guni 0 #1 Публикувано 7 Март, 2010 (Редактирано) Ами в заглавието съм го написал. Когато заключа шофьорската врата отвътре, се заключва лява и дясна предни врати.Задните не се заключват и трябва една по една да ги заключвам.На предната ми кола ( Опел астра ) при заключване на шофьорската, се заключваше всичко.Някой има ли идея, дали може да се направи така и на аеродека?Поздрави. Редактирано 7 Март, 2010 от guni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4i4o 2 #2 Отговорено 7 Март, 2010 Фабрично ли е централното?Аларма има ли колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
guni 0 #3 Отговорено 7 Март, 2010 Колата е с фабрично централно. Като я купих и сложих аларма която управлява централното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4i4o 2 #4 Отговорено 7 Март, 2010 При заключване с алармата,задните врати заключват ли се?С ключа отвън заключват ли се? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #5 Отговорено 7 Март, 2010 Колега, няма логика да е така. При мен се заключват всички врати. По скоро си мисля, че нещо е преправяно при теб. Най вероятно няма да можем да го измислим без да се разглобят кори или да се проследи инсталация. Трябва малко по подробно да опишеш това което се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
guni 0 #6 Отговорено 7 Март, 2010 (Редактирано) При заключване с алармата се заключва всичко. При заключване с ключ от шофьорската врата се заключва само тя.Чудя се като е слагана алармата да не е пиапно нещо?! Може би трябва да питам алармаджиите дето я сложиха.Стефан Милев - в другата тема за сензора на плафона съм сложил снимки на дистанционното с което ми дойде колата. Редактирано 7 Март, 2010 от guni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #7 Отговорено 7 Март, 2010 Това вече е друго, до колкото си спомням има едно микро ключе, което при заключване на вратата дава сигнал на модула за управление на централното, че вратата е заключена, той от своя страна заключва останалите. Най вероятно не работи при теб.Мерси за снимките на дистанционното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
guni 0 #8 Отговорено 7 Март, 2010 (Редактирано) А някаква идея къде се намира това ключе? Редактирано 7 Март, 2010 от guni Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #9 Отговорено 7 Март, 2010 трябва да ровя по схемите за да ти го покажа по точно, ако видя бравата свалена ще го намеря по лесно. Ще поровя из схемите и ще постна резултата, надявам се че не бързаш много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
guni 0 #10 Отговорено 7 Март, 2010 Нямам никакъв зор. Когато можеш тогава. Благодаря ви колеги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4i4o 2 #11 Отговорено 7 Март, 2010 Въпросното ключе е проблема,както колегата каза,Алармаджиите наи вероятно са свързали алармата директно към машинките,без да управляват модула,добре е да се консултираш и с тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
guni 0 #12 Отговорено 7 Март, 2010 Ще изчакам колегата Стефан Милев да даде схема ако има и после ще питам ония хубостници какво са свършили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #13 Отговорено 7 Март, 2010 Така ето малко инфо как да регистрираш проблема: Ето и схема на вратата с начин да тестваш дали работи ключето: Схемите са от Аеродек с keyless entry, тоест както е при теб, надявам се да свърши работа. Въпросното ключе е проблема,както колегата каза,Алармаджиите наи вероятно са свързали алармата директно към машинките,без да управляват модула,добре е да се консултираш и с тях Това не е съвсем така (за това как алармаджиите са се свързали с инсталацията). Най вероятно проблема е само в ключето. Колега помисли малко в тази насока и ще разбереш защо казвам така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #14 Отговорено 7 Март, 2010 Пичове то не е микро ключе, прекъсвача се явява един метален палец на патрона на ключа, който като завъртиш ключа прави контакт между два терминала. Така затваря веригата, проблема може да е в инсталацията - механично няма как да се повреди...поне на пръв поглед... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #15 Отговорено 7 Март, 2010 Най вероятно си прав колега, може да не е микро (наречи го контактор или отново само ключе, важното е че има такава функция) не съм разглобявал до сега там, от тук това не може да се види, важно е че от по горната снимка се вижда как се проверява и колегата с един мултицет ще провери дали работи или не: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
guni 0 #16 Отговорено 7 Март, 2010 Отново благодаря и ще проверя по схемите за възможен проблем.Само малко да се затопли че сега ще пукна от студ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове