SH3M37A 5 #1 Публикувано 14 Февруари, 2010 Здравейте колеги! Проблема ми е следния: Идея си нямам как се казват тези уплътнения , затова снимах Всички ябълковидни болта уплътненията са заминали а преди 2 седмици имах само 1 скъсано. Ще пропътувам над 3000 км на 26 март.В това състояние има ли някаква опасност ако не влиза вода в тях да карам така докато се прибера и ги сменя.Че ме притесняват И някой ако може да ми каже приблизителната цена която ще платя за да ги закупя,да мога да си приготвя някакви пари да кихна. И си инсталирах днеска автодата 3.24 и реших да се поровя и открих следното: аз карам д14а8 което го дават 90 хп ,но четох в нета за всички излезли хондавели и видове двигатели и открих че д14а8 до 98 г са 75хп а от 99-01 90хп /говоря на изуст понеже не помня годината с точност / има ли нещо вярно че явно програми и материалите в нета се пишат на изуст или кой както го разбира Благодаря много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PHOTOCH 0 #2 Отговорено 14 Февруари, 2010 Аз виждам скъсани маншони на полуоска, което не търпи и километър отлагане. И се моли да не са се разбили каретата. Влизай спешно в сервиз! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 14 Февруари, 2010 всяко едно оплатнение което е скъсано, води след себе си по-големи бели. на кормилните щанги трябва да ги смениш също, на шарнирите(накрайниците) не се продават отделно, там се сменя целия детайл ако си карал тоя месец е възожно да са се прецакали от снеговете и ледовете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #4 Отговорено 14 Февруари, 2010 (Редактирано) А шанса да мина 3000км ? на сух терен ако уцеля времето,че ще ми резнат главата тука да ги сменя >? Щом за 1 врата ми искаха 600 евро да се оправи огънатото и пръсне /огънато от натиск с рамо/ не искам си представям за 3 или 6 шарнира колко са на 2-те колелета общо +с на кормилната щанга и то 2-те PHOTOCH маншоните на полуоската са сменени това което виждаш е на кормилната щанга А за д14а8 има ли 75 коня или всичките са по 90 за 98 година за англичанка става дума Редактирано 14 Февруари, 2010 от SH3M37A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PHOTOCH 0 #5 Отговорено 14 Февруари, 2010 Според мен повтарям-влизай спешно в сервиз. Аз ходя в ЮБИКО в Горубляне. Много прилични цени и професионализъм...Не им правя реклама, всеки си избира сам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #6 Отговорено 14 Февруари, 2010 Колега в чужбина съм не съм в България затова питам дали ще изтрае колицата на 3000км Ако си бях в Бг до ся да съм сменил всичко и няма се занимавам да ви тормозя с глупави въпроси Мога да кажа че са от скоро от 1 седмица са скъсани някъде . само на кормилната щанга и шарнирни болтови уплътнения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #7 Отговорено 14 Февруари, 2010 Не вярвам да не стигнеш.миналата година карах с тропащ накрайник ок 4 мес. (6хил ) горе долу,че нямах време да я оправя.и не съм я пазил и сега карам така,че майстора ми е с прещипан нерв.карай смело и не се плаши,още повече ще си по магистрала само не се сили много много и имай едно на ум.п.п.Лично мнение,да не ме почнете,че го карам да се самоубие Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #8 Отговорено 14 Февруари, 2010 Трябва да се сменят, защото като влезе вода и песачинки става лошо. Накрайниците се разбиват, хидравликата протича общо взето само неприятности след това. Лошото е че не си в БГ, навън незнам дали ще намериш но тука има всякакви. Тези на шарнирния болт на накрайника са стотинки а другите не мога да се сетя колко бяха но и те не са скъпи ( тези от към хидравликата, големите ). Има ги всичките и не е необходимо да сменяш целия шарнир на накрайника заради маншончето! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #9 Отговорено 14 Февруари, 2010 Draik Те да изтраят без да ми направят мизерия ще оправя всичко що е за смяна по нея.Значи ще тръгна спокоен за Бг за 2 години що пари съм спестил от нея само за бензин и никакви други проблеми че за шарнирни болтове и маншони ли да пестя и стискам :) Благодаря на всички писали в темата и на лично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #10 Отговорено 15 Февруари, 2010 D14A7 са 75, D14A8 са си 90 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове