maori1505 2 #1 Публикувано 13 Март, 2010 Знам че е имало такива теми, но забелязах нещо и реших да попитам.Според мен колата не държи обороти на празен ход когато е влажно времето.В сухо и ясно време дори и да е студено кове на 700-800об.Ако съм прав от какво може да е?Да видим кой е най-креативен!Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mi7koN 9 #2 Отговорено 13 Март, 2010 Може да са ти накъсани кабелите на свещите и когато е влажно да се получава това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maori1505 2 #3 Отговорено 13 Март, 2010 на пръв поглед всичко е наред но незнам.чувах нещо за дистрибуторни капачки и палец но те дали разсейват искрата ако са замърсени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #4 Отговорено 14 Март, 2010 по скоро захабени...отвори си делкото и си виж палеца и капачката....и тогава сподели кво е станало.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 14 Март, 2010 Като имаш проблем на влажно, запали си колата на сухо и пръскай вода по кабелите и капачката... Много бързо ще разбереш дали от влагата ти идва проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joexx 3 #6 Отговорено 15 Март, 2010 Здравей колега, по-време на снеготопенето заради голямата влажност имах същия проблем, няколко пъти ми гасне в движение, а също ми се случи да не мога да запаля на няколко сутрини когато снегът почна да се топи. След като отидох в сервиз и отворихме дистрибуторната капачка, видях, че всичко беше бяло /все едно е клеясало и седи на снежинки/, минах само с продухване с компресор и леко минаване с финна шкурка по палеца. Понеже има и гумена гарнитурка която оплътнява си мислех, че е в нея проблема и пропуска влага, но тя си беше ОК, и като единствена причина остана образуването на конденз, заради големите температурни разлики. Надявам се да минеш само с почистване, успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maori1505 2 #7 Отговорено 25 Март, 2010 по скоро захабени...отвори си делкото и си виж палеца и капачката....и тогава сподели кво е станало.Успех! [/quot отворих ги и се оказа че има доста налепи,все едно варовик почистих после малко фина шкурка и закова на 800об.засега е добре ще видим по нататък.сякаш има и малко разлика във вървенето, но нали знаете някой път ти се струва че върви повече само като я измиеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #8 Отговорено 25 Март, 2010 И аз имах същият проблем в началото на зимата, като стана студено и влажно. Освен оборотите при мен тотално отказа да пали сутрин. И се започна същото упражнение - почистване на налепите измиване и след една седмица отново. В крайна сметка резултата беше гръмнало делко и 130 лири за ново. Чак като сравних двете делка открих проблема. Някой "майстор" не беше сложил пружинката между бубината и капачката.П.П. След смяната на делкото ми даде с 1.5 л. по-малък разход на 100 км. комбинирано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове