Jump to content
Guest coso

Запалване

Recommended Posts

Guest Hronos

Стига де ! Аз със Дизела паля при -18 та Бензиновите ли няма да палят ,айде сега да не са Африкански модели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA LEGEND

Стига де ! Аз със Дизела паля при -18 та Бензиновите ли няма да палят ,айде сега да не са Африкански модели.

<{POST_SNAPBACK}>

Е пробвай да запалиш при -24 дизела колега,пожелавам ти успех. :bash:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

В русе рекордни - 24 запали ама не съм доволен от хидравликата.Миналата зима имах съ6тия проблем и смених маслото с оригиналното-купих го от хонда-варна.явно имам някъде скрит проблем.При -5 градуса няма проблем,само при зверски студ хидравликата е "твърда " за 5-6 мин.Някой има ли идея?

А на двигателя маслото е Мотул 0-30.

<{POST_SNAPBACK}>

Моята хидравлика съсщо е много тежка първите 2-3 минути. Дори си мислех, че се е развалило нещо вече. Ама явно не е щом и при вас е така.

Я кажете на колко километра се сменя маслото на хидравликата и по колко го копувате и от къде?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest coso
:P е добре де - не мога да разбера къде е проблема!Вчера, когато на места в София беше -24 градуса, колата пак не искаше да запали - държи се все едно няма гориво! Отново ще се налага сваляне и почистване на свещите! Това става при пълен резервоар, добавки в горивото, малко спирт за всеки случай и перфектна работа на двигателя през миналата седмица! Чух, че по бензинопровода имало на едно място стеснение, където вероятността за "затапване" на студ била голяма! Вие знаете ли за такова нещо? Замислям се, дали да не закарам колата на майстор, въпреки че ще трябва да му кажа: "Пич, виж тоя добре работеш двигател и ми кажи що не ще да пали на мааалко по-студено!" :P Редактирано от coso

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul
:P:P:P:P:P на -24 паля на газ от първия път ;) но преди това поливам изпарителя с вряла вода - 2л. от каменица Q pak и докато затворя капака и влезна в колата и вече е на 1500 обор. ;):P:P:P ------- ако ще и - 35 да става, само да имам бойлер на близо :P:P:P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

Моята хидравлика съсщо е много тежка първите 2-3 минути. Дори си мислех, че се е развалило нещо вече. Ама явно не е щом и при вас е така.

Я кажете на колко километра се сменя маслото на хидравликата и по колко го копувате и от къде?

<{POST_SNAPBACK}>

абе няма6е му нищо на маслото ама го смених щото за по-сигурно.Само от представител на хонда може да го купиш,щото не е като на другите коли.33 лв е литъра,а събира по-малко.....700-800 грама

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Чудя се, ако приложа метода със спирт за горене в резервоара, дали ще имам успех със запалването?

<{POST_SNAPBACK}>

:P хм...чакайте малко...бензина незамръзва ли по трудно от спирта ? или физиката ми куца :P

<{POST_SNAPBACK}>

дали по-лесно или по-трудно не е толкова важно, те температурите не падат толкова ниско, че да замръзне ни бензина ни спирта

обаче бензина, за разлика от спирта, не се разтваря във вода, не разтваря водата, тя като по-тежка пада на дъното на резервоара, на дъното на бензиновия филтър и т.н.

а водата замръзва при 0оС и като паднат температурите и прави тапа по филтъра, по тръбичките към двигателя и т.н.

докато спирта разтваря водата и тя не замръзва (толкова лесно)

 

само не ме питай от къде се взе вода в резервоара!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

................на -24 паля на газ от първия път  :hondarulez:..................

<{POST_SNAPBACK}>

Много странно как си загасваш колата на газ и на сутринта като знаеш че ще е -10 -20 си тестваш "горката машинка" дали ще затрака не те ли гложди че може нещо да и стане, ми ти к'во въобще ли не си караш колата на бензин, че това си бавна смърт за колицата а и ако за теб "първия път" е от 2 до 10 сек. се зачита, щото съм 100% сигурен че няма такава кола пък то била и Хонда или дори да е чисто нова и да е преспала на улицата и на сутринта хоп на 0-1 сек е запалила и си работи нормално без претрисвания смущения прехлъцвания и т.н.

 

Сивика като цяло си пали бавно 2-4 сек. (при топло време) и самото палене звучи много жално все едно няма силици и това го казвам съдейки не само по моя сивик а поне по още 10-ина в които съм се заслушвал и си звучат по един и същ начин, според мен това идва главно то 45 амперовия акумулатор и може би от по-голямата компресия на двигателя (не съм сигурен), даже ако се заслушате се чува как се инжектира сместа в цилиндрите.

При мен лично е така при +20 и нагоре с голям престой 2-3 сек. без престой 1-2 сек. а при температури под -10 паленето става къмто 3-5 сек. ако е преспала колата само една нощ и имам усещането че акумулатора е по-слабичък от обикновенното(акумулатора ми е на 4 месеца - "VESNA"), но иначе си пали без проблем дори и 48 часа я бях оставил бах в най якия студ от неделя (вечерта) до вторник (вечерта) и пак си запали, но яко хълцаше!

 

Веднъж се исказах по тоя въпрос ама май никой не е на моето мнение, по скоро сте на мнение че палите все едно не сте ги гасили тия коли :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Чудя се, ако приложа метода със спирт за горене в резервоара, дали ще имам успех със запалването?

<{POST_SNAPBACK}>

:hondarulez: хм...чакайте малко...бензина незамръзва ли по трудно от спирта ? или физиката ми куца :thumbs1:

<{POST_SNAPBACK}>

дали по-лесно или по-трудно не е толкова важно, те температурите не падат толкова ниско, че да замръзне ни бензина ни спирта

обаче бензина, за разлика от спирта, не се разтваря във вода, не разтваря водата, тя като по-тежка пада на дъното на резервоара, на дъното на бензиновия филтър и т.н.

а водата замръзва при 0оС и като паднат температурите и прави тапа по филтъра, по тръбичките към двигателя и т.н.

докато спирта разтваря водата и тя не замръзва (толкова лесно)

 

само не ме питай от къде се взе вода в резервоара!

<{POST_SNAPBACK}>

Magnum-е, според теб дали е желателно като имаме в предвид че сипваме БГ бензин да си капваме някакво количество спирт на 50-100 кила бензин, ти какво мислиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...