teror1sta 43 #41 Отговорено 26 Февруари, 2010 (Редактирано) Сега сериозно, наистина трябва да се консултирам с Искрен по този въпрос защото има поне още един вариант който се сещам.. примерно БЛОКС за Д серията който явно човека не си го е правил сам ама се води спортен... а в правилата нищо не се споменава. Точно за Блокса говоря. Не искам да минавам по тънката лайсна, просто ме интересува дали да броя 5 броя или ще мога да си карам със спортния колан. Просто да си направя сметката какво трябва да направя че всичко да ми е ток, а не като ида да ме върнат ...... Пък за колектора мога да те убеждавам на по каса бира , че е от Д13-ка Редактирано 26 Февруари, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #42 Отговорено 26 Февруари, 2010 Отговорът е следния:Тунинг колекторите тип venom и тип блокс/скънк и т.н. влизат в графата модификация на колектор... Идеята е следната... някои тунинг колектори са много близки до фабрични, но други нямат нищо общо... и за по-лесно всички влизат под общ знаменател.Казано по нашенски, ако никой не се усъмни - няма проблем, но усъмни ли се и загледат ли се, ще си ти начислят точките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #43 Отговорено 26 Февруари, 2010 Мерсаж за отговора Карам без колана и готово, няма нужда да се правят машинации някакви и да се излагаме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #44 Отговорено 26 Февруари, 2010 ще се радвам да се съберат повечко хондички и кажете на приятелите за да се събере хубава публика щото без публика, няма да ги има тези състезания Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gospod 4 #45 Отговорено 26 Февруари, 2010 ще се радвам да се съберат повечко хондички и кажете на приятелите за да се събере хубава публика щото без публика, няма да ги има тези състезанияСпоред мен състезанията ще са интересни в този формат,като вече ще има изтински амататъорски клас,за да могат повече нетолкова тунинговани коли да са конкурентни.за д15 направени като хората не се съмнявам че ще се представят добре даже и срещу 2000 кубикови машини.И на последно място сега при тези условия и аз бих се пуснал ,без да се притиснявам че срещу мен ще имам коли с по 10к лева подобрения,и да ме настигнат на 2 обиколка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #46 Отговорено 26 Февруари, 2010 За мен хонда в сток класа може да се конкурира само от хонда , просто са прекалено пъргави, а окачването в общия случай е като за сериозен автомобил ... няма как една кола с макферсон отпред и греда отзад (да речем астра) , колкото и да я одървиш, да докара подобен клас стабилност като на сток хонда, без сериозно рязане по окачването и или много сериозен кит.П.П. Говоря за до 2л Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #47 Отговорено 1 Март, 2010 Ти хубаво ги говориш тия работи, но има нещо което попрускаш. Наистина колите са ни много хубави и се държат перфектно, но изказването ти ми припомни едни минали години. Та преди около 2 години, на дракона идваше едно момче - Калин. В момента кара планински с едно саксо ако не се лъжа. Та Калин, колко ме е бил.... първо беше с ровър. Тогава си виках "Е, роувър, ама поне двигателя му е хонда" После почна да идва със саксото... и пак ме биеше като мече у дерек.... Ама бой сериозен. Направо като го видех че ще кара и ми ставаше едно тегаво такова и се чудех кога ще се премести да кара към БФАС, ама той не.... и си ме биеше всеки път.Поуката от цялата случка е, че колкото и да сме си сектанти, не трябва да си мислим че колата ни прави най-добрите и ще мажем наред.Рецината с пежото като ме бие чат пат кво да го праа, На последното калояново, Шилето и той с пежо като ме натупа? Ангел, Владо, Алекс преди години с жигулата Абе много е тегаво като си мислиш че си неуязвим щото колата ти била добра и те натупат няколко пъти. Приземяването е гадно и болезнено, затова съветвам всеки който мисли да кара по пистите да не се надъхва и да оценява хората а не толкова колите.... с други думи да не се рее в облаците щото кара хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #48 Отговорено 1 Март, 2010 Емо аз говоря за колите в сток вид защото хората смятат, че проблема им ще дойде от това, че трябва да карат срещу двулитрови мотори ... иначе сме на едно мнение, че шофера е сериозния фактор ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро 77 #49 Отговорено 1 Март, 2010 Емо как стои въпроса с валове бутала и тн. карантия вътре в мотора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #50 Отговорено 1 Март, 2010 Отговарям вместо Емо - никак ... няма как на аматьорско състезание да се проверят и поради тази причина не се вземат предвид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #51 Отговорено 2 Март, 2010 Така или иначе темата се превърна в разясняване правилника за Тайм атак ( което не е лошо).Та искам да попитам гумите от типа полуслик разрешени ли ще са за немодифицираните автомобили.Визирам Тойо Р888 и Йокохама адван 048. Както е написан правилника би трябвало да са разрешени , но ако може някой , който го е обсъждал с организаторите да даде мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #52 Отговорено 2 Март, 2010 ами ако трябва да се ползва дословно, те са гуми разрешени за ежедневна употреба и следователно са разрешени за ползване в класа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #53 Отговорено 2 Март, 2010 точно така, ако можеш да караш гумата по улиците - може да я караш в клас стриит.Как точно се познава една гума е малко тегаво за обяснение.... Шосейните гуми имат една идентификация Е09 примерно. някой имат ДОТ номер на сертификата.Най-лесно е като се видят над писите "For cometition purposes only" или "Not for street use" и е ясно че гумата не е разрешена за улицата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове