Jump to content
Tino

Предложение за разделяне на Технически въпроси

Recommended Posts

От друга тема стигнахме до заключението да обсъдим предложеното от някои потребители и подкрепено от Модератор , предложение Технически въпроси да се раздели на отделни подраздели за конкретните модели :) Сивик - Акорд - Прелюд - CRX - 4х4 и други :) Всички ще се съгласят с мен , че в момента раздела е пълна боза :) лично аз трябва да съм на кеф , че да влезна вътре и да се помъча да чета или предлагам решения :) а покрай безсмислените теми се пропускат и такива , които наистина ще са от полза за много :)

Разбира се , предполагаемо е че в началото ще е объркващо , трудно ще свикнат някои , но всяко ново нещо е така - винаги :P Също така , за да има изряденни раздели е нужно силната ръка на Модератор и Администратор !!! Смятам , че за подобен раздел се изискват сериозни познания по техническите въпроси , ремонт и т.н. Лично аз виждам само в лицето на Джнонибой и 1нет възможността да изпълняват тази трудна длъжност , не заради нещо друго , а заради пряката им връзка с дейностите с които се занимават в ежедневието си ;) Другите модератори и администратори да не се обиждат , не подценявам вашите знания и умения ;) но нали има и други раздели ;) Но за съжаление , личните ангажименти на Джони и 1нет не им позволява постоянния надзор над разделите , за това ще е желателно ангажирането на 1-2-3-ма нови модератори , които да бъдат ангажирани със следенето , за това всеки който има самочувствието и увереност , че могат да изпълняват тази длъжност да се считат поканени да се предложат на Администратора и в последствие ако бъде одобрен и съгласен с условията да почерпи с новата си длъжност във Форума ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тино това което АЗ разбирам е директно претложение Сивик - Акорд - Прелюд - CRX - 4х4 и други Евала!

Напълно съм съгласен.Остават тези двама трима за които споменаваш , тук ли ще е мястото според теб де , за предложение на тези хора .

 

Напълно заставам зад думите на Tino

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес и аз си мислех да пусна подобна тема но Тино ме изпреварил :) .Аз също съм съгласен! Цъкаш технически въпроси и ти излизат под разделиТехнически въпроси СивикТехнически въпроси ЦРХ и така нататък.

Редактирано от fakel4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Прочетох пак мнението на Фен-а , че не вникнах , съжалявам :) Ами мисля , че новите евенутални модератори да пишат лично , няма смисъл да казваме ние - той става , той не става :)

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предложението ми допада, но давам 2 темички за размисъл:1. Къде отиват техническите въпроси, които не са толкова свързани с модела на колата Например вчера някой имаше проблем с ксенонови фарове. Ако всеки пише в раздела за неговата кола такива еднакви теми ще се появяват във всички раздели.2. Какво ще се случи с 614 страници с теми написани до момента... Едва ли е по слите на някого да ги категоризира по модели и да ги раздели?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

pgh

 

www.hondabg.com или WWW.Ксенон .Цом , кое от двете разискваме ? тука да не се разсърдиш.

 

Има общи за тая работа .ЛОшото е че в общи има теми за технически и не толко.

 

Темите си остават там кадето са .Ибез това търсачката е хванала паужини!А и ако в раздел технически има РАЗНИ е там може.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ксенон и прочее, просто си има раздел електроника.Не ви давам наклон,аз не разбирам, просто се опитвам да помогна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda спорт и тунинг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-напред, на първо място трябва да се направи чад във форума!След това няма да има нужда да се разделя на под форуми. От технически съм научил доста от и за други модели, а има и общи болести. Просто пак ще чета всичко. Аз съм за чад и всичко ще си дойде на мястото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Публикувано изображение

 

Накратко:

1. Предлагам да има и един подраздел който да се казва "Общи технически теми"

2. Предлагам НАЙ-НАКРАЯ "Аудио" раздела да премине в да мине в Техническия форум, където му е мястото.

3. Предалагам "хонда спорт и тунинг" да се прекръсти на "Хонда Тунинг". Спортните изяви на марката са сведени до санитарния минимум и раздел Общи е напълно достатъчен да ги помести. В момента за Honda HSV могат да се намерят теми както в тунинг, така и в общи. Не само за това, а и за Формула 1 и други неща има дублиращи се теми в Тунинг и Общи

 

ПП: За идеята ми за "Боен Клуб" ще пиша може би отделна тема. Не е моя идеята - изплагиатствана е :)

Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Твое е ли е оформлението?ЩО не го помести там? Идеята ти, е идеална .ДАно не остане само да си лаем досега ни замазаха малко очите!!!ИИИИ РЕТРОООО .Нека се придържаме към темата де.Извинявам се. Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От препратката дето дава Александро има една друга препратка, където пък намерих едно интересно предложение на лукчо:

1. сивик , шатъл, CRX, кончерто, и други производни от рода на домани и сити2. акорд, прелюд, и т.н.3. всички останали , или с2000, ледженд, црв, джаз ...

Смятам че така пак ще е сбит форума и в същото време по-добре ще се ориентираме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Да се разделят на модели е супер идея.Даже ако се разделят и на ъяпонски и европейски ще е още по-добре.То двата вида имат малко разлики,но съществени.п.п.Днес ми се наложи да вляза във форума на ситроен и останах очарован как е подреден по модели-супер лесно е за ориентир,а не да имаш проблем с рейката и като напишеш "рейка" и да ти искара всичк такива теми(примерно).Твърдо съм "за" :):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поствам две полезни мнения на колеги :thumbs1:

 

Относно мннението на колегата m.g. за пресяването на темите в досегашния раздел:

Мисля си, че тук можем да помогнем на модераторите. Ако примерно разделянето се извърши първо, а сегашния раздел остане временно. Тогава всеки може да поеме определен брой теми, да ги прегледа и категоризира. Не се сещам обаче как да стане посочването коя тема за къде е. Видях, че постовете в темите имат номера, но не видях самите теми да имат такъв... Ако беше така, можеше да стане: от тема 1 до тема 50 за теб, от 51 до 100 за мен и т.н. Списъка го постваме или на ЛС и модераторите разместват.

Не всички теми ще са стойностни, ще има такива без отговор, такива със сбъркано място и т.н. , но ще отбелязваме тези които наистина имат стойност. Накрая ще останат определен брой теми които ще бъдат категоризирани повече ли по-малко по лична преценка.

Друг начин който се сещам е да ги маркираме заглавията цветово, но там стои въпроса с правата и едва ли е практичен.От страница до страница също не става - първата повдигната стара тема ще обърка всичко...

Това е което ми идва наум... как да стане получаването на определен брой теми, ще кажат най-добре модераторите :huh:

Потребителите могат да помогнат чрез доклади (бутона "Докладвай"). Цъкаш на него и пишеш за къде е. Който модератор го види пръв, я мести.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Към колегата pqh мисля , че мястото за ксенон конкретно е в раздел Тунинг :D все пак е подобрение , не ремонт , НО от там идва и следващо място за размисъл :P раздел Хонда спорт и тунинг ...

 

Предложението за чат във форума отдавна е напрвено , но нека не го обсъждаме него тука :P Както бяхме посъветвани - в отделна тема , конкретно - как - защо и т.н. :huh:

 

Към Александро : Евала за предложението ;) ако беше в цветовата гама на Хонда Форума щеше да виждаме може би новия облик на Форума ;) но нека конкретно в тази тема обсъждаме Технически въпроси ;)

 

Конкретното ми предложение е Технически въпроси да се раздели по следния начин :

 

Избрано от технически въпроси като този подраздел ще се вижда постоянно и вече конкретно всяка тема ще бъде отнесена за определен модел/и или всички ;)

 

Civic / Shuttle

производни: Concerto , Domani , City

 

CRX

 

Accord

 

Prelude

 

4x4

конкретни модели CR-V и HR-V

 

Други / където ще влезнат модели нямащи допирни точки , но дано в близките години им отдадем и тяхен собствен раздел - Jazz/Fit , FR-V , Stream , Odyseyy , Integra , Legend , S2000 , Logo , Insight & Acura models

 

Смятам , че това са най-популярните модели Хонда движещи се по пътищата на България - Европа и най-вече най-обсъждани във Форума ;) Предложението на Лукчо модели като Домани и Кончерто да се впишат в графата на Сивик също е вариант , просто не знам конкретно кои са тези модели :huh: с подобни или един и същи окачвания или електроника , за това ще трябва помощ от колегата ADH-Honda който е живата енциклопедия за Хонда :thumbs1: Варианта го виждам да се сложи като под обяснение : производни - Кончерто , Домани , Сити ;)

 

Целта на подобно разделяне е Форума да стане по-пригледен , подреден , по-лесен за достъп и намиране на теми :lol:

 

Готов съм да помогна с разграничаване коя тема за кой модел е писано , дори да кажа има ли смисъл да съществува ;) Както предложиха колегите по-горе 614-те страници могат да се разделят на всеки колега по 100 страници и с бутона докладвай да се препращат на Модератор/Администратор да ги прехвърли в определен раздел или изтрие :lol:

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, много добре си обяснил , аз не съм обяснил явно както трябва . Относно първия въпрос - Тъй като всеки ще преглежда теми от стр. до стр. няма да се бъркаме в страниците на другия(пример- аз няма да пипам твоите, няма да пипаш моите) . Така няма да има повтаряне а и всяка тема ще бъде докладвана само въднъж, от един човек. Ако е неясна оставяме я за после. Може и всеки да си "хване" един мод и да докладва само на него. По втория - точно това имах предвид като казах да отсеем първо стойностните теми , т.е. тези които наистина са от полза. Останалите ще ги решаваме после. Затова предложих сегашния раздел да остане временно, именно за "буфер"( едно е да мислим 614 страници, съвсем друго е 10-на примерно...) . Дано да съм бил ясен този път

Пренасям дискусията от другата тема тук, защото стана малко объркващо.

Значи, ако се стигне до разделяне на подфоруми нека да се действа последователно. Имам предвид следното:

1. Създават се съответните подфоруми във форум "Технически"

2. В настоящата тема "Технически въпроси" се забранява създаването на нови теми

3. Новите теми ще се създават в новите подфоруми.

4. След около седмица, когато вече няма да има активни теми в стария подфорум, се забранява постването - това с цел да не се повдигат стари теми.

5. Отсяват се от модератори и потребители темите които да останат във форума и те се местят на съответното място (тук трябва да сме по-либерални).

6. Стария подфорум заедно с боклука си отива.

 

Относно "Избрано от технически въпроси" предлагам следното:

За всеки от новите подфоруми да се създаде подподфорум (както сега) който да се казва "FAQ" или "ЧЗВ" или нещо от сорта. Така и така ще се преглеждат всички теми, сега е момента да се отделят полезните теми и да се разделят по модели. Така всеки си влиза примерно в подфорума за Сивик и си намира най-отгоре полезните теми за Сивик, а няма да му се налага да търси във всички. Полезните теми които не попадат в дадена категория ще бъдат като FAQ във подфорум "Общи технически"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

+1 :huh:

Искам да попитам защо обаче да има под-форум Общи технически ? Ако ще е само временно , докато се избистрят - Сивик , Акорд , Прелюд и т.н. - става , о.к. ! Но или иначе какво ще му е предназначението , освен потребители които ги мързи или не знаят , да влизат там и да задават въпрос за Сивик-а си , примерно ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tino, Споменах ксенон само като пример за технически въпрос, който не е обвързан с конкретен модел. В момента не се сещам но ако се понапъна ще измисля и други възможности за дублиране на теми в отделните раздели по марки. Това не е толкова фатално, но просто се сетих и го споделих :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Искам да попитам защо обаче да има под-форум Общи технически ?

Имах предвид този раздел - неопределения:

Други / където ще влезнат модели нямащи допирни точки , но дано в близките години им отдадем и тяхен собствен раздел - Jazz/Fit , FR-V , Stream , Odyseyy , Integra , Legend , S2000 , Logo , Insight & Acura models

Как точно ще бъде кръстен и какви теми трябва да има в него не съм много сигурен, но все пак има модератори, ако някой не е уцелил правилния раздел. Тези неща ще трябва да се обмислят повече, а аз го написах на прима виста  :lol:

 

ПП: @pgh: В една тема lookcho защитаваше твоята теза, като даде пример какво би станало ако някой иска да си сложи климатик от Прелюд на Сивик. Разбира се, че ще попита в раздела за Сивик. Защото когато после някой фен реши да търси как да си сложи климатик на Сивика, той ще потърси първо там. Примера не е точен, но става. Просто всички конкретни питания са свързани с ТОЧНО определена кола и е редно въпросите да се задават там. За някакви извратени кръстоски между модели и марки автомобили вече е редно да се ползва неопределения подфорум, който може да се казва "Всички останали" или нещо подобно

Редактирано от Alexandro

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Поставям се на мястото на новорегистриран. Проблема ми е вода във фаровете на Сивик-а. В раздел "Общи технически" имам по-голям шанс темата ми да бъде забелязана от повече хора(все пак на всеки може да се случи, без оглед на модела), от друга страна обаче в раздел "Сивик" ще ме насочат по-добре относно евентуален демонтаж на фара и отремонтиране. Друг случай - акумулатора ми пада. На всеки може да се случи, но в съответния раздел най-добре ще ме насочат към евентуалния проблем и ако се стигне до смяна - кой акумулатор ще ми подхожда откъм параметри. Все въпроси които са "общи болежки" и в същото време с отговор който най-добре би могъл да бъде даден в съответния раздел...Кое да бъде: повече отговори или "малко, но качествено"? За себе си избирам второто(без "Общи"). Това обаче означава да отпадне възможността за задаване на въпрос като този с климатика (т.е. мнения от двете страни):lol: ... Щом има възможност за задаване на подобен въпрос, би трябвало да съществува и съответния раздел.Това че аз нямам какво да напиша в този раздел(поне за момента) съвсем не означава, че той няма място във форума.Така че да има ли "Общи" или да няма? Това е въпросът ;) Какво да ви кажа - излишен раздел винаги може да се премахне. Дали ще бъде такъв - ще разберем, но все пак трябва да го има.п.п. Това разбирам аз под общи. azz/Fit , FR-V , Stream , Odyseyy , Integra , Legend , S2000 , Logo , Insight & Acura models могат да си бъдат и в отделен раздел

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-голям шанс да я забележат повече хора имаш и ако я пуснеш във всеки един раздел. Проблема е че ще бъдеш наказан. Ако си току що регистриран и я пуснеш в общи, някой мод ще я премести веднага (нали се обсъжда да има повече модове). Ако ти стане навик, ще те накажат. Идеята не е всеки да пуска където му падне и където на него му се иска, а да има ред във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех като пример "нормален" потребител без спамерски наклонности :lol: . Отлична гледна точка колега, ;) ето ползата от дискутиране на даден проблем а именно - различните гледни точки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А и сам отговори на въпроса , ако има човек проблем с вода във фара или паднал акумулатор , че после ще го опътят по-лесно как да си демонтира фар-а на Сивика или какъв ампераж да му е новия акомулатор :lol:

 

Или иначе с колегат Александро съвпаднахме идеално с мненията , гледам и с твоето :worthy:

 

Отностно въпрос-а с климатика , също е логично да питаш в Сивик форума как да си сложиш климатик , било то и от Голф ;)

 

Под Други се има предвид въпроси касаещи другите модели :huh: и отбелязах , че ще е идеално ако за вбъдеще направим нов раздел за S2000 или Legend :lol:

 

За да не си помисли Фенбг , че съм го забравил ще отбележа , че евентуален подраздел Ретро / Old timer може да си е напълно самостоятелен , но не и с изясняване технически въпрос , проекти , фукни каква по-стара антика си си купил , как си я реставрирал , от къде да си закупиш части и т.н. - Да ;)

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не си помисли Фенбг , че съм го забравил ще отбележа , че евентуален подраздел Ретро / Old timer може да си е напълно самостоятелен , но не и с изясняване технически въпрос , проекти , фукни каква по-стара антика си си купил , как си я реставрирал , от къде да си закупиш части и т.н. - Да :lol:

Тино тоя ми изблик беше за това , че ми хареса какво е направил Александро.Сега си разискваме ТЕХНИЧЕСКИ.КАто дойде ред на ретро тагава .А че трябва да си е самостоятелен раздел си много прав ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нокий нищо неказа ?Така ли ще потънат и двете теми?Към операторите!

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От препратката дето дава Александро има една друга препратка, където пък намерих едно интересно предложение на лукчо:

1. сивик , шатъл, CRX, кончерто, и други производни от рода на домани и сити2. акорд, прелюд, и т.н.3. всички останали , или с2000, ледженд, црв, джаз ...

Смятам че така пак ще е сбит форума и в същото време по-добре ще се ориентираме :)
аз продължавам да съм на същото мнение : всичко, което се кара стандартно с д,б двигатели в една графа + новите сивици ... тука проблема е, че след 2000 година сивика няма нищо общо с предходните 3 ... даже 4 ...всичко, което се кара с Ф,Х двигатели във втора ( там трябва да се добави и Исузу Оазис, че напоследък станаха често срещани :weights: ) всичко друго - трета графа ретро имаме 4 коли - но може да са в отделна графа :plane: трябва да има общида речем, че аудиото влиза тука също и най-важното - трябва да има NOOB - там пишат хората със под 100 мнения и ако модератор( каквито вярвам всички в тая тема ще станете, след като сте такива ербапи да се увеличи обема за модериране :( ) прецени, да се мести някой от смислените раздели станаха 7 подраздела - повече от това е убийствено !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Направих една статистика за последните 10 страници в Технически въпроси за кои модели става въпрос , като съм приложил принципа за разделение , който предложихме по-горе :plane:

 

Сивик - 83 теми !!! / като голяма част бяха за 5-та и Англичанка и не малка част за 7-ма генерация :( /

 

CRX - 4 теми

 

Прелюд - 13 теми

 

Акорд - 15 теми

 

4х4 - 4 теми

 

Други модели - 1 тема

 

И тука идва момента , в който наистина трябва да се обърне внимание на раздел Общи технически защото имаше 16 теми , които не могат да се конкретизират с определен модел :weights:

 

Лукчо не си ли съгласен , че повече кадърни модератори ще подобрят качеството на Форума ?

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само ги дай тия кадърните :weights:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само ги дай тия кадърните :weights:

:)

 

Сега като си гледах записките , има малка грешка в броя теми за Прелюд - 8 теми са :plane: не 13 :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само ги дай тия кадърните :weights:

:D дано не е сарказъм , че всички сме накадърни :(

 

Сега като си гледах записките , има малка грешка в броя теми за Прелюд - 8 теми са :plane: не 13 :)

 

С повърхностната извадка се вижда , че съществуването само на раздел Сивик ще облекчи страшно много Технически въпроси , а останалите подрадели ще са изрядни с месеци наред ;)

Не знам какъв е проблема със съществуването на повече раздели , технически ли е ?

 

П.П. Сори за повторението на мнението но минаха 10-те минути :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак да попитам.... при положение че всички са/сме единодушни за подобно разделение, как трябва да се финализира процедурата? То ясно, че ще има детайли за доуточняване, но не е ли редно да се появи някой главен шаман и да каже: "Слушайте сега момчета, така и така, това може да стане, онова не може...... и не по рано от еди кога си." Защото ако цялото това разделение бива спъвано в момента поради някакви технически причини (било то хостинг или не знам и аз какво), които могат да бъдат разрешени след 3-4 месеца (примерно), тези теми до тогава или ще затънат и двете или ще се говори едно и също нещо до безкрай...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Доколкото съм запознат с invision-a създаването на един нов раздел или подраздел във форума не е никак трудно не би трябвало да отнеме повече от 5 минути на администратора и не коства почти нищо. Някъде по тоя въпрос се говореше за технически проблем с хостинга, което ми прозвуча странно но си замълчах щото честно казано слабо ме вълнува цялата тая работа. Броя на подразделите няма почти никаква връзка с хостинга (процесорно време, оперативна памет или дисково пространство на сървъра). Единствените причини според мен са че или на админа така си му харесва и не иска да го променя, може да има много друга работа или просто му е все тая и не му се занимава. Това е лично мое мнение и не изключвам възможността да си има някакви други съображения човека.

Редактирано от pgh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Пичове всичко може, обче според мен, а и според колегите модератори и хора които се занимават с форума първо трябва да увеличим хората които се грижат за форума, а след това да увеличим броя на разделите. Иначе сегашният екип ще се задъха още повече. За това спред нас реда трябва да първо жива сила и после раздели и тн. Съгласни ли сте?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е но .Тука само ще питам де! 1 раздел технически и 167 поста на ден и 5 нови теми/само пример/5 рздела 167 поста и 5 нови теми - същото. Е да ама са 5 раздела и ще е тегаво гаранция .Но хубавото, че 3 поне няма да са толко натоварени.Тука спрягам само технически!Жива сила си трябва нагледайте се на някои и да почва .Аз лично много харесах мненията и разсъжденията на двама колеги ,които и вие /модовете/ гаранция сте забелязали.Само подсказвам не изкам да посочвам някой защото, първо не ми е работа ,второ грам и идея си нямам колегите на какво мнение са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм запознат с invision-a създаването на един нов раздел или подраздел във форума не е никак трудно не би трябвало да отнеме повече от 5 минути на администратора и не коства почти нищо. Някъде по тоя въпрос се говореше за технически проблем с хостинга, което ми прозвуча странно но си замълчах щото честно казано слабо ме вълнува цялата тая работа. Броя на подразделите няма почти никаква връзка с хостинга (процесорно време, оперативна памет или дисково пространство на сървъра). Единствените причини според мен са че или на админа така си му харесва и не иска да го променя, може да има много друга работа или просто му е все тая и не му се занимава. Това е лично мое мнение и не изключвам възможността да си има някакви други съображения човека.

ако беше прочел малко повечко мнения нямаше да говориш така наистина си прав - един нов раздел - колко му е ...- ами кой ще го модерира ?- ами кой ще му измисли правилата ?... правил ли си някога форуми ... ?но не - то става с щракване на пръсти и след 15 мин - готово ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак да попитам.... при положение че всички са/сме единодушни за подобно разделение, как трябва да се финализира процедурата? То ясно, че ще има детайли за доуточняване, но не е ли редно да се появи някой главен шаман и да каже: "Слушайте сега момчета, така и така, това може да стане, онова не може...... и не по рано от еди кога си." Защото ако цялото това разделение бива спъвано в момента поради някакви технически причини (било то хостинг или не знам и аз какво), които могат да бъдат разрешени след 3-4 месеца (примерно), тези теми до тогава или ще затънат и двете или ще се говори едно и също нещо до безкрай...

