Jump to content

Recommended Posts

Колеги както знаем всички дизелчето на хонда спечели награда за дизелов двигател през 2005г.Въпросите са ми следните.С какво е по-добър нашият дизел от конкуренцията?Какво гледат оценящите?Как може нов двигател да се прецени без да е доказал себе си през годините?Има ли нещо по различно, като система сравнение с другите тракачки?Абе с една дума.Какво му е по-доброто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кратка статия от далечната 2005-та година :)

For the first time, the Honda diesel engine, 2.2 i-CTDi (found in the Accord saloon and Tourer, the CR-V and now the FR-V) has won its category award, 2.0 – 2.5 liter. The engine, which is the first ever Honda diesel, is recognized as being one of the most all round fuel efficient and silent diesel engines found on the market today. “Power, economy, sound – everything puts this diesel at the top of four-cylinder engines” are some words that the International Jury have used in describing this engine.Honda is once again recognized as being amongst the best engine manufacturers in the world, winning 21 out of 84 possible awards in the seven year history of this annual ceremony. The judges are made up of 56 leading motoring journalists from 26 different countries. Engines are awarded points based on their characteristics of fuel economy, noise, smoothness, performance and driveability.

Източник - http://world.honda.com/news/2005/c050601.htmlТова , което се сещам на първо четене е първия дизелов двигател изработен изцяло от алуминии :D и по-високата компресия спрямо конкуренцията :) От там предполагам идва по-големия въртящ момент , по-леката натовареност на турбина и компоненти , по-лесното развъртане :) По-лекия двигател предполага по-малка маса на автомобила , съответно по-пъргав , стабилен , щадящ окачването , но не и гумите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_N_engineспоред мен въртящият момент е добър за 2.2 обем и 140коня.При 2.0тди 140 имат 320нм.не е с висока компресия 16.7:1 мерцедес 220цди 18:1, а бмв 17:1може би заради ниската компресия не тресе и е по балансиран а в същото време по-мощен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колежке !!! Чак сега разбрах , че карам Дизелов i-CTDI а не i-CDTI :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

I-CTDI се запомня бързо, като си повториш няколко пъти "Ицо ТеДеИто" :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я преведете с 2 думи, че нихферщеин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...