Jump to content
SH3M37A

Уплътнения

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Проблема ми е следния:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Идея си нямам как се казват тези уплътнения , затова снимах :P

Всички ябълковидни болта уплътненията са заминали :P а преди 2 седмици имах само 1 скъсано.

Ще пропътувам над 3000 км на 26 март.В това състояние :D има ли някаква опасност ако не влиза вода в тях да карам така докато се прибера и ги сменя.Че ме притесняват :P

И някой ако може да ми каже приблизителната цена която ще платя за да ги закупя,да мога да си приготвя някакви пари да кихна.

 

И си инсталирах днеска автодата 3.24 и реших да се поровя и открих следното:

Публикувано изображение

аз карам д14а8 което го дават 90 хп ,но четох в нета за всички излезли хондавели и видове двигатели и открих че д14а8 до 98 г са 75хп а от 99-01 90хп /говоря на изуст понеже не помня годината с точност /

 

има ли нещо вярно че явно програми и материалите в нета се пишат на изуст или кой както го разбира :D

 

 

Благодаря много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз виждам скъсани маншони на полуоска, което не търпи и километър отлагане. И се моли да не са се разбили каретата. Влизай спешно в сервиз!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всяко едно оплатнение което е скъсано, води след себе си по-големи бели. на кормилните щанги трябва да ги смениш също, на шарнирите(накрайниците) не се продават отделно, там се сменя целия детайл :P ако си карал тоя месец е възожно да са се прецакали от снеговете и ледовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А шанса да мина 3000км ? на сух терен :P

ако уцеля времето,че ще ми резнат главата тука да ги сменя >?

Щом за 1 врата ми искаха 600 евро да се оправи огънатото и пръсне /огънато от натиск с рамо/ не искам си представям за 3 или 6 шарнира колко са на 2-те колелета общо +с на кормилната щанга и то 2-те :D

 

PHOTOCH маншоните на полуоската са сменени това което виждаш е на кормилната щанга :P

 

А за д14а8 има ли 75 коня или всичките са по 90 за 98 година за англичанка става дума

Редактирано от SH3M37A

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен повтарям-влизай спешно в сервиз. Аз ходя в ЮБИКО в Горубляне. Много прилични цени и професионализъм...Не им правя реклама, всеки си избира сам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в чужбина съм :P не съм в България затова питам дали ще изтрае колицата на 3000км Ако си бях в Бг до ся да съм сменил всичко и няма се занимавам да ви тормозя с глупави въпроси :DМога да кажа че са от скоро от 1 седмица са скъсани някъде . само на кормилната щанга и шарнирни болтови уплътнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Не вярвам да не стигнеш.миналата година карах с тропащ накрайник ок 4 мес. (6хил ) горе долу,че нямах време да я оправя.и не съм я пазил :D и сега карам така,че майстора ми е с прещипан нерв.карай смело и не се плаши,още повече ще си по магистрала :D само не се сили много много и имай едно на ум.п.п.Лично мнение,да не ме почнете,че го карам да се самоубие :P:P:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се сменят, защото като влезе вода и песачинки става лошо. Накрайниците се разбиват, хидравликата протича общо взето само неприятности след това. Лошото е че не си в БГ, навън незнам дали ще намериш но тука има всякакви. Тези на шарнирния болт на накрайника са стотинки а другите не мога да се сетя колко бяха но и те не са скъпи ( тези от към хидравликата, големите ). Има ги всичките и не е необходимо да сменяш целия шарнир на накрайника заради маншончето!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Draik Те да изтраят без да ми направят мизерия ще оправя всичко що е за смяна по нея.Значи ще тръгна спокоен за Бг :) за 2 години що пари съм спестил от нея :D само за бензин и никакви други проблеми че за шарнирни болтове и маншони ли да пестя и стискам :) :)

Благодаря на всички писали в темата и на лично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A7 са 75, D14A8 са си 90 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...