Jump to content
Tonchev

Проблем с охладителната система. Губи антифриз.

Recommended Posts

Проблема е следния .. Освен, че губи антифриз, няма парно и изпарителя замръзва. Водата не върти през парното и изпарителя, но върти през радиатора, и всички останали маркучи освен тези на парното и изпарителя са топли. Та въпроса ми е от какво може да се получава този проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли си термостата колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем как да се е преебал, че малкия кръг да е студен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми разлика във вървежа не знам, ама май няма. Бял пушек също няма. Даже и конденз няма :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем как да се е преебал, че малкия кръг да е студен.

Ами преебал се е отворен, върти големия кръг и колата ти не загрява -> няма и парно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем как да се е преебал, че малкия кръг да е студен.

Ами преебал се е отворен, върти големия кръг и колата ти не загрява -> няма и парно
"и всички останали маркучи освен тези на парното и изпарителя са топли. " И как ще стане така големия кръг да е топъл а малкия студен ?Ти го изкарваш, че или върти малкия или големия.А до колкото аз знам малкия винаги върти, просто като загрее почва и през големия. Редактирано от Tonchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от къде ти губи антифриз-има ли течове. от където тече, от там смуче и въздух :) той съответно се качва на най-високата точка-радиатора на парното и изпарителя и няма как да имаш парно. друг вариант е да ти замръзва изпарителя и пак да нямаш циркулация. как ти е вързан изпарителя-от маркучите на парното ли взима вода? сигурен ли си, че ти бачка термостата, макар, че и да е останал отворен всички маркучи ще са почти ЕДНАКВО топли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти загрява ли нормално? Ако загрява тогава термостата си е наред и най-вероятно имаш запушен радиатор на парното.Никъде не съм казал че работи или само малкия или само големия кръг, ти написа че малкия ти кръг е студен преди това пък си писал че са ти топли маркучите. Дай по-точна информация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а бре колега, малко кофти, ама да те питам-не бяха ли ти откраднали колата? намери ли се, ко стана? и обясни по-подробно проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя е вързан към парното, проверих го то НЕ е запушено. Тече съвсем леко от свръзката на парното с изпарителя. Термостата отдавна не работи и колата е винаги студена. Сега почна да ми прави цигански номера. Като я напълня с течност не иска да я качи към парното и загрява само големия кръг. Парното и изпарителя си стоят студени, а не са запушени. Може ли да е гарнитура на главата ?@ Pitbuls А за колата да ... Откраднаха ми я и изчезна безвъзмезно и безвъзвратно, и в момента пиша за старото ми опелче, пиша тук защото форума ми харесва много повече от този на опел, пък и проблема е универсален ;) Дали е на хонда или опел не виждам разлика :)

Редактирано от Tonchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега ти на кое викаш изпарител ако колата ти няма климатик такова животно няма там. Има единствено радиаторче на парното и в него влизат две тръби - през едната водата влиза през другата излиза. Ама така като ти гледам обяснението твоята работа е за сервиз.п.п. сега ти видях допълнението че за опел става дума там не знам как стоят нещата

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МИ КАЖИ, ЧЕ Е ОПЕЛЧЕ :) ИЗВАДИ ГОРНИЯ МАРКУЧ НА ИЗПАРИТЕЛЯ И НАПЪЛНИ С АНТИФРИЗ(ВОДА) ОТ ТАМ ДОКАТО ПРЕЛЕЕ И ПОСЛЕ ГО НАНИЗВАШ И КАРАШ. ПРЕДИ ТОВА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ОТСТРАНИ ТЕЧА(СЪЛЗЕНЕТО) И СИ СМЕНИ ТЕРМОСТАТА!!!.това, че не ти загрява парното и изпарителя, не значи, че малкия кръг ти е студен. той включва целия двигател, а не можеш да ме убедиш, че той е студен ;) ;) просто ти прави тапа в парното или в изпарителя. и да-може да ти прави беля от гарнитура на главата. отстрани теча, смени термостата и напълни през изпарителя ;)

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахах не смятам, че е точно така, защото и преди съм оставал без антифриз (От спукани мъркучи) И смених маркуча, налях вода и системата се обезбъздуши сама.@WyvernИзпаритела е част от газовата уредба която преобразува газта от течно в газообразно състояние. Посредством затопляне на течната газ. Това става като се прекара кръговрата на водата от малкия кръг през изпарителя, което го затопля и му дава възможност да изпълнява функцията си пълноценно.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Може ли да е гарнитура на главата ?

След малко като се включи Едмундо, ще ти каже най добре... :) Иначе преди да се захванеш за гарнитурата, опитай с обезвъздушаване, може да ти е направила тапа..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@WyvernИзпаритела е част от газовата уредба която преобразува газта от течно в газообразно състояние...... бла бла

Колега някъде в първите ти два-три поста написа ли че става дума за кола с газова, да не говорим че дори не е хонда. Ние тук боб ли да хвърляме или на врачка да ходим. Като искате помощ поне давайте адекватна информация за какво става въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Може ли да е гарнитура на главата ?

След малко като се включи Едмундо, ще ти каже най добре... ;)
:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо лично колега. важното е да се поразсеем в тия кофти времена :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) е точно с гарнитура на глава ли ще се разсейваме? Ба** мазохистите трябва да сме...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги (макар и бивши) pitbuls се оказа прав !!! Напълних системата през 1-ния маркуч на изпарителя, стана с малко духане :);) ;) ама важното е, че стана. Проблема е бил в това, че е имало въздушна възглавница в радиатора на парното и изпарителя. И една връзка течеше леко от там е идвала загубата на вода, но беше на такова място, че едвам я намерих.Сега всичко е на ред.Обаче, по капачката на маслото има пяна (четох, че това било признак на издухала гарнитура, но познати ми казаха, че е нормално. Също така и по пръчката на маслото преди да загрее имаше малки бели линийки по маслото, но като загря белите нишки в маслото по пръчката изчезнаха. Та вие какво ще кажете нормално ли е ?И pitbuls благодаря ти !!! , че даде адекватен отговор .. Ако колегата Wyvern е прав, че описанието на проблема ми беше твърде "постно"Поздравления ти pitbuls трябва да почнеш да си вадиш хляба с "хвърляне на боб" Освен ако вече не си осъзнал дарбата си и вече го правиш.Майтапа на страна Мерси много :P с гУавно М.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако налепите по капачката са една мръсно бяла гадна слуз....все нак помисли за гарнитура тва е дооооста показателен синдром... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зимата е горе доло нормално да има такива отлагания по горната част на рабуша и по капачката за маслото- от конденза. а за хляба- стова си го вадим почти :stretcher:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако налепите по капачката са една мръсно бяла гадна слуз....все нак помисли за гарнитура тва е дооооста показателен синдром... :stretcher:

Малките бели линийки по маслота са притеснителни... :confused: Питбулс, това за отлаганията по горната част на "рабуша" от боба ли го изкопа, а и на капачката - на всички други двигатели съм виждал, но не и на Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако налепите по капачката са една мръсно бяла гадна слуз....все нак помисли за гарнитура тва е дооооста показателен синдром... :)

На предната страница имаше още по показателен синдром (загуба на течност и на парното) ...Аз за това те призовах да се включиш с гарнитурата, но не знам защо ти реши че се ебаваме... :P След като се разбра че колата не е Хонда а Опелче, гадната бяла слуз отпада като синдром, защото зимата всички Опелчета си я имат (по рождение :) ), даже не е само по капачката, а по целият капак на клапаните отвътре и по маркуча на отдушника на картерните газове...Така че колегата Тончев да си кара спокойно, освен ако не се повтори проблема със загубата на течност и на парното...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...