аз пък имам въпроси ?! кои сте всички ? я ми ги изброй поименно това че 15 човека сте съгласни с нещо ? означава че всички са ?ако бяхте чели - простичко го бях написал - като решите какво искате - го предложете има хора с доста повече опит - които ще помислят - ще преценят - ще го организират - ще го направят колко малко стъпки само ?! В МОМЕНТА ПРИОРИТЕТА НА ФОРУМА Е ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕНслед това доста неща ще тръгнат доста по бързо ако питате мен има много по важни неща от това да се направят 5 подфорума а за затъването на темите - обещал съм и те няма да затънат - каквото зависи от мен - ще се случиизчакайте да се премести този форум на нов хостинг моля !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

:dry:

-ако беше прочел малко повечко мнения нямаше да говориш така - прочел съм ги всичките

 

- ами кой ще го модерира ? -> Модератор естествено, обявява се конкурс, появяват се мераклий от които се избира. Не от всяко дърво става свирка, и избора може да не е добър от първия път - но общо взето това е начина.

 

- ами кой ще му измисли правилата ? - Който решава какви да са правилата и който е заинтересован да има такива!

 

- правил ли си някога форуми ... ? - Собствени не, но съм участвал в направата на чужди, както и доста успешно съм бил модератор в 2 форума - Но какво общо има това - ще си мерим пишките ли?

 

но не - то става с щракване на пръсти и след 15 мин - готово ... - За твое разочарование - мога отговорно да кажа, че точно така става и така се прави! Както казах- в най голяма степен е въпрос на желание и друго яче казано " Интереса клати феса!"

 

п.п. Още веднъж да кажа че всъщност идеята за разделяне мо модели ми допада, но ми е все тая дали ще бъде реализирано или не, не заемам каквато и да е позиция! Изразявам лично мнение и опит!

Редактирано от pgh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:dry:

-ако беше прочел малко повечко мнения нямаше да говориш така - прочел съм ги всичките

 

- ами кой ще го модерира ? -> Модератор естествено, обявява се конкурс, появяват се мераклий от които се избира. Не от всяко дърво става свирка, и избора може да не е добър от първия път - но общо взето това е начина.

 

- ами кой ще му измисли правилата ? - Който решава какви да са правилата и който е заинтересован да има такива!

 

- правил ли си някога форуми ... ? - Собствени не, но съм участвал в направата на чужди, както и доста успешно съм бил модератор в 2 форума - Но какво общо има това - ще си мерим пишките ли?

 

но не - то става с щракване на пръсти и след 15 мин - готово ... - За твое разочарование - мога отговорно да кажа, че точно така става и така се прави! Както казах- в най голяма степен е въпрос на желание и друго яче казано " Интереса клати феса!"

отново не си се опитал да вникнеш в нещата които казвам ...

 

физическото правене на форум е 15 минути ... работата преди това ?

ако там където си участвал - просто се събуждаш с мисълта че ще направиш нов подфорум - тук не е така

 

за пишките - явно ти имаш някъкви мераци ... аз оставам без коментар

 

като си бил модератор - що не станеш тук ?

 

и прочети отново следното "ПРИОРИТЕТ В МОМЕНТА Е МЕСТЕНЕТО НА ФОРУМА"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не бих станал модератор тук, поради една единствена причина - времето !Да си модератор си изисква да отделиш страшно много време и да четеш неща, които изобщо не те интересуват. Имам прекрасна малка дъщеричка на 9 месеца и предпочитам да запълвам свободното си време с нея вместо с модераторстване по форуми.Иначе ако имах времето сам щях да се предложа и предполагам бих се справил чудесно с тази позиция, защото притежавам всички необходими човешки качества за модератор.За приоритетите ми е ясно.

Редактирано от pgh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...