Jump to content
Zealot

Honda Logo Подобрения :)

Recommended Posts

Имам хонда лого и съм много доволен ,но като гледам характеристиките на х. джазз и си мисля дали не може да се дигне мощноста и да се свали разхода :)..? На джаз ми излгежда идентичен двигателя пак 8 клапанов но е 83 коня и с по нисък разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да неоже..но колко да му смъкнеш разхода на тоя Джазз.. по добре си вземи икономичен в-тек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лубо карал ли си Джазз и знаеш ли колко гори Сивик VTEC-E ? Очевидно не .... Колега двигателите на Логото и Джазза нямат нищо общо , дори кубатурата им не е същата :thumbs1: Да и двата са 8 клапана , но Джазза има много по-добра система с която да има по-оптимално изгаряне на горивото , но пък е доста по-тежка от Логото ;) Имахме и двете коли и мога да ти кажа , че и двете харчат идентично , с разликата , че Джазза понавървява повече и харчи повече като го настъпиш :ph34r: А целта ти да вдигнеш конета и да намалиш разхода е невъзможно :D може би да вдигнеш конете и да задържиш разхода да :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доволен съм от разхода , Логото харчи сравнително малко . Като видях Джаз-а 1339 кубика ,а логото 1343 помислих ,че може би са подобни.Сещам се за спортен филтър и генерация . Ако имате други предложения ще се радвам да ги чуя :( .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

за да остане разхода същия тези които си изброил,другите ще окажат влияение върху разходагенерация и филтър може би и колектор :( 4-2-1(ако има за лего спортен такъв)(или някакъв чип по сносен=>ако може да се сложи на твоита количка)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздушен филтър , спортни свщи , генерация , спортен колектор мисля , че няма да е проблем / двигателя ти е д13б7 ;) / . Или иначе със сигурност може да се сложи VTEC глава . ECU-то не може да се бара ;) не е от тези които може да се чипне - проверено , но преди 2-3 години , 1net може друго да каже сега ;) Реално за двигателите си прав , но Джазз го водят да има 1.4 и 1.2 двигатели :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За чиптунинг ми излезе това от гугъла : http://www.autochip.eu/de/power-tabelle-pr...a-logo-13-65hp/http://www.chiptuning.in/cz/vykonove-tabulky/honda/logo/Но ми изглеждат съмнителни.Иначе аз още оборотомера не съм сложил. Много трудно ми се вижда да изведа кабела чак до двигателя. Може ли да се намери схема на таблото отзад , предполагам че някоя букса ще е точно за оборотомер ?...Някой с добър немски ако може да помогне с превод на :"Stage 1: Ansaugbrücke und Abgasskrümmer vom EG5 nehmen. Natürlich müßte man sehen ob die Ansaugbrücke passt, die Motorwand kommt sehr nah beim Logo. Der Kat wie beim EG5 unter dem Wagen und die Logo Auspuffanlage anpassen oder gleich eine größere. 95 PS oder mehr."цитат от : http://www.maxrev.de/d13b7-suche-infos-t54570.htm

Редактирано от Zealot

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D13+B7 блок и глава, MPFI, 16V;) за оборотомера по-добре потърси wiring diagram и виж сигнала за оборотомера накой пин отива на ЕКУ-то :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам от цитата ,който съм дал, може да се сложат всмукателен и изпускателен колектор от EG5 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи се сетих за нещо , което много ще те накефи и ще стряскаш доста коли около теб :) за съжаление не и с кой знае какъв вървеж ;) Направи следното , махни обезшумителната кутия - тя се намира след кутията ти за въздушния филтър и в нея влиза тръбата , махаш тази кутия - тя е за обезшумяване на "звяра" , махаш маркуча и си махни въздушния филтър и направи няколко кръгчета ;) Ефекта в звука на двигателя е брутален , ефект във вървежа няма , просто наслада от звука ;) Ако си сложиш конусен въздушен филтър и си запазиш кутията на филтъра ще имаш същия звук :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото ,колеги. Но още не мога да намеря wiring diagram и на коя букса на вържа оборотомера. Ако може някой да помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В руския сайт, който съм дал по-горе има тема как да се сложи оборотомер. Аз също карам Лого, но ме домързя да сложа. Ако искаш да се поразровя и да ти пратя точен линк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата аз я пуснах , но още не са ми дали свястен отговор :hondarulez: . Ако ти си попаднал на по-подробна , прати .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си спортен филтър К&Н с този номер 33-2682 . Не е специално отбелязан ,че е за лого на е точния размер. От тоя сайт видях ,че става http://www.atb-tuning.de/shop/Honda-Logo-Tuning-43,567.htmМисля че ще е полезно за колегите с хонди лого :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какво стана? Сложи ли оборотомера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички! Преди малко се регистрирах във форума и съм вече част от Honda семейството в България.Наскоро се сдобих с Logo 1.3 facelift и се надявам да бъда полезен с нещо ако мога . Първите ми впечатления от Логото са : много нисък разход в и особено извън града, много маневрена в града, дори и извън града показа наистина забележителни качества. Едно наистина голямо и невероятно джудже :)

Редактирано от staycho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...