Любча 0 #1 Публикувано 10 Февруари, 2010 става въпрос за суап на 6ген англичанка то е ясно че най-лесно ще влезе B18 но питам кои е най-подходящ като здравина и вървеж гледам че Н22 върви малко по евтино Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 10 Февруари, 2010 Сега собствениците на съответните двигатели ще те убеждават кой е по по най !!!)))Най трудно ще се монтира Х22!Преди месец имаше подобна тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #3 Отговорено 10 Февруари, 2010 А преди година имаше още по подобна !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 10 Февруари, 2010 (Редактирано) понеже така или инъче няма да става бегачка може да си спестиш куп главоболия като си сложиш Б18 !!! . Пък и разликата със Н22 надали е кой знае каква че да си заслужава. Относно здравината .... сега да не се обиждат собствениците на Н22/23 ама са доста кекави. До сега не съм виждал Б18 със счупен колянов вал !!! (не казвам че няма, а че не съм чувал все още) Редактирано 10 Февруари, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #5 Отговорено 10 Февруари, 2010 Теро, аз понеже обичам драга ще ти дам веднага един пример:црх б18ц4 169кс - 14.8 и нагорецрх х22 185кс - 14.0 от първи стартИ двата мотора са в оригинален вид.Според мен ~20кс и доста повече въртящ момент за х22-то си казва думата във всяко едно отношение... и в разхода разбирасе !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 10 Февруари, 2010 (Редактирано) Аз ще ти дам един друг пример 5ген Д15 - 14.7 !!! ( в кръга на майтапа) Мисълта ми е че винаги има разлика от кола до кола. Естествено че Н22 ще върви повече ама въпроса е дали си заслужава багера. 0.8 не е никак малка разлика ама все пак няма да ходиш на състезание с тая кола. Целта предполагам е просто по голям двигател с повечко коне за по приятно каране. п.п. Ако целта на занятието е да става тая кола на бегачка ..... Любча, объркал си купето !!! Редактирано 10 Февруари, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deserteagle 0 #7 Отговорено 10 Февруари, 2010 АХАХАХА ще умра от смях , а на райнов ЦРХ-са 13.88 никой не го брои, а и Х22 в ЦРХ лично съм виждал в безобразно обезкостено купе как дава 14.5сек на 400м аз съм съгласен на всеки х22 в бг с неотварян мотор без значение от това в какво купе е да стартора с моята ц4-ка която е Ф63 генерация без други придобивки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 10 Февруари, 2010 (Редактирано) На Райнов двигателя не е(не беше) ц4. И колко човека с Б18ц4 карат със стоковия комп ?? Като говорим за стокови коли това значи от до си е както от завода !!! Както се вижда и в горния пост от кола до кола ... ехее В такива случай най-точната преценка може да се прави по каталожни данни. Тоя двигател толкова време на тея килограми, а другия толкова. И като видиш че (примерно) Н22-ката на по-голямо тегло дава по-добро време няма какво да се спори повече. Че там някой двигател е по издухан от другия или някой го е пили и вика че е сток е друга тема на размисъл. Редактирано 10 Февруари, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #9 Отговорено 10 Февруари, 2010 (Редактирано) Малко оф, но deserteagleНяма проблеми Х22 неотваряне в купе на ЦРХ 2г СЪС ВСЕ ИНТЕРИОР ВЪТРЕ И БЕЗ НИКАКВИ МОДОВЕ 185КС.Ако искаш най-добре ела се замери на мерилката във сливен и ако дадеш по-добре време от 14.0 тогава ела да поговорим за старт, че иначе нещо ми се губи смисъла ... освен ако двубоя не е в пряка битка за място на стълбичката !!! Редактирано 10 Февруари, 2010 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deserteagle 0 #10 Отговорено 10 Февруари, 2010 На Сливенската мерилка 13+ ще дам ... тя е под наклон и нито едно нейно време не е актоално се едно да се пуска от Витоша надоло да засека 400м и да се бия в гърдите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #11 Отговорено 10 Февруари, 2010 offtopic: МУХАХАХАХАХАХААХАХАХА МОМЧЕЕЕЕЕЕ , удари си сам шамарите и се събуди преди някой друг да го е направил ... защото тогава много боли. Ако смяташ ,че ще дадеш време под 14.00 заповядай на мерилката , ако ли не ходи си се пускай от витоша ... тогава верно може да го дадеш, но пак не е сигурно. Направо много неподготвен се изклеца тоя път п.п. Ще направя нова тема, нека последните мнения да се преместят там за да развием теорията на пустинния п.п.2 deserteagle Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #12 Отговорено 10 Февруари, 2010 На Сливенската мерилка 13+ ще дам ... тя е под наклон и нито едно нейно време не е актоално се едно да се пуска от Витоша надоло да засека 400м и да се бия в гърдите е де е де 13ки хаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #13 Отговорено 11 Февруари, 2010 Тука всеки следващ пост е още по голяма глупост от предния .... Ачо от тебе пък не съм очаквал да кажеш "црх б18ц4 169к.с. - 14.8 и нагоре" това знаеш че и с 5-та няма как да стане освен ако на старта не оставим гумите за парвите 3 предавки ... Подкрепяш на дойчин рекса ама не са сещаш като мечта за б18-ска ... Слезте малко на земята всичките като почнем от Д до К са боклуци и не варвят(поне така казват хората дето не ги притежават ) Теро , още по лошо е че не карат с стоковите си еку-та поради простата причина , че са малко хората дето ще ги накарат тия нестокови екута да си искарат заводските коне , да не кажа че почти няма такива тука ... следователно вече и мотора не е сток и не отговаря на заводските данни ... Не си кривете душите , карайте си колите и си свиркайте .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #14 Отговорено 11 Февруари, 2010 Не подкрепям никой Иво, просто в случая съм на мнение, че Х22 200КС , ще върви повече от б18ц4 169. Кое не разбрахте ? И кое не е вярно?Повярвай ми , че бих сложил всякакъв мотор - въпроса е газ да се дава. Всичко останало ми е през ония п.п. Мда ... и на Дойчин рекса е със стоковия компютър. Единствената промяна е генерация след ОРИГИНАЛНИЯ колектор на ф55. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #15 Отговорено 11 Февруари, 2010 Винаги темите от такъв характер завършват по един и същ начин.Не ви ли омръзна....Едвали някой ще даде най- обективното мнение,едвали някой тук е имал всичките мотори в едно и също купе.3,4,5,6 стотни разлика на 400м голям праз.Колегата е намекнал че Х22 е по-евтин,значи него го интересува главно финансовата част.Аз бих го посъветвал да се поразрови и прочете какво му трябва за да пусне Х22-ката в Англичанка(същата схема като в 5г Сивик). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #16 Отговорено 11 Февруари, 2010 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BILLET-92-9...sQ5fAccessorieshttp://cgi.ebay.com/ebaymotors/HASPORT-H22...sQ5fAccessoriesето я схемата за х22 но за мен упражнението си заслужава само ако се пуска jdm мотор демек 200 коня и нагоре ще бъде доста интересно англичанка с х серия не съм виждал такова животно още Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #17 Отговорено 11 Февруари, 2010 А защо да харчи 600 лв за полуски бре!JDM моторя е ограничен на 180км/ч и това е важно да знае колегата.Около скоростния лост има малко секс също Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #18 Отговорено 11 Февруари, 2010 е полуоските може и сам да си ги направи но се предлагат и готови решения като тези а за скоростите имаше нещо че на х22-ката шифтъра е квадратен и трябва да се реже нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #19 Отговорено 11 Февруари, 2010 Да заради жилата и различната конзола със скоростния лост.Полуоски може да ползва примерно от Б16/18 или някои модели Акорд(говоря за прътовете). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chikiriki 4 #20 Отговорено 11 Февруари, 2010 И дори да се направи както трябва(с подходящи тампони,полуоски и шифтъри,)h22a няма да стигне цената на b16,b18.Разликата в мощност и момент -40 кс и50-60 нм е огромна.Аз лично съм виждал десетина Б16а2 строшени мъжката,а Х22а няколко пъти по малко,така че чупливоста им поне за мен е недоказана.Така че гласувам за h22a. P.S. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Любча 0 #21 Отговорено 11 Февруари, 2010 явно ще е В18 като гледам ще си усложня живота с Н22-ка почвам да отделям лев само да попитам като пускат обяви за пълен суап В18-ка в това влизат ли полуоски компютър всмукателната и изпускателната система Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pep0 90 #22 Отговорено 11 Февруари, 2010 явно ще е В18 като гледам ще си усложня живота с Н22-ка почвам да отделям лев само да попитам като пускат обяви за пълен суап В18-ка в това влизат ли полуоски компютър всмукателната и изпускателната системаДа колега влизат, ако е пълен суап. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #23 Отговорено 11 Февруари, 2010 И дори да се направи както трябва(с подходящи тампони,полуоски и шифтъри,)h22a няма да стигне цената на b16,b18.Разликата в мощност и момент -40 кс и50-60 нм е огромна.Аз лично съм виждал десетина Б16а2 строшени мъжката,а Х22а няколко пъти по малко,така че чупливоста им поне за мен е недоказана.Така че гласувам за h22a. P.S.десетина бая счупени б16а2 да не са били в удряни коли хаха няма да спорим за качеството на двата мотора,но аз лично още не съм доживял да видя убита б16/18 а и за цената бъркаш х22 за да се направи всичко ще стъпи над парите на една б18 но както ти каза ще получи и повечко мощ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1073 #24 Отговорено 12 Февруари, 2010 (Редактирано) Пич слагай какъвто мотор си наумил,а времето ще покаже дали си доволен Чикирики е прав,че доста повече б16-ки избушили има от Н22. Редактирано 12 Февруари, 2010 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #25 Отговорено 12 Февруари, 2010 Еми нормално при наличие на 300 Б16-ки и 40-50 Х22-ки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamen_h 2 #26 Отговорено 12 Февруари, 2010 Еми нормално при наличие на 300 Б16-ки и 40-50 Х22-ки :lol: Много добре казано! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueLude 4 #27 Отговорено 13 Февруари, 2010 горките мотори кой знае как са ги били поддържани и карани ... един поддържан мотор само дефект може да го издъни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #28 Отговорено 13 Февруари, 2010 Някой има ли информация за разликата в теглото на Х22,Б18 и Б16 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #29 Отговорено 13 Февруари, 2010 Имаше май подобна тема с теглото на различни двигатели. Някой ако я знае да я изрови Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове