rEsPeCtiVe 148 #1 Публикувано 23 Февруари, 2010 Колеги проблема е следния,при висока скорост над 70 при натискане на спирачките се получава едно придърпване и леко заиграване на волана,възможно ли е това да е от крив диск? при ниска скорост не се усеща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VOR 25 #2 Отговорено 23 Февруари, 2010 Да , определено.., предполагам ,че ако се опитваш да спираш от 140-150км/ч направо почва да ти бие волана..докато намалиш..после при по-ниски скорости...50-60...е възможно въобще да не го усещаш....ако е така..крив диск...моя го шлайфах..никви грижи и сега е пушка. Цена към 20-30 лв за двата общо ми легна.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #3 Отговорено 23 Февруари, 2010 При мен го имаше това, като леко туптене, едновременно във волана и отдясно, след смяна на накладки всичко заспа!Без стъргане на дискове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #4 Отговорено 25 Февруари, 2010 Мисля и аз първо това да пробвам,като сменя накладките,без това са свършили,надявам се да има ефект мисля си че ако е малко крив диска ще го загладят и няма да има нужда от шлаифане,като ги сменя ще пиша да кажа каква е разликата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #5 Отговорено 25 Февруари, 2010 При мен след шлайф на дисковете ми тресе като спирам. Сигурно 'щото съм уцелил кофти стругар . Ако ти се дават пари по-дорбре си купи качествени нови дискове (ако се окаже, че е от тях) и не се занимавай със процедури с неясен резултат Не питай старило, а патило. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 25 Февруари, 2010 ...мисля си че ако е малко крив диска ще го загладят и няма да има нужда от шлаифане...Това няма как да стане и на теория... При мен след шлайф на дисковете ми тресе като спирам. Сигурно 'щото съм уцелил кофти стругар Няма вариант шлайфането да стане на струг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #7 Отговорено 25 Февруари, 2010 и аз като се замисля със струг може би не става но все пак маи има начин и утре ще го проверя като отида до кварталния стругар.. ще видим резултат-а тук,ще драсна веднага Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tunyo 3 #8 Отговорено 25 Февруари, 2010 Аз смених и дискове и накладки но нямаше подобрение.Прегледаха ми предницата- уж била добре.Ама явно не е,и смятам в близките дни да установя със сигурност какъв е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #9 Отговорено 26 Февруари, 2010 Няма вариант шлайфането да стане на струг. Колега, не си прав, моите са правени точно на струг и нямам никакво биене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #10 Отговорено 26 Февруари, 2010 Е не знам точната терминология, но мисля, че си ме разбрал . Дисковете ми бяха станали на "вълни" и за да не си съсипя новите накладки, реших "да им пусна по една стружка"... Ма се сдобих със ефекта АБС Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #11 Отговорено 26 Февруари, 2010 Колега, не си прав, моите са правени точно на струг и нямам никакво биене.Изправени са на струг / струговане /, при шлайфането грапавостта на обработената повърхност е друга.Не казвам, че има биене след струговането, но с шлайфането мисля, че периода от / до смяна на накладки ще е два пъти по голям, точно заради разликата в повърхнините.Лично мнение - не бих струговал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VOR 25 #12 Отговорено 26 Февруари, 2010 При мен след шлайф на дисковете ми тресе като спирам. Сигурно 'щото съм уцелил кофти стругар . Ако ти се дават пари по-дорбре си купи качествени нови дискове (ако се окаже, че е от тях) и не се занимавай със процедури с неясен резултат Не питай старило, а патило.М ,да ..точно така....и тоно щото попитах патило..,след като поитах много..старило..отидох и им пуснах по една стружка. Щото патилото..каза: '' Едно струговане..общо 20лв..2 нови диска..ти провери колко са точно.., ако нещо се прецака ...имаш на сметката си 20лв..за бъдещи знания и опит..+ ХХлв за нови дискове.., ако ли не..за 20лв си си оправил проблема и пей сърце..кво губиш..рискуваш 20лв..." и така ..Свалиха ги занесох ги.., пуснаха ги на машината..нищо общо .. .... Ма то не се знае..кво ще стане.., само проблеми може да имаш....бля бля...... На тия хора само ще кажа.., ДАЛИ ще стане..зависи от майстора...и от това дали това е първа такава интервенция , втора ...трета...и дали въобще подлежи на такова нещо........, ма те хората дето го работят си го знаят тва и САМО те могат да ти кажат..никой друг дето де опитва по интернет да разбере точно кво ти е на колата и дали може или неможе да се оправи... В Пловдив има 2 сервиза..дето аз знам ..и знам ,че работят качествено точно тва нещо..шлайфат глави , дискве идр...да не им правя реклама..хората си ги знаят... Моя съвет.. Сваляш , носиш при майстора да види..да си каже майсторската дума..ако каже Може , Става...20лв и си , като нов..ако каже Нестава..ХХлв нови и си като нов , ма той да каже ..., а не някой дето не ти ги е виждал и говори по принцип... Успех.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ekzekytora 51 #13 Отговорено 28 Февруари, 2010 мои съвет: или смени дисковете или го шлайфаи и чак тогава купи нови накладки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i4o 0 #14 Отговорено 5 Март, 2010 като тръгваш с повече гас пили ли гумите или подскача? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #15 Отговорено 5 Март, 2010 Тръгва че и неще да се укроти Старата ми подскачаше така..но това какво общо има с темата ;> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petrun4o 7 #16 Отговорено 6 Март, 2010 (Редактирано) Може и от крива гума да е. Ако гумата е износена неправилно например по вътршния край (ако е била отворена) при каране може да не се усети, но като натиснеш спирачка колата навежда муцуна, натиска гумата и стъпва леко на износеното, което ти почуква волана.Ако ти се занимава завърти предните със задните гуми да видиш дали ще е същото. Ако остане пак така - диск или накладки. Редактирано 6 Март, 2010 от Petrun4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #17 Отговорено 6 Март, 2010 Поръчах новите накладки и ги чакам,като доидат ще ги сменя първо да видим какво ще стане,тогава вече ще умувам ако още играе.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i4o 0 #18 Отговорено 6 Март, 2010 подскача като има счупена пружина или много разбит тампон/и и същевременно придръпва като спираш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alex gti 0 #19 Отговорено 8 Март, 2010 Поръчах новите накладки и ги чакам,като доидат ще ги сменя първо да видим какво ще стане,тогава вече ще умувам ако още играе.. Колега не слагай нови накладки на тези дискове ще ги прецакаш ,ако преди това не си обработил или сменил дисковете. Най добре нови дискове+нови накладки и 500-600км.леко спиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #20 Отговорено 8 Март, 2010 Колега нищо не губя,без това са ми за смяна,ще покарам така 100,200 км и ако няма разлика свалям ги и ще падне шлаифане :> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове