1net 41 #41 Отговорено 23 Февруари, 2010 ..но ако това значи че на пистата ще ме пратят в клас с професионално подготвяни коли ...Хехе Аз по професия съм програмист, така че колата ми определено не е потготвена професионално, просто от доста време е потготвяна аматьорски.Така е и с повечето участници... всите сме се хаматьори и всички развиваме колите до колкото успеем да отделим от закуски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #42 Отговорено 23 Февруари, 2010 (Редактирано) Мда и аз съм съгласен с Лукчо. Може би нещо такова: Като не съм сигурен дали задните тръби е достатъчно да са на нивото на седалките или да са до горе (жълтите линии). наклонените които са на вратите в предния край могат да са вдигнати до извивката. Ама тва е така без изчисления и набързо... Редактирано 23 Февруари, 2010 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #43 Отговорено 23 Февруари, 2010 Ще разясни ли някой защо стоманата за клетката трябва да е нелегирана. Изключвам факта че се заварява много добре както и че при удар ще се деформира повече и ще поеме по голяма част от енергията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #44 Отговорено 23 Февруари, 2010 Ето ти пример за 5ген клетка която ако решеш може дори да получи хомологация от производителя ако спазиш изискванията им за монтаж и го докажеш: ЦЪКДобре, прави ми впечетление че клетките които показвате откъм дъното/пода на колата са най слабо укрепени. Нито има успоредни на пода тръби, нито виждам някакво солидно подсилване на самия под. Де факто се държат на 4 точки с по няколко болта. Защо е така и достатъчно ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #45 Отговорено 23 Февруари, 2010 ами предполага се, че шасито е доста по-здраво от една тръба опъната между основите на клетката и тръбата само би тежала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #46 Отговорено 23 Февруари, 2010 (Редактирано) Емо,само аз май мога да имам повод да те черпя както и останалите направили регламента за 2010 Илиза че мога да дойда с колата си без да я барна грам и да си карам както досега,даже в S2 класа ще сме малко хора майКакто съм фалирал напоследък,това е добра новина.Лоша е обаче щото исках да си направя колата на истинска трак дей колаНо като наваксам с парите мога да мина в M2 Кога казваш е първото състезание,че гледам и сликове не ми трябват.... ?само да попитам,мога ли да мина в минус на точковата ви система,че колата ми е с изолация за музика и целия ми багажник е пълен с такава? на практика мога да карам като Стиг,просто ще си пусна нещомайтапа настрана,ако може да се бартеросат няколко точки за седалка корито и леки капаци/калници ще съм доволен,че имах синини на дясното коляно от барчето да се подпирам по завоите.на яки колани също съм навит Редактирано 23 Февруари, 2010 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #47 Отговорено 24 Февруари, 2010 хаха коритото не случайно е със много точки а колкото до сликовете... трябва да се чуем да поговорим за тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
addevil 59 #48 Отговорено 24 Февруари, 2010 Най-сетне да направят стрийт клас, с коли по близки по подготовка до моята и така да се случи, че да не се знае дали ще имам възможност да карам. Айде дано се съберат повече хонди в малкия стиит клас за да е по-интересно Всички рейсъри любители, къде сте? Относно клетките, основната им задача е сигурността на шофьора и евентуалния пасажер, те не пазят панелите на колата, само от евентуално усукване на купето. Вярно е, че може да се направи "кейдж" ( в кавички) с 2 тръби може и с 20, но според мен компромис със сигурността не бива да се прави, веднъж щом ще се разчита на тая купчина желясзо. От друга страна ако гониме оптимален вариант мисля, че хората отдавна са изчислили геометрии и са сметнали кое е сигурно и кое не - не случайно има стандарти за тръби и изисквания за начини на огъване и заваряване. Аз ако се занимавах с тази работа щях да избера не-тежък вариант на сигурност - не съм сигурна че бих напълнила цялата кола с железа, а и както лукича каза - има една степен, от която натам тръбите просто ще се возят. Успех на всички ентусиасти, дано се засечем по пистите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #49 Отговорено 25 Февруари, 2010 хаха коритото не случайно е със много точки а колкото до сликовете... трябва да се чуем да поговорим за тях.Емо,какво за сликовете?Имам останали едни два броя чисто нови ама са 16-ки.Ще си карам с Йокохамите явноИ без това са чисто нови,пък колата седи само в гаража-ще вземат да се изкривят от седене на едно място Кога е първото състезание,че не мога да намеря инфо?Пак ли ще е 6-7 март? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ianev 10 #50 Отговорено 25 Февруари, 2010 Вижте тук какви са изискванията !http://www.bfas-bg.org/technical_requirements.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #51 Отговорено 25 Февруари, 2010 Момче с кофа, Момиче с балон.БФАС са го описали горе-долу по същия начин ... винаги има за какво да се заядат, но реално правила няма ... най-много ме кефи термина "Почти вертикално" ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anastas83 35 #52 Отговорено 25 Февруари, 2010 Момче с кофа, Момиче с балон.БФАС са го описали горе-долу по същия начин ... винаги има за какво да се заядат, но реално правила няма ... най-много ме кефи термина "Почти вертикално" ...Монтажни точки на задните опори:За купето/шасито, които не са стоманени заварки, не се разрешават. В този случай усилващите планки се залепват :) :) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #53 Отговорено 25 Февруари, 2010 някой голям преводач е работил върху текста, а като гледам и голям, голям ЕнжЕнер по чертежите ... даже голям, голям, голям ЕнженЕр Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tunyo 3 #54 Отговорено 25 Февруари, 2010 Конкретно по темата. gear grinder,имам познат който е правил клетка която а минала хомологация.Зварчик.Има и тръбогиб. ..и е градски Ако все още те интересува-пиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #55 Отговорено 26 Февруари, 2010 ... най-много ме кефи термина "Почти вертикално" ...Ами това си просто директен превод, което вобще не е лошо. Аз като трябваше да описвам същото нещо да не мислиш че беше лесно Всъщност звучи странно за всеки, който не е чел оригиналния документ на ФИА. Ето ти и мойта интерпретация: "При поглед от страни, главният ролбар може да сключва ъгъл с вертикалата не по-голям от 10 градуса." Така хем не е смешно, хем е дефинирано колко е "почти" но все пак не забравяй че истинския текст, който всички сме ползвали гласи:"Main rollbar (drawing 253-1) :Transversal and near-vertical single piece tubular hoop locatedacross the vehicle just behind the front seats." Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #56 Отговорено 26 Февруари, 2010 да бе Емо, съгласен съм, ама почти вертикално може да значи просто над 45 градуса и никой не може да ти каже копче ... също така никъде не се дефинира как трябва да са ориентирани елементите - реално можеш да сложиш петите на тавана ... Както и да е, отплеснах се да критикувам някакъв правилник, а не това беше темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове