Tonchev 0 #1 Публикувано 8 Февруари, 2010 Проблема е следния .. Освен, че губи антифриз, няма парно и изпарителя замръзва. Водата не върти през парното и изпарителя, но върти през радиатора, и всички останали маркучи освен тези на парното и изпарителя са топли. Та въпроса ми е от какво може да се получава този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zaio_87 1 #2 Отговорено 8 Февруари, 2010 Провери ли си термостата колега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #3 Отговорено 8 Февруари, 2010 Ем как да се е преебал, че малкия кръг да е студен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georg1914 3 #4 Отговорено 8 Февруари, 2010 А разлика във вървежа да има? Бял пушак от аспуха? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #5 Отговорено 8 Февруари, 2010 Еми разлика във вървежа не знам, ама май няма. Бял пушек също няма. Даже и конденз няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #6 Отговорено 8 Февруари, 2010 Ем как да се е преебал, че малкия кръг да е студен.Ами преебал се е отворен, върти големия кръг и колата ти не загрява -> няма и парно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #7 Отговорено 8 Февруари, 2010 (Редактирано) Ем как да се е преебал, че малкия кръг да е студен.Ами преебал се е отворен, върти големия кръг и колата ти не загрява -> няма и парно"и всички останали маркучи освен тези на парното и изпарителя са топли. " И как ще стане така големия кръг да е топъл а малкия студен ?Ти го изкарваш, че или върти малкия или големия.А до колкото аз знам малкия винаги върти, просто като загрее почва и през големия. Редактирано 8 Февруари, 2010 от Tonchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #8 Отговорено 8 Февруари, 2010 от къде ти губи антифриз-има ли течове. от където тече, от там смуче и въздух той съответно се качва на най-високата точка-радиатора на парното и изпарителя и няма как да имаш парно. друг вариант е да ти замръзва изпарителя и пак да нямаш циркулация. как ти е вързан изпарителя-от маркучите на парното ли взима вода? сигурен ли си, че ти бачка термостата, макар, че и да е останал отворен всички маркучи ще са почти ЕДНАКВО топли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #9 Отговорено 8 Февруари, 2010 Колата ти загрява ли нормално? Ако загрява тогава термостата си е наред и най-вероятно имаш запушен радиатор на парното.Никъде не съм казал че работи или само малкия или само големия кръг, ти написа че малкия ти кръг е студен преди това пък си писал че са ти топли маркучите. Дай по-точна информация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #10 Отговорено 8 Февруари, 2010 а бре колега, малко кофти, ама да те питам-не бяха ли ти откраднали колата? намери ли се, ко стана? и обясни по-подробно проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #11 Отговорено 8 Февруари, 2010 (Редактирано) Изпарителя е вързан към парното, проверих го то НЕ е запушено. Тече съвсем леко от свръзката на парното с изпарителя. Термостата отдавна не работи и колата е винаги студена. Сега почна да ми прави цигански номера. Като я напълня с течност не иска да я качи към парното и загрява само големия кръг. Парното и изпарителя си стоят студени, а не са запушени. Може ли да е гарнитура на главата ?@ Pitbuls А за колата да ... Откраднаха ми я и изчезна безвъзмезно и безвъзвратно, и в момента пиша за старото ми опелче, пиша тук защото форума ми харесва много повече от този на опел, пък и проблема е универсален Дали е на хонда или опел не виждам разлика Редактирано 8 Февруари, 2010 от Tonchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #12 Отговорено 8 Февруари, 2010 (Редактирано) Чакай сега ти на кое викаш изпарител ако колата ти няма климатик такова животно няма там. Има единствено радиаторче на парното и в него влизат две тръби - през едната водата влиза през другата излиза. Ама така като ти гледам обяснението твоята работа е за сервиз.п.п. сега ти видях допълнението че за опел става дума там не знам как стоят нещата Редактирано 8 Февруари, 2010 от Wyvern Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #13 Отговорено 8 Февруари, 2010 (Редактирано) МИ КАЖИ, ЧЕ Е ОПЕЛЧЕ ИЗВАДИ ГОРНИЯ МАРКУЧ НА ИЗПАРИТЕЛЯ И НАПЪЛНИ С АНТИФРИЗ(ВОДА) ОТ ТАМ ДОКАТО ПРЕЛЕЕ И ПОСЛЕ ГО НАНИЗВАШ И КАРАШ. ПРЕДИ ТОВА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОТСТРАНИ ТЕЧА(СЪЛЗЕНЕТО) И СИ СМЕНИ ТЕРМОСТАТА.това, че не ти загрява парното и изпарителя, не значи, че малкия кръг ти е студен. той включва целия двигател, а не можеш да ме убедиш, че той е студен ;) просто ти прави тапа в парното или в изпарителя. и да-може да ти прави беля от гарнитура на главата. отстрани теча, смени термостата и напълни през изпарителя Редактирано 8 Февруари, 2010 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #14 Отговорено 8 Февруари, 2010 (Редактирано) хахах не смятам, че е точно така, защото и преди съм оставал без антифриз (От спукани мъркучи) И смених маркуча, налях вода и системата се обезбъздуши сама.@WyvernИзпаритела е част от газовата уредба която преобразува газта от течно в газообразно състояние. Посредством затопляне на течната газ. Това става като се прекара кръговрата на водата от малкия кръг през изпарителя, което го затопля и му дава възможност да изпълнява функцията си пълноценно. Редактирано 9 Февруари, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #15 Отговорено 8 Февруари, 2010 . Може ли да е гарнитура на главата ?След малко като се включи Едмундо, ще ти каже най добре... Иначе преди да се захванеш за гарнитурата, опитай с обезвъздушаване, може да ти е направила тапа.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #16 Отговорено 8 Февруари, 2010 @WyvernИзпаритела е част от газовата уредба която преобразува газта от течно в газообразно състояние...... бла блаКолега някъде в първите ти два-три поста написа ли че става дума за кола с газова, да не говорим че дори не е хонда. Ние тук боб ли да хвърляме или на врачка да ходим. Като искате помощ поне давайте адекватна информация за какво става въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #17 Отговорено 8 Февруари, 2010 . Може ли да е гарнитура на главата ?След малко като се включи Едмундо, ще ти каже най добре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #18 Отговорено 9 Февруари, 2010 От бая време съм ги поспрял тея гарнитури.... !!! спрете да ме ебавате !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #19 Отговорено 9 Февруари, 2010 нищо лично колега. важното е да се поразсеем в тия кофти времена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #20 Отговорено 10 Февруари, 2010 е точно с гарнитура на глава ли ще се разсейваме? Ба** мазохистите трябва да сме... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #21 Отговорено 10 Февруари, 2010 Колеги (макар и бивши) pitbuls се оказа прав !!! Напълних системата през 1-ния маркуч на изпарителя, стана с малко духане ;) ама важното е, че стана. Проблема е бил в това, че е имало въздушна възглавница в радиатора на парното и изпарителя. И една връзка течеше леко от там е идвала загубата на вода, но беше на такова място, че едвам я намерих.Сега всичко е на ред.Обаче, по капачката на маслото има пяна (четох, че това било признак на издухала гарнитура, но познати ми казаха, че е нормално. Също така и по пръчката на маслото преди да загрее имаше малки бели линийки по маслото, но като загря белите нишки в маслото по пръчката изчезнаха. Та вие какво ще кажете нормално ли е ?И pitbuls благодаря ти !!! , че даде адекватен отговор .. Ако колегата Wyvern е прав, че описанието на проблема ми беше твърде "постно"Поздравления ти pitbuls трябва да почнеш да си вадиш хляба с "хвърляне на боб" Освен ако вече не си осъзнал дарбата си и вече го правиш.Майтапа на страна Мерси много с гУавно М. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #22 Отговорено 10 Февруари, 2010 Ако налепите по капачката са една мръсно бяла гадна слуз....все нак помисли за гарнитура тва е дооооста показателен синдром... !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #23 Отговорено 10 Февруари, 2010 По-скоро пяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #24 Отговорено 10 Февруари, 2010 зимата е горе доло нормално да има такива отлагания по горната част на рабуша и по капачката за маслото- от конденза. а за хляба- стова си го вадим почти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #25 Отговорено 10 Февруари, 2010 Ако налепите по капачката са една мръсно бяла гадна слуз....все нак помисли за гарнитура тва е дооооста показателен синдром... Малките бели линийки по маслота са притеснителни... Питбулс, това за отлаганията по горната част на "рабуша" от боба ли го изкопа, а и на капачката - на всички други двигатели съм виждал, но не и на Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #26 Отговорено 10 Февруари, 2010 има има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #27 Отговорено 11 Февруари, 2010 Ако налепите по капачката са една мръсно бяла гадна слуз....все нак помисли за гарнитура тва е дооооста показателен синдром... На предната страница имаше още по показателен синдром (загуба на течност и на парното) ...Аз за това те призовах да се включиш с гарнитурата, но не знам защо ти реши че се ебаваме... След като се разбра че колата не е Хонда а Опелче, гадната бяла слуз отпада като синдром, защото зимата всички Опелчета си я имат (по рождение ), даже не е само по капачката, а по целият капак на клапаните отвътре и по маркуча на отдушника на картерните газове...Така че колегата Тончев да си кара спокойно, освен ако не се повтори проблема със загубата на течност и на парното... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове