K1r1L 860 #81 Отговорено 13 Февруари, 2010 (Редактирано) говорих последно с Весо миналата година каза ми че ще правят драгове но от тогава насам няма никакво инфо Редактирано 13 Февруари, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TrAdIuLi 235 #82 Отговорено 13 Февруари, 2010 Моля,четете и между редовете!Максо,относно драг-дей в Сливен използвах думата ,,предполагам,, и се надявам предположенията ми да излязат верни.ПС:Риба,стига с тез кантари!На всеки му е ясно,че по-леката кола ще е по-бърза при еднакви условия,което ме навява на идеята да привикаш Геле да ти поразтовари малко Сивик-а .Никога няма да си орежа колата .... едвам намерих най-читавата външно 5-ген у БГ са да режа абсурд .Ще точковам със целия интериор ... даже ще карам на климатик до Сливен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #83 Отговорено 13 Февруари, 2010 Не разбирам защо са тия заяждания, вместо да сме единни се караме на кой колата му била по по най.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
werz 3 #84 Отговорено 13 Февруари, 2010 (Редактирано) http://www.dragtimes.com/da-density-altitude-calculator.phpНадморска височина Сливен 200-299м.Пистата се намира извън Сливен на пътя за Ямбол в най-ниската точка да кажем 180-190м.Надморска височина Сапарева баня 700 - 999m пистата се намира на 1-2км в равнината надморска височина 550-650м.Надморска височина Божурище 500м до 699м и пистата не е в най-ниската част.Атмосферното налягане се понижава с увеличаване на надморската височина при равни други условия-10 хпа на 100м.Относителната влажност е около 5% по-висока в София и Дупница.Да не говорим,че самолетните писти имат наклон за излитане и кацане Редактирано 13 Февруари, 2010 от werz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #85 Отговорено 13 Февруари, 2010 (Редактирано) , също зависи и Т на въздуха, влажност и моментното атм. налягане Ама в крайна сметна разлика от 0.2-0.3 (примерно) не е кой знае какво (освен ако не си на състезание). Мен пък друго ми е чудно. Нашенските коли ако ги пуснем на истинска писта, каква ли ще е разликата Като ги гледам онея как тръгват на хубава настилка и хубави гуми чак ми става жал ние на какво викаме "драг" Редактирано 13 Февруари, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #86 Отговорено 13 Февруари, 2010 Нещо като битка Изток vs Запад се заформя май ....абе то нямаше ли спор и между Варна и Бургас кои са най бързите Хонди или това ще е отделен турнир Ааа надявам се с Jeepers-a да се засечем на Сливен и директно на чертата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #87 Отговорено 13 Февруари, 2010 Ауе пичуе, а къ ви не писна, а ? Уж сме 'ондаджии да са подкрепяме, оно кфо стана та не ядооме ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #88 Отговорено 13 Февруари, 2010 (Редактирано) Нещо като битка Изток vs Запад се заформя май ....абе то нямаше ли спор и между Варна и Бургас кои са най бързите Хонди или това ще е отделен турнир Ааа надявам се с Jeepers-a да се засечем на Сливен и директно на чертата a, аз неразбирам ,тя мойта е почти стокова ,както казват хората с тия 190 коня дет едвам си дал на диното де си тръгнал Иначе битки изток запад мисля че изтока не е един път се е доказал вече.Пичове не че не ви бегат колите ама ние сме по манияци от източна България/ Бургас ,Варна и Шумен просто ще ви скрият топката/ Редактирано 13 Февруари, 2010 от JeepersCreepers Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #89 Отговорено 13 Февруари, 2010 Писта Сливен / Писта Божурище / Писта Дупница, ИНФОРМАЦИЯ: Настилка, наклон, временаследващото мнение извън темата пада под ножа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #90 Отговорено 13 Февруари, 2010 Настилката ще бъде изорана , наклона ще бъде на зад , времената ще са потресаващи за някой , а за други разочароващи и е време да спрете да спазвате добрия тон гхахахаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове