Jump to content
PROKURORA

Б16А2 Пружини Клапани

Recommended Posts

здравейте колеги!имам един въпрос относно пружините на клапаните.става въпрос за Б16А2 двигател интересува ме двойните пружини на кои клапани бяха:на всмукателните или на изпускателните.просто отдавна разглобих главата и сега я събирам,но непомня как бяха.благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двойните са на всмукателните.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така , на вскукателните клапани са. Колега а защо така и така си я разглобил не сложиш двойни от някой колега който е сменял вече неговите пружинки и на изпускателните клапани да си на 100% защитен от мизерии ? Аз това съм го замислил по натам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат разлика външните пружини на EX и IN клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата казва на външните - ами ако от една глава се вземат комплект чифтовете пружини барабар с талерките няма ли да стане номера?т.е. "Тунингованата" глава да бъде със 16 всмукателни чифта(малка+голяма) пружини с талерки/и може би кученца/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колеги,събрахме я днес главицата,надявам се на бар и половина да нямам проблеми с заводските пружини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да греша, но май пружините нямат отношение към налягането, по скоро към оборотите :)На бар и половина звучи добре... да пуснеш темичка за проекта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колеги,събрахме я днес главицата,надявам се на бар и половина да нямам проблеми с заводските пружини

колега налягането няма общо ,оборотите са ти проблемни ,но ако си въртиш около сток рпм няма да имаш грижи ,знаеш я мойта Z6 тица на 2,44бара нямам проблеми даже и на 8400 8500 рпм /сток глава все още/ Но при мен се изнсиха относително бързо водачите на клапаните. Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще и направя прекъсвача на 8200-8500 и да се надявам че няма да имам проблеми.благодаря за съветите :argue:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диаметърът на тела на големите всмукателни е 3.4-3.5мм а на изпускателните е 3.7ммдо 8200 гаранция няма да има ядове. 8500 според мен е тавана за фабрични пружини ако искаш да играеш на сигурно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен сякаш бяха с еднакъв диаметър :thumbs1: за твърдост изпускателните са по твърди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 000рпм да се постигнат само пружинките ли требва да се сменат или куп други карантий

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и куп други карантии . ;) валове бутала лагери и още ..:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...