Jump to content
ozonbg

Голям проблем със заключването на колата

Recommended Posts

Моля Ви дайте някаква идея, че не мога да си заключвам колата. До днес всичко беше наред. Прибирам се тази вечер от работа, влизам в колата, завъртам ключа на контакт, освобождавам ръчната и гледам, че индикацията за дръпната ръчна продължава да свети. Пробвах няколко пъти освобождавайки ръчната и обратно индикацията все си свети. Прибрах се, паркирах я пред къщи, заключих я с централното минавам 10 крачки и почва да пищи. Така няколко пъти, все се включва пустата аларма. Навън яко вали сняг, не смея да дигна капака да не влезе сняг вътре, та да отвинтя едната клема на акумулатора. Дайте идея какво да правя. Какво е станало, че ми свети индикацията. Ръчната си работи перфектно. Или някакви начини да се изключи тая аларма да не пищи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да има едно клуче към нея(аларматА)-> кадето е сирената(тоест под капака има едно капаче с гумена тапичка отваря се) и се завърта да мине в безшумен режим(пак ще мига ама няма да се чува) може нещо да е замръзнало и да не дава контакт и за това да пищикакто и ръчната може да е замръзнала !ако си бил на ръчна :)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сорри че цапам темата но колега по принцип избягвай зимата да дърпаш ръчната.... за да спестиш големи ядове някои ден..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не го знаех за дърпането на ръчната през зимата. По принцип си я държа колата в гараж. Но като навали сняг я държа отвън, защото после ми е трудно да я изкарвам от гаража. Сега въпреки снега успях да я натикам вътре. Иначе нямах голям избор. Трябваше или да разкача акумулатора или да я оставя с отворена врата без да я заключвам, като втория вариант е неприемлив. Сега поне докато е в гаража може да стои с отворена врата и незаключена и алармата да не се включи, докато ме няма наоколо. Въпроса е какво е станало с индикацията. И другия въпрос е как да изключа напълно алармата, така че да ползвам само централното. Или още по-крайната мярка ако централното и алармата са свързани неразделно, как да ги изключа и двете и с ключа да си я заключвам докато не намеря решението на първия проблем. Благодаря за отговорите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако алармата ти е монтирана допълнително, тоест не е оригинална най-вероятно датчика за предния капак ти прави проблем, ръждясват и почват да правят чатмаци. На служебните коли съм ги нарязал всичките точно поради тази причина, а на моята не го монтирах изобщо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако алармата ти е монтирана допълнително, тоест не е оригинална най-вероятно датчика за предния капак ти прави проблем, ръждясват и почват да правят чатмаци. На служебните коли съм ги нарязал всичките точно поради тази причина, а на моята не го монтирах изобщо!

Сега при мен има същия проблем, когато вали ми се замасяват някаде датчиците за отворена врата и в колата свети плафона все едно не съм затворил вратата!!!!! Преди да почне да пищи самата аларма предупреждава че имаш Уж не затворен елемент(врата, прозорец или капак-багажник )1.провери си всички врати и капака и багажника дори дали си ги затворил и пусни алармата... тя пак се включва... отвори всеки елемент по отделно и го затвори, ако след като отвориш примерно предна лява врата, затвориш я и пуснеш алармата и тя не тапищи значи няма проблем.2. намери си каде ти е как да го наречем по научно"нещото за чустителноста" при мен е черна кутиика с едно потенциометърче, което се наглася с отверка :0 от там можеш да намалиш чуствителноста.....а да да не забравя тъй като не видях с какъв модел си, аз съм с англичанка след феислифта 5 врати хеч, та при мен имам на таблото иникатор че ми е отворена врара или багажника и ми светват дори по време на движение при мокро време подчертавам, отрких че задна дясна врата е проблема, там окасява и бутона, които е на купето( тои дава сигнал на алрмата и плафона че съм затворил врата ) не работи. или има нужда от раздвижване( смяна) Дано помогна, малко объркано съм го написал,ама се пак е 2 часа, а аз ида от маса!!! наздраве и късмет !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата може да ти свети от ниско ниво на спирачната течност, мисля че са на една лампа. Замръзнали жила на ръчната НЕ се отразяват на лампата, тъй като ключа е на лоста. За алармата на първо време аз бих откачил само сирената, докато се намери проблема. Това за "чувствителноста" (нарича се шоков датчик) не го пипай - няма общо с проблема ти. Може да имаш прекъснат (пречупен, оголен) кабел, който дава маса и алармата регистрира отворена врата, капак, багажник ... колкото датчика са ти вързали (всеки един от тях е вероятен проблем). Самата аларма трябва да има предпазител (бушон), който можеш да махнеш до изясняване на проблема. Тя вероятно командва централното и то ще спре да работи като я изключиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! Само да попитам още нещо. Нямам никакъв опит с подобен род проблем и не знам нито къде се намира сирената, нито къде е бушона на алармата и дали има такъв. Та дали ще мога да се справя сам с изключването й или да търся професионална помощ. Мога да направя снимки под предния капак и в купето ако е нужно, за да ме насочите по-добре. Благодаря пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...