Jump to content
gear grinder

Time Attack,touge...

Recommended Posts

Сега сериозно, наистина трябва да се консултирам с Искрен по този въпрос защото има поне още един вариант който се сещам.. примерно БЛОКС за Д серията който явно човека не си го е правил сам ама се води спортен... а в правилата нищо не се споменава.

Точно за Блокса говоря. Не искам да минавам по тънката лайсна, просто ме интересува дали да броя 5 броя или ще мога да си карам със спортния колан. Просто да си направя сметката какво трябва да направя че всичко да ми е ток, а не като ида да ме върнат ...... Пък за колектора мога да те убеждавам на по каса бира , че е от Д13-ка :lol: Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорът е следния:Тунинг колекторите тип venom и тип блокс/скънк и т.н. влизат в графата модификация на колектор... Идеята е следната... някои тунинг колектори са много близки до фабрични, но други нямат нищо общо... и за по-лесно всички влизат под общ знаменател.Казано по нашенски, ако никой не се усъмни - няма проблем, но усъмни ли се и загледат ли се, ще си ти начислят точките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерсаж за отговора :lol: Карам без колана и готово, няма нужда да се правят машинации някакви и да се излагаме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще се радвам да се съберат повечко хондички :lol: и кажете на приятелите за да се събере хубава публика щото без публика, няма да ги има тези състезания

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще се радвам да се съберат повечко хондички :lol: и кажете на приятелите за да се събере хубава публика щото без публика, няма да ги има тези състезания

Според мен състезанията ще са интересни в този формат,като вече ще има изтински амататъорски клас,за да могат повече нетолкова тунинговани коли да са конкурентни.за д15 направени като хората не се съмнявам че ще се представят добре даже и срещу 2000 кубикови машини.И на последно място сега при тези условия и аз бих се пуснал ,без да се притиснявам че срещу мен ще имам коли с по 10к лева подобрения,и да ме настигнат на 2 обиколка:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен хонда в сток класа може да се конкурира само от хонда :), просто са прекалено пъргави, а окачването в общия случай е като за сериозен автомобил ... няма как една кола с макферсон отпред и греда отзад (да речем астра) , колкото и да я одървиш, да докара подобен клас стабилност като на сток хонда, без сериозно рязане по окачването и или много сериозен кит.П.П. Говоря за до 2л

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти хубаво ги говориш тия работи, но има нещо което попрускаш. Наистина колите са ни много хубави и се държат перфектно, но изказването ти ми припомни едни минали години. Та преди около 2 години, на дракона идваше едно момче - Калин. В момента кара планински с едно саксо ако не се лъжа. Та Калин, колко ме е бил.... първо беше с ровър. Тогава си виках "Е, роувър, ама поне двигателя му е хонда" ;) После почна да идва със саксото... и пак ме биеше като мече у дерек.... Ама бой сериозен. Направо като го видех че ще кара и ми ставаше едно тегаво такова и се чудех кога ще се премести да кара към БФАС, ама той не.... и си ме биеше всеки път.Поуката от цялата случка е, че колкото и да сме си сектанти, не трябва да си мислим че колата ни прави най-добрите и ще мажем наред.Рецината с пежото като ме бие чат пат кво да го праа, На последното калояново, Шилето и той с пежо като ме натупа? Ангел, Владо, Алекс преди години с жигулата :) Абе много е тегаво като си мислиш че си неуязвим щото колата ти била добра и те натупат няколко пъти. Приземяването е гадно и болезнено, затова съветвам всеки който мисли да кара по пистите да не се надъхва и да оценява хората а не толкова колите.... с други думи да не се рее в облаците щото кара хонда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емо аз говоря за колите в сток вид :o защото хората смятат, че проблема им ще дойде от това, че трябва да карат срещу двулитрови мотори ... иначе сме на едно мнение, че шофера е сериозния фактор ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емо как стои въпроса с валове бутала и тн. карантия вътре в мотора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговарям вместо Емо - никак ... няма как на аматьорско състезание да се проверят и поради тази причина не се вземат предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе темата се превърна в разясняване правилника за Тайм атак ( което не е лошо).Та искам да попитам гумите от типа полуслик разрешени ли ще са за немодифицираните автомобили.Визирам Тойо Р888 и Йокохама адван 048. Както е написан правилника би трябвало да са разрешени , но ако може някой , който го е обсъждал с организаторите да даде мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако трябва да се ползва дословно, те са гуми разрешени за ежедневна употреба и следователно са разрешени за ползване в класа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно така, ако можеш да караш гумата по улиците - може да я караш в клас стриит.Как точно се познава една гума е малко тегаво за обяснение.... Шосейните гуми имат една идентификация Е09 примерно. някой имат ДОТ номер на сертификата.Най-лесно е като се видят над писите "For cometition purposes only" или "Not for street use" и е ясно че гумата не е разрешена за улицата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...