No Limit Performance 180 #1 Публикувано 10 Февруари, 2010 (Редактирано) Айде пустинния да развие теорията си за Витоша в тая тема. Карал ги е всичките писти и явно времената на някой от тях са НЕреални , НЕакт?О?ални, НЕвъзможни ... но дали това не е само според него? Редактирано 10 Февруари, 2010 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #2 Отговорено 11 Февруари, 2010 Това си е чиста проба заяждане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #3 Отговорено 11 Февруари, 2010 Че то ако няма интрига и спорове няма да съществуват болните мозъци (ресъри те).Всеки спорт се потдържа и стимурила от това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #4 Отговорено 11 Февруари, 2010 Това си е чиста проба заяждане.Моля да се въздържаш от офтопик в моята тема.Не е заяждане, а е чиста проба ИНФОРМАЦИЯ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deserteagle 0 #5 Отговорено 11 Февруари, 2010 Отговора е много прост . Идва в София Пежо 205 с МИ 16 мотор от В.Търново , което дава ниски 14-ски на Сливенската писта излиза 15 секундна хонда на Дупница и го бие няколко пъти Направи си сам извода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #6 Отговорено 11 Февруари, 2010 Бассссси работата потресен съм от тва Пижуо. Момче ти на Сливен стъпвал ли си ? И наясно ли си , че това е най-добрата писта в България - погледни го по какъвто начин искаш.Не смятам да ти махам кебапчетата от очите. Просто говориш пълни глупости неподплатени с реални факти.Ако излезеш с истински аргумент тогава ще си направя труда да размишлявам с теб на глас.Ето по какъв начин се изразяваш ти "Малеееееееее на бай Петкан жигулито дойде на Дупница и даде 14.5 , а на Сливен след 3 месеца направи 15.01 - бахти тая писта на Дупница е с наклон 17 градуса надолнище явно - и времената не са актуални" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #7 Отговорено 11 Февруари, 2010 FOUNDER Ти колко даваш на писта сливен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #8 Отговорено 11 Февруари, 2010 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #9 Отговорено 11 Февруари, 2010 (Редактирано) доста коли са се пускали и на 3-те пистии времената варират 2-3 десети,и то е явно в стартирането(настилкатА) главната разлика Редактирано 11 Февруари, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #10 Отговорено 11 Февруари, 2010 Момче ти на Сливен стъпвал ли си ? И наясно ли си , че това е най-добрата писта в България - погледни го по какъвто начин искаш.тука се заядох ! най-добрата писта е тая във Видин като настилка, дължина и ширина ... иии наклон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #11 Отговорено 11 Февруари, 2010 (Редактирано) По данни от...?А междодругото нали разбра , че говорим за ДРАГ Редактирано 11 Февруари, 2010 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #12 Отговорено 11 Февруари, 2010 по данни от сателит .. Вие друго не можете освен драг. Защо да си помисля, че може да говорите за нешо друго ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #13 Отговорено 11 Февруари, 2010 Еееее, неможе всички да сме неуспяли драгаджии - посегнали след това към тайм атак и дрифт, но със същия успех ... какво да се прави :PИ от сателита кво викат - настилката ток, наклона жица.Ало Ало Байконур , чуваме ли се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_EG 5 #14 Отговорено 11 Февруари, 2010 (Редактирано) Тука става дума само за драг мисля че такива коментари " Вие друго не можете освен драг" и то от модератор не нужно да се чуват.п.с. На пално подкрепям Foundara с това което се опитва да покаже в тая тема Редактирано 11 Февруари, 2010 от Honda_EG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #15 Отговорено 11 Февруари, 2010 Локчо, сега на пролет ще те видим и на пистата :P Дано всичко е наред да успеем да покараме тая година. И един въпрос с повишена трудност за deserteagle : Условие на задачата: Пежо 205 МИ 16 дава на Сливен 14 нещо си; Пежото утива в София и всички го бият (включително и на "бай Петкан жигулито "); Тези дето са били Пежо на София, дават времена на Дупница 15.2/3 и 15.6 ; Аз дадох на Дупница 14.96; Пежо (ако кара пича дето му е свикнал така да се изразя) ме спукваше с бой, винаги като сме се пускали ( доста често се е случвало); Въпрос на задачата: Търси се някакво логично обяснение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #16 Отговорено 11 Февруари, 2010 Дупница не е критерий .Тези които бяха там видяха за какво става дума ,от неудобство и кумова срам ви дадаха да направите по 1 старт . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #17 Отговорено 11 Февруари, 2010 (Редактирано) и още един въпроЗ: http://vbox7.com/play:dc3142be Тука Дока смазва Пежото. Дока е д14 с Втек. ВъпроЗ: Колко ще даде Дока на Сливен ? п.п. Загледайте коментара на клипчето Това е вярно с изключение на "красотата" п.п.п. Че беше пародия беше. Спор няма. Ама както каза " ви дадаха да направите по 1 старт ". Колко старта е прието да се направят че да се "брои" ?? Едно място, една техника, по едно пускане ... каквото за тях такова и за мен. Редактирано 11 Февруари, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #18 Отговорено 11 Февруари, 2010 Ами незнам колко , според мен няколко ,трябваше да е DRAG DAY но излезе съвсем друго . Теро разбираш ги нещата защо ме караш да ти обяснявам че това е дисциплина в която грешките и забавянето са непоправими Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #19 Отговорено 11 Февруари, 2010 Еееее, неможе всички да сме неуспяли драгаджии - посегнали след това към тайм атак и дрифт, но със същия успех ... какво да се прави И от сателита кво викат - настилката ток, наклона жица.Ало Ало Байконур , чуваме ли се не съм чул да си посягал към тайм атак или дрифт ... но не се съмнявам, че не си успял иначе сателита викат - чудно път бате, хасфалта дъфка писта сливен: 2.5км х 40м ~ 30м денивелацияписта Видин: 2.1км х 40м ~ 8м денивелацияасфалта на двете е еднакъв тип, защото е поставян за едни и същи нужди по един и същи стандарт, но настилката във видин е по-прясна и доста по-мека, и фина ... нека и някой друг, който е карал и на двете писти да се изкаже, но моето мнение е това ... освен това стартовете ми на Видинската писта винаги са били по-добри, но за разлика от Сливен са еднакви в двете посоки според играчката ... Тука става дума само за драг мисля че такива коментари " Вие друго не можете освен драг" и то от модератор не нужно да се чуват.п.с. На пално подкрепям Foundara с това което се опитва да покаже в тая темаако Founder, не смяташе, че може да стане грешка, нямаше да ме пита такова нещо ... но явно и на теб ти липсва чувството за хумор ... Локчо, сега на пролет ще те видим и на пистата Дано всичко е наред да успеем да покараме тая година.само пари за бензин да има и съм твой Сега сериозно! Не превръщайте тази тема в поредния скандал ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #20 Отговорено 11 Февруари, 2010 (Редактирано) Лукчо, точно той има чувство за хумор, даже повече от теб Много лошо го набеди без дори да го познаваш , както правиш с повече момчета тук. Бъди по сдържан в изводите, че не ти ходи на пагона бе старшинка За това кой е успял и кой не може да се съди само по резултати. И в директен двубой на пистата.Сега сериозно и по темата.Предимста на писта Сливен: -Разположение - намира се в по в централна България - удобно на всички.-По дълга с половин километър.-Страхотен сервизен парк отделен от пистата.-На 1км от гр.Сливен.-Асфалта предразполага страхотни стартове ... и изронване на запчатки.-Има един дядо дето продава страшни семки за зяпачите като мен - кво повече да ти изтъквам Плюс това знаеш, че хората решават дали една писта е хубава или не .... ние сме една нищожна част от цялото.И с мненията си не задължаваме никого за нищо. Редактирано 11 Февруари, 2010 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #21 Отговорено 11 Февруари, 2010 не съм го набедил, той сам го направи ... всеки човек има правото да не проявява чувство за хумор, когато не харесва шегата или шегуващия се, но коментара му беше насочен само към мен, което изключва шанса да е случайно ... аз говоря за пистата, като физически обект не за екстрите към нея или традицията/духа, който е създала ... правил съм стартове и на двете места, както казах, и във Видин за мен е по-добрата настилка и освен това по-равната писта ...географски се намира в северозападнала България и е безумно да се организира състезание там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #22 Отговорено 11 Февруари, 2010 -Асфалта предразполага страхотни стартове ... и изронване на запчатки.с това не съм съгласен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #23 Отговорено 11 Февруари, 2010 (Редактирано) Кире , по изчерпателно - стига с тези отговори с по 2 думи Ти си правил доста стартове на Сливен - знаеш как е. Редактирано 11 Февруари, 2010 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #24 Отговорено 12 Февруари, 2010 (Редактирано) за момента аз поне не съм намерил с гумата която да тръгна на сливен. (под 2.5сек на 20 фута... непада при мен, има колеги които имат и по добри постижения със сликове и точните гуми може би) иначе пистата е много добра много е дълга широка на пръв поглед е равна(говоря за Сливен на нея съм ходил доста пъти)(асвалта е едър...заради това се губи част от сцеплението според мен и гумите много бързо се износват наблюдения)за божурище е смотана писта тя е баир и после надолнище.. нямам думи за там преди беше нещо обосено защото на нея се провеждаха мероприятия уви писта Сливен определено я измести.Над дупница аз нямам преки наблюдения които е ходил не е останал очарован .(Да не казам че съм чувал отзиви няма да отида пак освен че е много далеч и организация нямат като хората незнаино защо.). Ходил съм на доста писти и наи добро Сцепление има на писта Равенец,(до бургас там обаче е забранено да се ходи) там е бетон(там може да счупиш зъбчатки )(не че навсякаде неможе )(аз там цял мотор счупих )това е от мен засега Редактирано 12 Февруари, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #25 Отговорено 12 Февруари, 2010 Съжалявам, но нямам измерване с професионална апаратура, което да представя ... просто във Видин според мен никога не е била слагана такава, но ако някой има замерване с gtech от Сливен, може да разберем къде е истината ... аз не мога да намеря моите - явно са отпътували със стария диск ,но ето един от ръновете, които имам записани от Видин , и дори да махнете компенсацията, която джаджата прави за въртене на гумите, т.е. да започнете от -1 секунда, пак се получава под 2.3с за 20 фута ... реално колата започва ускорение около -0.5, макар и малко, което значи че там е спряла да върти на едно място ...също така всичките ми стартове са еднакви като резултат и са правени по един и същ начин - 6К оборота и фърлям съединителя - върти квот върти и тръгва ... правени са със много нещастна и свършила Парада ( повече такава гума, не ) Не твърдя, че това са реални данни, а че може да се направи същото и в сливен и да се съпостави резултата !е на картинката: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #26 Отговорено 12 Февруари, 2010 (Редактирано) НЯМАМ ГРАФИКА като твоита но имам преки наблюдения не еднократни от г-тех и апаратураявно пак аз съм човека правих замерване на сливен с Г-тех сс прог-теха ми давашв с 2-2.5 десети по бързи времена терминалната беше +- 0.2 км\ч а за 20 фута г-теха ми даде 2.49-2.50 на писта сливен а апаратурата 2.50 - 2.55 (за разлика на нормален път тръгвам по г-тех на 2.35-40(за 20 фута) (което на 400 метра има осезаема разлика във времето) Редактирано 12 Февруари, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
werz 3 #27 Отговорено 12 Февруари, 2010 Относно пистите,някои ще останат много разочаровани от показанията На Дупница и Божурище съпоставени със Сливен.Първо това са самолетни писти и имат наклон за излитане и кацане.На Божура и Дупница се кара срещу наклона,а на Сливен по наклона.Второ Сливен е на 217м,а Дупница и Божура са 500 +,при правени турбоколи няма значение,но за атмосферки 1,6 надморското налягане е смърт Density attitude calc v dragtimes.3то на Сливен по-някой път пускат с ролаут,сцеплението е друго и блабла.Относно пежото Рибата не е по-бавен от него да,но има един фактор ,че върви малко повече от момента на измерване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #28 Отговорено 12 Февруари, 2010 На Дупница старта е леко нагоре или равен и малко след това е надолнище. Не знам къде го гледате че е нагоре. п.п. Абе винаги всички са бързи и наказват пук като излезят на писта и почват оправданията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #29 Отговорено 12 Февруари, 2010 (Редактирано) В Сливен не сам ходил но,лятото бях на СЕРЕС за разлики незнам но прилики няма .Коли мотори организация за сажаление вси4ко им е недостижимо за насhttp://img211.imageshack.us/img211/4186/alim1486.jpg Редактирано 12 Февруари, 2010 от epox Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #30 Отговорено 12 Февруари, 2010 (Редактирано) ЩЕ ДАМ още един пример пежо Гти 106 (Бургаско) 1.6 120 коня някаде. с един и същи подобрения с еднакъв шофер на божурище даде 15.9 на слиевен 15.75 това за съпоставка пежото е 98 година, така пак пежо 106 с мотор от саксо 1.6 120 коня обаче 92-3 година (по старото купе купено от софия ако има значение цвета синио) на на божурище средна 15-ка на сливен 15.3-4 за еднаки коли на двете писти с еднакви шофери по точно сравнение от това немога да дам за момента Редактирано 12 Февруари, 2010 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #31 Отговорено 12 Февруари, 2010 Към колегата deserteagle: това Пежо 15 сек Хонда ако ще да се насере не може да го бие. Доколкото знам на Сливен е паднал единствено от CRX дал ниска 13-ка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #32 Отговорено 12 Февруари, 2010 Кой е тоя црх с ниска 13-ка ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #33 Отговорено 12 Февруари, 2010 Моя бе не го ли знаеш На божура с него пускам 11-ки на сливен 10-ки а тука на едно баирче 9-ки давам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #34 Отговорено 12 Февруари, 2010 (Редактирано) Моя бе не го ли знаеш На божура с него пускам 11-ки на сливен 10-ки а тука на едно баирче 9-ки давам :Ddeserteagle, я ми кажи ако вдигам 170км на 4та предавка и изминавам с 20 лева около 90 км, с колко км/ч ще премина завоя на "траката" утре в 4 следобед? Редактирано 12 Февруари, 2010 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Васил Влахов 154 #35 Отговорено 12 Февруари, 2010 еееее немога написа ли го ве луд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Десислав Иванов 8 #36 Отговорено 12 Февруари, 2010 хахахаахахах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #37 Отговорено 12 Февруари, 2010 Деско много градивен коментар !а по темата от къде се появи рекс с ниски 13ки пък сега? аз се сещам за един който можеби ще удари такова време но той май няма време на Сливен такаче Most_Wanted ако може да обади малко повече инфо ще съм благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martin Raynov 29 #38 Отговорено 12 Февруари, 2010 (Редактирано) Що е ,,РОЛАУТ,, и има ли то почва у нас или само си чешем езиците.ПС:Търновското Пежо върви почти на кантар с Рекс(13,75/2,36/173,9),което ме навява на мисълта,че Мишо яко ви е блъфирал по шопско,че ви вървят колите .ПС2:Рибата е луд и ми е приятел,ама още не дорасъл да бие на Мишо Пежо-то .ПС3:Най-добрите ми 60 фута на Сливен са със стрийт гуми Йокохама С-Драйв(195/45/15)-2,36,но и това е строго индивидуално,защото освен температурата на асфалта и ролаута има голямо значение и позицията,която ще заемеш в диапазона на ролаута.ПС4:На Васко Рекса требе да перне средна 13-ка на Сливен,Стамен ще подготви и неговия Рекс за някакво такова време,а в Пловдив от доста време има атмосферка в ниските 13-ки ама човека си кротува . Редактирано 12 Февруари, 2010 от Martin Raynov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #39 Отговорено 12 Февруари, 2010 Що е ,,РОЛАУТ,, и има ли то почва у нас или само си чешем езиците.ПС:Търновското Пежо върви почти на кантар с Рекс(13,75/2,36/173,9),което ме навява на мисълта,че Мишо яко ви е блъфирал по шопско,че ви вървят колите .ПС2:Рибата е луд и ми е приятел,ама още не дорасъл да бие на Мишо Пежо-то .ПС3:Най-добрите ми 60 фута на Сливен са със стрийт гуми Йокохама С-Драйв(195/45/15)-2,36,но и това е строго индивидуално,защото освен температурата на асфалта и ролаута има голямо значение и позицията,която ще заемеш в диапазона на ролаута.Най-накрая някой да се изкаже подготвен .Онтосно Пежото, понеже и аз съм се пускал с него мога да потвърдя думите на Мартин Райнов. За пистите не виждам смисъл да спорите. Просто трябва веднъж за винаги да се спре с спекулациите с времена на различни писти. Трябва да се сравняват времената дадени на една и съща писта и измервани с една и съща апаратура - само тогава сравнението има смисъл.И тия Г(ей) Тец-и не разбирам какво им вярвате изобщо.Тази година ще има доста изненади Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #40 Отговорено 12 Февруари, 2010 Незнам за кой Рекс точно става въпрос. Наскоро се запознах с момчето с Пежото и той ми разправя че паднал от Рекс, но като се замисля може и да ми е говорел за гореспоменатия с време 13.75, което май не много ниска 13-ка, за което се извинявам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове