Jump to content
respawn

Проблем с паленето

Recommended Posts

Здравейте колеги. Проблема ми е следния преди няколко дни колата ми направи номер, качих се тръгнах да паля и хоп чуваше се едно като цъкане на секунда по 2-3 пъти. Викам си нещо е станало тука върнах ключа на 1во положение викам чакай пак да пробвам и пак същия номер ,обаче на 3тия път реши че запали.Казах си стартера ме оставя и по точно бендикса,но свалих го огледах всичко и нямаше нищо за смяна нито четки,нито лагери всичко беше ок, занесах го на майстор и той да го види ,пусна му ток на няколко проби стартера работеше и бендикса хвърляше безотказно и тогава се оверих че проблема не е от стартера,взех си го.Сложих го на колата всички кабели и букси са си по мястото качих се да пробвам да запаля ,хоп този път и до сега стартера не му се чу гласа изобщо не върти нито цъкаше както правеше преди да го смъкна. Сега катогато изчакам чека да изгасне при палене се чува едно так ,след това въртя и се чува същото так но 3 пъти чува се одоло някаде точно до барчето? Дайте идеи какво да правя и каде да търся проблема, след като стартера работи ?п.с. Колата е кончерто

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По собствени наблюдения : зареди си хубаво акумулатора на зарядно, главното реле ги прави тия магарии с прицъкването когато ти е паднал акумулатора и завъртиш на стартер. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акомулатора има ток със сигурност! А главното ми реле в случея се намира при бушоните в купето нали така и ако е така защо цъкането идва от под барчето някаде доло ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз също споделам мнението на Калмара, зареди си акумулатора, като първа стъпка, на мен рекса ми го направи веднъж този чалъм, заредих акумулатора и се оправи, а мотора ми го прави всяка пролет, след зимното стоене!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега respawn, има едно кабелче(маса), което е закачено към, корпуса на термостата. Ако е откачен, или не дава добре, контакт, се получават абсолютно, същите симптоми, които си описал. Моят съвет е - провери това кабелче и му почисти, контактната повърхност, затегни го добре. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги уж не се чуваше това зък зък от стартера всеедно не захапва, реших да го почукна с чука леко взе че почна да прави стария номер и се чудя от каде може да е.А за акомулатора няма как да е паднал ,защото колата я крам всеки ден не съм я оставял направи ми тоя чалъм на следващия ден тръгнах да го отстранявам ,разбирам да е седяла колата и т.н. ,да е паднал, също така го пробвах и на друга кола пали от 1вия оборот.Дайте мнения от какво може да е и как да развия на контактния ключ одоло дъното имало цилиндърче някакво което се износвало (ключа на стартера) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това "цъкане" по няколко пъти в секунда ми напомни за момента, в който сравнително новия ми акумулатор се предаде...(добре, че е в гаранция..) Вземи от някой близък един акумулатор за проба, и после по метода на изключването ;)Сега прочетох, че е пробван на друга кола :)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оправи си стартера, майстора дето ти го е гледал не струва :) и си свали контакния ключ и му почисти контактие( гледай да не ги разпилееш, че зор се нареждат). явно ти прави номер бубината на стартера- или от конт.ключ или от самата бубина-ако се разглабя можеш да почистиш или смениш контактите и( болтовете, медни са).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно мерси за инфото утре ще погледан контактния ключ, но имам един въпрос самата стойка на която е контактния ключ е захваната с болтове които немога да развия нито са за отвертка нито за някакъв ключ, а дъното на контактния ключ гледа точно към прата на волана и единия болт по никакъв начин и никакъв инструмент не си представям как ще го развия. Мислех да махна целия ключ със стойката ,но видях че не може, дайте съвет как да го сваля :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре де провери на самия стартер(по-скоро на шалтера) има ли 12в., когато контактния ключ е в положение "стартер". Съветвам те да го направиш докато кабелчето е закачено на шалтера, а не извадено. Ако ги няма - тогава вече търси проблема в контактния ключ или по кабелите. Ако нямаш уред можеш да пробваш и с пробна лампа.Успех.P.P. Ако не се разбира от горното имам предвид да има 12в. на тънкия кабел дето е с кабелна обувка, а не на дебелия дето идва от акумулатора.

Редактирано от Ilko_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега най-вероятно ти е нагоряло главното реле и изка презапояване, парво него провери

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ми се бяха оксидирали клемите на акумулатора и цъкаше така без да пали.Акъла ми изкара, но след зачистване на клемите и на полюса на акумулатора и нямам проблем оттогава.Та почни от простите неща и след това давай към по-сложните.Огледай масите дали са добре, почисти клемите и полюсите и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ми се бяха оксидирали клемите на акумулатора и цъкаше така без да пали.Акъла ми изкара, но след зачистване на клемите и на полюса на акумулатора и нямам проблем оттогава.Та почни от простите неща и след това давай към по-сложните.Огледай масите дали са добре, почисти клемите и полюсите и т.н.

И на мен ми се случи същото..и аз почнах едни релета едни стартери ..а то...голем смех падна :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега respawn, има едно кабелче(маса), което е закачено към, корпуса на термостата.

Вярно, туй го пропуснаф като опция...не знам при 6ците как е, но при 4ките масите са повечко. ;)Има една, която върви от клемата на акумулатора до под него (някъде по ланжерона се лови), една към скоростната кутия, една към термостата, и една от купето към главата ама тя не се брои баш. ;)Колегата respawn май наскоро сменява кутия, та няма да е зле вярно от там да започне. ;) Масата за ECU'то мисля че от тази на термостата се взимаше, но тая към кутията е яката маса за стартера. Тъз на ланжерона май ще дойде да е за 'осветлението', пък последната на главата - за свещите уж. Туй напълно хипотетично по пътя на 23-часовата безсънна логика. ;) (мързи ме да се консултирам с менюъла, че се готвя да лягам ;)) Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! ... проблема май е открит,защото всички възможности за повреда по останалите елементи е в изправност,като клеми,стартер и маси.Стихнах до решение ,че проблема ми е от контактния ключ, защото другите работи си работят и са свързани. Пробвах да запаля колата преди да съм правил нещо и така тя не запали, почуках контактния ключ леко с гумата на отверката, хоп колата запали! Но проблема е следния ,че немога да развия едно болче което държи дъното на контактния ключ. Самия болт и по точно главата му гледа към кормилния прът и немога да навра нищо с което да го развия, болта се развива с крастата отвертка ,но неможе да се навре от никаде,пробвах с меко рамо с какво ли не- не става.Също планката е с някви болтове ,който ще видите на снимките (главите им са заоблени) и тях си нямам идея как да ги развия... Дайте акъл :?п.с ето линк към снимките http://typer.snimka.bg/details/razni.480582

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тея болтове се развиват със специално пригоден за целта дълъг и тъкък секач. засичаш с него под ъгъл и бой(веднъж охлаби ли се развива лесно). после навиваш нормални болтове с глави. няма нищо , което не може да се развие, огледай :) и от сега си търси таралежек за ключа на старо, щото нов само буксата е към 130 лв(целия пакет е към 500+) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не съм запознат с устройството му вътре... това под "таралежек" стигам до извода ,че е това което ми е износено или нещо друго ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да развия прослувутото болче, самия електорнен ключ беше мръсен имаше малко нагоряло, изчистихго перфектно! Сглобих ,но колата не запали пак си цъка и така. Въпроса ми е какъв ток и напрежение трябва да има на селеноида за да изхвърли стартера ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

??? да ти изхвърли стартера? 12 волта на бубината и 12 волта на тънкия кабел с обувката който идва от ключа. тоя стартер върти ли изобщо????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново! Проблема е решен ,а той беше хлабава маса която не бях видял и така. Минах през сумати и други работи който си мислех че не са в час ,но се оказа маста. Малко инфо как развих болта.... с много мъки и клеши с крив връх за 5 лева и около 10 мин въртене ,защото главата на болчето е много плоска успях да го развия, за инфо какво има вътре две пластини който дават контакт ,ток на селеноида ,тези пластини са пвдигат от пружинки внимавайте ако разглобявате да не ги затриете някаде. Това е общо взето ,много благодаря за отзовалите се за помощ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а той беше хлабава маса която не бях видял

Сподели поне коя от всичките е мизерницата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...