Jump to content
ivomugen 無限

Eg4 D15b Vs. Civic Type R 1.6

Recommended Posts

Изтегли си Best Motoring - Type-R Legend и виж времето, което даде! Според мен също е доста нереално. Ако трябва да съм честен, по-бих се съгласил на 15.5 за ЕК9 преди фейслифта!А одеве беше написал, че B16B е 182 коня...П.П. Не е ли глупост да напишеш, че времената са от порядъка на 15.0-15.3 секунди и тежи 1060 кила... 6-та генерация под 1090 кг не съществува!

ТИ явно пак не схвана иронията в думите ми КАКТО КАЗАХ ТОВА Е ТАИП Р ( да си чувал че таип р-ите са доста по леки от нормалните версии !)помисли малко преди да пишеш според теб една нормална вти-аи дава времена от порядъка( примерно 15.7-16 секунди) и е 160 коня , теглото отново е вариращо 1090-1150 кг (това е при 5 ген зависи дал ие седан и или хеч ) (при 6-та седана е доста тежък(и бавен)ами модел СИР които Е с б16а мотор и е 170 ? коня Според теб другите ако дават 15.7-16 тои колко е ?следва модела ТаИП Р които пак има няколко модификации зависимост от обзавеждането (при него не съм виждал никога модел над 1100 кг !!!!!! (всичките са били 1060-90 ) и е С Б16б мотор които е 185PS !!!!!!!!!!!!сега помисли малко и останалите които примерно са на твоито мнение КАК тази кола с по малко килограми доста повече мощност и въртящ момент ще дава толкова слаби времена ? (като се има в предвид че има доста по добър блокиращ диф (LSD ) от горе изброениете модели (Даже и някои от тях нямат)КАКТО ТИ КАЗАх е 182 коня помисли ЗАЩО !!! 182hp=185PS като пишете такива неща 1--во ги обмислете защото по този начин доста хора се подвеждат.тона ми е рязък дано никои не се обиди не го правя с тази цел.
ееее,колега,ама тук първо казваш 182к.с. сега говориш за някакви 185к.с. ??? последно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малката разлика се получава от разликата във ватовете едното - немското, демек PS-то е 735 вата, докато HP-то е 746. И аз като теро обаче мисля, че колата далеч не е мислена за драг, а за писта.

Редактирано от prozium

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Дилян Митев качихме неговата 6-та ген. ВТИ и показа 1120кг. Вероятно тайпер трябва да е малко по тежък според мен. Качихме и на Манияка SWAP 6та генерация с б16а2 която показа подобни кила 1100кг.

Мойта също я измерихме 1120 ;) Не е по-тежък Тайп-Ер-ът, защото са му спестили бая неща... няма шумоизолация, няма климатик, радио, задни седалки, кори на багажника и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Дилян Митев качихме неговата 6-та ген. ВТИ и показа 1120кг. Вероятно тайпер трябва да е малко по тежък според мен. Качихме и на Манияка SWAP 6та генерация с б16а2 която показа подобни кила 1100кг.

Мойта също я измерихме 1120 ;) Не е по-тежък Тайп-Ер-ът, защото са му спестили бая неща... няма шумоизолация, няма климатик, радио, задни седалки, кори на багажника и т.н.
за шумоизолация не знам ама всичко друго си има вътре кой нормален човек би седнал без музика в колата или без климатик тук в кипър на 9 месеца лято ,юни,юли и август на 47 до 53-54 градуса :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги ето един Тайп ар ,но с К20А

ВИДЕО

това вече е без коментар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това на последното клипче е Интегра Тайпер и най вероятно е с B18С a и както някой колеги преди мен казаха а и според мен , всички Хонди Тайпер са създадени да са силни и добре държащи се на писти , а не за Драг съзтезания.Според мен силата на тия Велики и Уникални коли не е в Драг съзтезанията .

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) съжелявам ако съм подвел някои,но момчето дето ми прати клипа каза,че е сивик и аз изобщо не съм обърнал внимание на това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен силата на тия Велики и Уникални коли не е в Драг съзтезанията .

Не е само според теб. Те са се доказали като такива. И това че мачкат на писта не значи че са някакви бързи драгаджийки. В случая е точно обратното (за 6 ген говоря). Интеграта си е силна и на драг, защото малко заводски коли биха дали такива резултати. Но въпреки това тя си остава изключителен автомобил за писта. Това че примерно някой е по-бърз от Тайп Р на 400 м , въобще не значи че на пистата би имал някакви дори и минимални шансове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изтегли си Best Motoring - Type-R Legend и виж времето, което даде! Според мен също е доста нереално. Ако трябва да съм честен, по-бих се съгласил на 15.5 за ЕК9 преди фейслифта!А одеве беше написал, че B16B е 182 коня...П.П. Не е ли глупост да напишеш, че времената са от порядъка на 15.0-15.3 секунди и тежи 1060 кила... 6-та генерация под 1090 кг не съществува!

ТИ явно пак не схвана иронията в думите ми КАКТО КАЗАХ ТОВА Е ТАИП Р ( да си чувал че таип р-ите са доста по леки от нормалните версии !)помисли малко преди да пишеш според теб една нормална вти-аи дава времена от порядъка( примерно 15.7-16 секунди) и е 160 коня , теглото отново е вариращо 1090-1150 кг (това е при 5 ген зависи дал ие седан и или хеч ) (при 6-та седана е доста тежък(и бавен)ами модел СИР които Е с б16а мотор и е 170 ? коня Според теб другите ако дават 15.7-16 тои колко е ?следва модела ТаИП Р които пак има няколко модификации зависимост от обзавеждането (при него не съм виждал никога модел над 1100 кг !!!!!! (всичките са били 1060-90 ) и е С Б16б мотор които е 185PS !!!!!!!!!!!!сега помисли малко и останалите които примерно са на твоито мнение КАК тази кола с по малко килограми доста повече мощност и въртящ момент ще дава толкова слаби времена ? (като се има в предвид че има доста по добър блокиращ диф (LSD ) от горе изброениете модели (Даже и някои от тях нямат)КАКТО ТИ КАЗАх е 182 коня помисли ЗАЩО !!! 182hp=185PS като пишете такива неща 1--во ги обмислете защото по този начин доста хора се подвеждат.тона ми е рязък дано никои не се обиди не го правя с тази цел.
ееее,колега,ама тук първо казваш 182к.с. сега говориш за някакви 185к.с. ??? последно?
~185 коня тая чертичка преди 185 нали знаеш какво е ?или и това трябва да обясня ?( че 15 секунди на 400 метра не е нещо изключително че да говорим за някакви драг постижения на мен ми се вижда напълно нормално 5.7-8 кг на конска сила ... което си е МНОГО ДОБРе(колата си има от всичко).http://www.webloader.org/civic-b16bin-bang...ERWZUZ5SHNtTWM= Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
http://idforums.net/index.php?showtopic=10...p;#entry1055664Ето ви линк за кои не е гледал а му е интересно от BEST MOTORING. VOL.1 - Type R Legend - тук дават разликите между двигателите купета и други подобни Редактирано от epox

