Jump to content
Dilqn_Mitev

Civic Type-r Diesel?!?

Recommended Posts

Карал съм Бора 1.9 ТДИ 130 коня е подяволите карал съм и на един съфорумец ЦРХ-а 1ген ZC колата (главно той ме зариби по хондите) и повече ми харесва на динамика и на ускорение...П.П Ай честита ви баба Марта

Редактирано от VoDo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай и на доускорение от 100-120км/ч, как се представят. :) Честита баба Марта!

Редактирано от ilias

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм Бора 1.9 ТДИ 130 коня е подяволите карал съм и на един съфорумец ЦРХ-а 1ген ZC колата (главно той ме зариби по хондите) и повече ми харесва на динамика и на ускорение...П.П Ай честита ви баба Марта

Които пък има-нямат 400-500 кила разлика.Пробвай ги извън града. Честита Баба Марта на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само 3000 кубика и върви колкото 4.4+ бензин,даже май повече

Това ли имаш впредвид BMW 535dПо-бавен е от еквивалентния бензинов.Честита Баба Марта на всички ;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ще ми кажеш ли кога(НЯКОГА) 6-цил дизел е преминавал финиша един миг след 8-цил 340 коня бензин ?!? Айде сега виж доУскорението http://www.zeperfs.com/en/duel1226-1859.htm :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ok без да се заяждам ще кажа че това не беше един миг, а няколко секунди. Освен това, дизела е не с едно , а с две турбота.Този тест който видя на клипа е направен заради твърдението от BMW, че дизеловото 535d е също толкова бързо, колкото еквивалентното бензиново BMW 545. Това което ми показваш от оня сайт не съм съвсем сигурен дали е вярно. Защото в клипа се казва че, дизела има 416Nm, и разликата е 80Nm в полза на 535d, а в тоя сайт го дават 580Nm, или с 130Nm повече. Е как да повярвам на всичко останало, ако това не е вярно. ;)Поздрави. и по-малко нерви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено този сайт не е от най-вярните но пък е доста близко до реалността ;) Ето още една справка http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=120846 тук пък е 20НМ по-малко..!Аз не коментирам твърденията на БМВ(все пак трябва да продават),а това че много бързо отписахте дизелите,и 2 сек да беше разликата пак дизела се представи блестящо с/у тоя 8-мак..та това преди 15 години беше невъзможно,отбелязваме напредък ;) И другото което исках да те попитам е дали случайно си се возил в дизелов Акорд като твоя?П.С Не се нервирам просто си спориме.Поздрави момци :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам като дам над 4к оборота и се включи витека ми се разтапя сърцето. Засега при дизел не съм изпитал това удовлствие, но кой знае в бъдеще. Ако се вкарваха толкова пари в развитието на бензиновите двигатели колкото в дизеловите спора щеше да е ясен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи трябва да се замислите защо се влагат повече пари в дизела отколкото в бензина :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И другото което исках да те попитам е дали случайно си се возил в дизелов Акорд като твоя?

Не съм пич. Нито съм карал, нито съм се возил. Въпреки това съм сигурен че е страхотен дизел, и страхотна кола.Но, въпреки всичко си харесвам повече бензина. Това е както Джереми Кларксън каза в клипа за дизела, че се държи добре в завоите, въпреки по-тежкия двигател, поддържа темпото на V8-ка. Всичко точно, но няма тази отзивчивост на бензиновия двигател като настъпиш педала на газта. Нямам нищо против дизелите, или в какви коли ги слагат, но аз просто си предпочитам бензина.Иначе като одъртея сигурно ще се замисля за някоя дизелова Хонда :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не карам дизел,и скоро не мисля да си взимам ;) НО не трябва така бързо да го коронясваме с имена от сорта на..."бавна тракаща печка" и тем подобни,този тип двигатели вече са доста конкуренти(на бензиновите) и още много ще се развиват.. :oП.С Потърси такъв Акорд 2.2 дизел повозисе/покарай и съм сигорен че мнението ти малко или много ще се промени ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само 3000 кубика и върви колкото 4.4+ бензин,даже май повече

Това ли имаш впредвид BMW 535dПо-бавен е от еквивалентния бензинов.Честита Баба Марта на всички :);)
говоря ти ето точно за тази кола:БМВ 530Д спецификация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И другото което исках да те попитам е дали случайно си се возил в дизелов Акорд като твоя?

Защото се троши повече и защото е с по-скъпа поддръжка, което е добре дошло за производителите на автомобили! Предимствата са единствено по-голям въртящ момент и по-нисък разход на гориво! Сети се тоя дизел с двойно турбо колко ще издържи... сети се също така, дали ако тези две турбини бяха монтирани на бензинов мотор със същата кубатура и бяха толкова надути, картинката нямаше да е още по-пикантна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И другото което исках да те попитам е дали случайно си се возил в дизелов Акорд като твоя?

Защото се троши повече и защото е с по-скъпа поддръжка, което е добре дошло за производителите на автомобили! Предимствата са единствено по-голям въртящ момент и по-нисък разход на гориво! Сети се тоя дизел с двойно турбо колко ще издържи... сети се също така, дали ако тези две турбини бяха монтирани на бензинов мотор със същата кубатура и бяха толкова надути, картинката нямаше да е още по-пикантна!
а сети ли се разхода как ще ти иде на 60/100 на бензина?и турбуните си изкарват спокойно гаранционния срок при всеки идиот,не са толкова кекави колкото си мислиш.особено ак ооставяш колата да работи преди да потеглиш и преди да я загасиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АКО се трошат то това е заради скапаната нафта в БГ,дизела много повече се влияе от качеството на горивото от колкото на бензина! Лично съм правил сверка с нафта сипана в БГ и с нафта синапа в централна Европа...разликата е кило и половина разходн на долу а и колата започна да работи по съвсем различен начин! Иво е прав..ако колата се чака 5 мин преди и СЛЕД шофиране всичко ще е наред,едно от най-вредните неща за турбо дизела(а и при всички турбо коли) е да се гаси веднага след пътуване...това го правят лаиците и после хранят колко е скапана колата! Щом искаш бензин с две турбини си вземи Audi Rs6 с разходи 110/100..това е Европа такива коли се купуват само от неприлично богати хора за да си правят кефа с тях,докато Бмв-то върви доста добре и в същото време разхода му е приемлив като за 286 к.с :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има предвид, че всички са хукнали да правят т.нар. "downsizing", бих се притеснявал повече за здравината на 1.2 турбобензин или 1.4 турбобензин, отколкото битурбо дизел.

Между другото, забелязали ли сте как преди време от немските концерни "плюеха" японки и италианки, че от малка кубатура вадели много коне, а това били кекави машини и т.н., а сега се гордеят с великите си малки мотори. Явно най-накрая успяха да направят нещо такова. Само че чрез помощта на заветния компресор.

TheDevilTwin, какво се чупи повече на дизела, което да не става при бензина? Да, има повече компоненти, респективно по-голям риск да се прецака нещо, но при един добре изчислен мотор мисля, че няма значение дали е бензин или дизел, ако се поддържа добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Едно време големите производители им се чудиха на Хонда как в малолитражки слгаха по 12 клапана - 16 клапана , после критики за валове с променливо газоразпределение , а и не са само те . Колко отрицателно се гледаше на комън рейл системата за дизелови двигатели .... Аз съм спокоен , ще минат години , критиците ще се кротнат и това което ще конкурира дизеловите двигатели ще са бензиновите с електро агрегати :D Съвета ми е към черногледите да не са толкова черногледи и да бъдат по възприемчиви , а не толкова крайни :D полза от това няма да имат ....

Колеги, тук стана като "войната на световете" :P .Какъв е проблема, не разбирам ?!Има ли значение?Избрах дизел - заради концепция, динамика, характеристики, разход и вредни емисиии..Не вярвам, че сгреших, заради няколко к.с. или заради идеята.Мисля, че новите дизели и хибридите имат шанс, макар и пряко идеята за "идеята за Хонда". Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно !!! Смятам , че идеята на Хонда е да произвежда перфектни коли - задоволяващи всеки един ФЕН , пиша го с големи букви защото според мен във Форума е пълно с не-Фенове !!! Определено не съм фен на френски или немски дизел - но съм фен на Хонда , нямах пари за Акорд дизел и взех Тойота D4D 1.4 в Ярис и бях очарован - скочих на Акорд с дизелов двигател от първо поколение / собствен дизелов двигател / и съм възхитен !!! Наистина сте прави , че бензинката има много по-добър респонс сравнение с дизела , но това до първата - втората секунда , а после ??? :D Оборотите им били малки , а я ми кажете стандартна бензинка при смяна на предавките не й ли отиват оборотите точно преди VTEC зоната ? а дизела / поне на Хонда 2.2 / няма такова нещо - 1 секунда си връща дизела заради падането на оборотите на бензинката , още една докато бензиката набере и й се включи VTEC-а , за следващите предавки мисля , че сами можете да си пресметнете какво става ;) Може би именно това ще спечели страшно много чужди фенове и Тайп Арди-то ;) Спортна визия , сравнително спортно окачване , спортен интериор , по-малък разход от бензиновия агрегат , приблизително същото вървене на писта и по-добро вървене на пътя ;) Може би дори по-ниска цена на базов модел :D защото какво повече ще вложат в един досегашен Сивик 2.2 i-CDTI ? Двигателя вече е налице в Акорд 2.2 180 коня , а знаете ли че дори първата турбина в 2.2 дизел е с променлива геометрия - и "печките" вече си имаме нещо дето си променя геометрията :P Айде стига съм писал , че пак няма да ме разберат .... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...