ajax6 1 #1 Публикувано 10 Март, 2010 мисля да сложа втек глава от д16з6 на д14-та чудя се дали става глава от д16а9 все пак д16а9 е 131к и мисля че ще има по голям ефект та става ли да се сложи двуваловата глава или е голям филм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #2 Отговорено 10 Март, 2010 Колегата Tino,успешно сложи такава на Д15Б2,предполагам ще стане и на Д14 ,ама филма ще е голям.По добре сложи цял ДВГ Д16А9 на твойта скоростна кутия и си 6. М/у другото някой може ли да каже пасва ли Д16А9 блок на Д14 скоростна кутия и освен ДВГ и инсталацията му ,требва ли още нещо за суап на 6-та ген.? Въртят ми се едни мисли из главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #3 Отговорено 10 Март, 2010 Не се захващай VTEC главата предлага по-голямо развитие на проекта ти , освен една глава До колкото си спомнян не пасват скоростните кутии с д15б2 , не знам за д14 , но се съмнявам Пасват обаче карантиите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #4 Отговорено 10 Март, 2010 Колега без проблем може да поставиш кутия от Д14 на Д16, все пак двигателите са от една серия. Във Враца имаме 5-та генерация сивик със Д16А9 и кутията от Д15А2, лошото е само че кутията е малко по дълга и колата нее толкова динамична колкото с рексовата кутия, но пък е доста икономична. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinski84 5 #5 Отговорено 10 Март, 2010 не съди по главата а по джоба ..... ако мислиш после да се заиграваш с "тюнинг" по добре слагай д16з6 че имаш голям избор на чаркалъци...та и мн по ефтинко излиза..... както ти казаха и някой колеги по горе... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #6 Отговорено 10 Март, 2010 Колега без проблем може да поставиш кутия от Д14 на Д16, все пак двигателите са от една серия. Във Враца имаме 5-та генерация сивик със Д16А9 и кутията от Д15А2, лошото е само че кутията е малко по дълга и колата нее толкова динамична колкото с рексовата кутия, но пък е доста икономична.кутия за д15б2 може да е със жило от 4-та/кончрто/шатъл или 5-та със хидравлика ... мисля, че двете кутии нямат нищо общо и не бих генерализирал ... не казвам, че не става, а че може и да не става ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #7 Отговорено 10 Март, 2010 Идеята на колегата е ясна,и ако мога аз да използвам темата му без да ми се сърди ще съм му благодарен! Става въпрос да си оставя моята кутия ,хедърсите 4-2-1 и да си лопна един Д16А9 на моята кутия . Едно не ми е ясно обаче,каква част от моята инсталация мога да използвам ,или трябва цялата инсталация от Д16-ката да я прехвърля на моето купе? Другия въпрос който ме мъчи за кутиите е ,моя притискател и диск са на 200мм и незнам дали на рекса не е 210мм,дали ще стане по малък притискател,ако въобще има некво значение при 1см??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #8 Отговорено 11 Март, 2010 брата кара англичанка скорости д14а2 двигател д16а9 тва лято ще се слага и кутията на д16а9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CONEV 1 #9 Отговорено 11 Март, 2010 http://www.thezcr.com/forums/showthread.ph...C+zc+head+d16a6още едно рамо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #10 Отговорено 11 Март, 2010 Интересно,казва ,че маслените магистрали съвпадали,което е баси варианта! Как добре звучи Д14А9-DOCH 16V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #11 Отговорено 12 Март, 2010 Е вие какво очаквате Ако човека , който ми слагаше главата казва истината / защото не ми се разглабя двигателя , за да го потвърдя / това , което се разминава е един болт и чрез разпробиване на главата се оправят нещата и се удължава един болт После има подложки на обтяжната ролка , която е от Прелюд Н23 и малкорязане с ъглошлайфа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
el niño 4 #12 Отговорено 19 Март, 2010 Е вие какво очаквате Ако човека , който ми слагаше главата казва истината / защото не ми се разглабя двигателя , за да го потвърдя / това , което се разминава е един болт и чрез разпробиване на главата се оправят нещата и се удължава един болт После има подложки на обтяжната ролка , която е от Прелюд Н23 и малкорязане с ъглошлайфа Според мен има и малко разминаване на един от отворите на охлаждащата течност, но не е болка за умиране (оправя се).Интересно е дали освен главата не е добре да се сменят и буталата, за да се вдигне компресията, и какви да бъдат буталата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове