!А и возеше малко по стегнато и в завоите като,че ли превъзхождаше Купето,но това може би се дължи на това,че д13-ката беше доста по запазена от Купето и на по малко км. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

yokozuna прав си наистина е така явно не сам разбрал както трябва извинявам се за което

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...