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

~185 коня тая чертичка преди 185 нали знаеш какво е ?или и това трябва да обясня ?( че 15 секунди на 400 метра не е нещо изключително че да говорим за някакви драг постижения на мен ми се вижда напълно нормално 5.7-8 кг на конска сила ... което си е МНОГО ДОБРе(колата си има от всичко).http://www.webloader.org/civic-b16bin-bang...ERWZUZ5SHNtTWM=добре,колега,вече наистина искам да приключим с тоя спор на този клип тайп ар-а тръгва от втората секунда и на осмата е на 100км/ч ,което ще рече около 6-6+ секунди не виждам кое е странното,че до 200 метра вървя с него ,а на 400-500 м е с една кола пред мен (стоповете му са наравно с фаровете ми) аз не искам да споря по вече ти сам прецени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ек9 данните са различни почти във всеки сайт..така че никога няма да стигнете до абсолютната реалност поне докато не се докара на живо У Бугарско! На клиповете в нета няма нито една сток-пак нереални данни,без значение дали разликата 0,5 или 1 сек! http://www.ek9.org/forum/racing/240-post-y...times-here.html ето колегите от хОСТРОВА с генерация чип и филтЪр праскат по 14.6(може би драгстрип?!?) Концепцията на ВСЕКИ един Type R без значение от модела е да бъде силен/конкурентен на пистата... !П.С До колегата от Кипър...нормално когато колата ти е по-лека и Малко по-слаба да се кантарите на 1и2-ра и след това да те взима,няма нищо странно в това! А и ек9-ката какви модове има?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ек9 данните са различни почти във всеки сайт..така че никога няма да стигнете до абсолютната реалност поне докато не се докара на живо У Бугарско! На клиповете в нета няма нито една сток-пак нереални данни,без значение дали разликата 0,5 или 1 сек! http://www.ek9.org/forum/racing/240-post-y...times-here.html ето колегите от хОСТРОВА с генерация чип и филтЪр праскат по 14.6(може би драгстрип?!?) Концепцията на ВСЕКИ един Type R без значение от модела е да бъде силен/конкурентен на пистата... !П.С До колегата от Кипър...нормално когато колата ти е по-лека и Малко по-слаба да се кантарите на 1и2-ра и след това да те взима,няма нищо странно в това! А и ек9-ката какви модове има?

до колкото знам въздушен филтър,ауспухна система и карбонов капак за др. не ми е казвал предполагам няма

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аз неказавам че колата ти е бавна ,но просто е класа под таип рнаи малко че не е и стандартен има и тои леки модове (както разбра от колегите с чип и генерация дава 14.6)на твоита и трябват доста модове да се доближи до това време това исках да кажа.от клипчето ще се види разликата :)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...извади ускорение с това купе има няма 8 сек. и пак е сток нали :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...извади ускорение с това купе има няма 8 сек. и пак е сток нали ;)

Наклонът си е наклон, и все пак доста добро постижение като за купе с този мотор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да, сток си е, даже е с клима :) и ми свири ролката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колеги,ето нещо относно 0-100км/ч и времена на 400м Cyprus Carsп.п колите далеч не са сток.всяка неделя ги гледам тия двамата :)

Редактирано от ivomugen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

като ги чувам как стартират тия(това боксуване) :) имам чувстото че са някакви нобове и за 1-ви път се качват в коли , иначе колите им са много яки ;) 2.6-7 на 18 метра(е много зле)и въпреки това дава 14.5-8 време(което значи че колата общо взето е силна)( тези времена маи не са от апаратура..на писта)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като ги чувам как стартират тия(това боксуване) ;) имам чувстото че са някакви нобове и за 1-ви път се качват в коли , иначе колите им са много яки ;) 2.6-7 на 18 метра(е много зле)и въпреки това дава 14.5-8 време(което значи че колата общо взето е силна)( тези времена маи не са от апаратура..на писта)

със сигурност не е на писта а на пътя дето се гонят всяка неделя от там е и клипа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не бях виждал по-безвкусен тунинг на Сивици... JDM части в комбинация с китайски фарове и диодни стопове... запълнен номер, Ево стайл капаци... ужас и безумие! А первазите в задницата на ЕК9-ката са умопомрачително покъртителни!Иначе добри постижения... но тия кипърци са извратени!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:rolleyes: Това чудо, което е на ЕК9-ката и прилича на интеркулер (на 2:18 се вижда) да не би да е въздушния филтър?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) Това чудо, което е на ЕК9-ката и прилича на интеркулер (на 2:18 се вижда) да не би да е въздушния филтър?

да филтър е.Аз лично не го одобрявам толкова на ниско в дъжд не го знам как я кара

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не бях виждал по-безвкусен тунинг на Сивици... JDM части в комбинация с китайски фарове и диодни стопове... запълнен номер, Ево стайл капаци... ужас и безумие! А первазите в задницата на ЕК9-ката са умопомрачително покъртителни!Иначе добри постижения... но тия кипърци са извратени!

колега за кои первази говориш,че не разбрах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А первазите в задницата на ЕК9-ката са умопомрачително покъртителни!

колега за кои первази говориш,че не разбрах
За двата спойлера, които идват малко в повече... което ме навежда на мисълта, че това едва ли е ЕК9, още повече, че моторът е B18 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А первазите в задницата на ЕК9-ката са умопомрачително покъртителни!

колега за кои первази говориш,че не разбрах
За двата спойлера, които идват малко в повече... което ме навежда на мисълта, че това едва ли е ЕК9, още повече, че моторът е B18 :)
горния спойлер е същия като моя и до колкото знам се поставят само на type r ,а за това дали е ЕК9 изобщо не се съмнявай тук е пълно с тайп ар-и само в гр. Ларнака,където живея има 20-30 такива.Дали е В18-не знам но ще разбера :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

... А первазите в задницата на ЕК9-ката са умопомрачително покъртителни!

колега за кои первази говориш,че не разбрах
За двата спойлера, които идват малко в повече... което ме навежда на мисълта, че това едва ли е ЕК9, още повече, че моторът е B18 :)
горния спойлер е същия като моя и до колкото знам се поставят само на type r ,а за това дали е ЕК9 изобщо не се съмнявай тук е пълно с тайп ар-и само в гр. Ларнака,където живея има 20-30 такива.Дали е В18-не знам но ще разбера :)
Е то си пише на клипа, че моторът е B18C :) Горният спойлер е ок, но ако беше оставил само него. В комбинация с долния (който обикновено се монитра на VTi-ки) ситуацията става много комична. Да не говорим, че има още куп аксесоари, които не са за тая кола. Това, което ми хареса, са джантите... Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А первазите в задницата на ЕК9-ката са умопомрачително покъртителни!

колега за кои первази говориш,че не разбрах
За двата спойлера, които идват малко в повече... което ме навежда на мисълта, че това едва ли е ЕК9, още повече, че моторът е B18 :)
горния спойлер е същия като моя и до колкото знам се поставят само на type r ,а за това дали е ЕК9 изобщо не се съмнявай тук е пълно с тайп ар-и само в гр. Ларнака,където живея има 20-30 такива.Дали е В18-не знам но ще разбера :)
Е то си пише на клипа, че моторът е B18C :) Горният спойлер е ок, но ако беше оставил само него. В комбинация с долния (който обикновено се монитра на VTi-ки) ситуацията става много комична. Да не говорим, че има още куп аксесоари, които не са за тая кола. Това, което ми хареса, са джантите...
той долния спойлер ми напомня на пейка може за това да е сложен да има къде да си сяда човека

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което ми хареса, са джантите...

А на мен първото което ми направи впечатление е, че на коли в които са вложени доста пари са сложили такива джанти. Те са си го написали хората - itr STYLE wheels и buddy club r1 REPLICA wheels :) style и replica са английските думи за менте, ако мога така да се изразя. Не виждам да са да са искали да изглеждат JDM, а по скоро да са различни, но можеше поне едни истински джанти да им боцнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно пък менте означава. Правилната дума си е копие, защото джантите са копие на даден модел, но просто не са от същия производител и сигурно не са и със същите характеристики, но пък менте съвсем не е точната дума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те кипарци обичат да им е шарено :D:lol::D:) като от племето са

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
TheDevilTwin и ivomugen, моля ограничете си малко цитирането или поне трийте ненужното от цитатите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...