Jump to content
Guest coso

Запалване

Recommended Posts

Guest coso

Здравейте Колеги,съжалявам, ако въпросът ми ви звучи лаически, но реших все пак да чуя мнения.Та тази сутрин колата (Honda Civic 1.4 Si) не запали. Тоест, заработваше за няколко секунди и гаснеше. В резервоара има около 20 литра гориво. При контакт лампата за маслото не светеше. Пробвах 4-5 пъти и се отказах. Дали е възможно да има замръзнали кондензати от некачествен бензин някъде в горивната помпа или по бензинопроводната система към двигателя? Чудя се, ако приложа метода със спирт за горене в резервоара, дали ще имам успех със запалването?

Редактирано от coso

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

пробвай със спирта, но ако имаш вова в горивото, то тя е направила вече тапи по тръбите и докато не я затоплиш в топъл гараж ще е проблем :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest coso

Мерси, Пич, тъкмо прочетох темата за "Виждали ли сте Корола да не запали" и прИмоцията с воднистия бензин.И аз си помислих за топлия гараж и за това се отказах сутринта, пък и ме беше шубе да не вземе бензиновата помпа да изгори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Доста коли на мои познати не успяха да запалят в4ера сутринта,някои се оплакаха 4е и скоростите не влизат.Ако ти дотрябва помпа свиркай :D (шегичка)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sofix

на мен вчера ми казаха че кончертото ми нямало пробка на блока да ми източат антифриза :D и ми доляха само концентрат.а тази сутрин при - 21 градуса засрамих 2 мерцедеса пред блока :D хондето като помириса ключа и запали :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

на мен вчера ми казаха че кончертото ми нямало пробка на блока да ми източат антифриза :D и ми доляха само концентрат.а тази сутрин при  - 21 градуса засрамих 2 мерцедеса пред блока  :D  хондето като помириса ключа и запали  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Моята д13 също запали от раз!..............,Обаче като влезе в нормален цикъл на работа няма ниски обороти,докато е студена ги държи ,после няма....ако някой знае нещо да споделя.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

преди малко излезнах с колата и бях доста горд запали само като помириса ключа :D и си работи перфектно и на студено и на топло абе ХОНДА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ivan_j

ако не запали ще я хвърля от моста.за какво съм си купил Хонда, ако няма да пали зимата?още повече, че е с редуктор в стартера и върти като пералня.ключа за метана не може да се справи с превключването, но на студа на бензинец

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

айде вече всеки, който УСПЕЕ да запали сутрин, да пише тук. Който не е писал, значи не е успял да запали :censored: Дръжте се бе пичове, с това ли ще си хвалим колите? Разбирам ако е -30', ама не е :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ognyan

Да, ама аз не успях...Голяма простотия - рядък антифриз, слаб акумулатор и добре, че беше Хонда - пуснахме ток и тръгна, след което веднага в бокса. Вече съм на пистата, засега не съм забелязал отклонения.Посипвам си главата с пепел, вземам си поука, обявиха, че не съм мъж и дължа много бира на Дидко...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

и дължа много бира на Дидко...

<{POST_SNAPBACK}>

Записвам си... ама май само се заривам в бумащина :(:D

Добре че ти се размина на тебе, хаймана такава! :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

Аз лично одеве я позапалих обаче от втория път :censored: първия само прехлъцна два-три пъти и угасна, но отлкова жално въртеше страртера че си прибрах акумулатора в къщи на топло и като го замерих беше паднал на 27 ампера и 12.67 волта или нещо такова, защото още не съм се научил да боравя с мултицетаА съединитела беше твърд като камък и връщаше бавно направо ужас!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

акумулатора ... беше паднал на 27 ампера ... защото още не съм се научил да боравя с мултицета

<{POST_SNAPBACK}>

:censored:

Не се обиждай, но днес те обявявам за идиот на деня! :D:D Сигурен съм, хората които разбират поне малко от тоци ще са на земята като прочетат по-горното :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

акумулатора ... беше паднал на 27 ампера ... защото още не съм се научил да боравя с мултицета

<{POST_SNAPBACK}>

:censored:

Не се обиждай, но днес те обявявам за идиот на деня! :D:D Сигурен съм, хората които разбират поне малко от тоци ще са на земята като прочетат по-горното :(

<{POST_SNAPBACK}>

Както пише горе не съм в час още с мултицета и мерси за ИДИОТА (да ти се връща) а това 27 ми го показва на "ACV 750"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Didko

мерси за ИДИОТА (да ти се връща)

<{POST_SNAPBACK}>

Не исках да се впускам в подробности, ама с 2 думи - направил си една голяма глупост. Тоя мултицет не е до учене, това си е наука... Не го приемай така на вътре, просто приеми, че си направил нещо Ъпсурдно :censored: и ако продължиш в същия дух, или мултицета ще иде или акумулатора ти :D:D С 2 думи - не мери повече ток на акумулатор :(

(мерси)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Тази сутрин термометрите в Разград показваха -23С. :censored::(:D Трудно влязох в колата, но за сметка на запалването-от раз, но смукача не го вънах поне 10мин. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest go6i11

Здравейте Колеги,

съжалявам, ако въпросът ми ви звучи лаически, но реших все пак да чуя мнения.

Та тази сутрин колата (Honda Civic 1.4 Si) не запали. Тоест, заработваше за няколко секунди и гаснеше. В резервоара има около 20 литра гориво. При контакт лампата за маслото не светеше. Пробвах 4-5 пъти и се отказах.

Дали е възможно да има замръзнали кондензати от некачествен бензин някъде в горивната помпа или по бензинопроводната система към двигателя? Чудя се, ако приложа метода със спирт за горене в резервоара, дали ще имам успех със запалването?

<{POST_SNAPBACK}>

[/quote :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest go6i11

на мен вчера ми казаха че кончертото ми нямало пробка на блока да ми източат антифриза :censored: и ми доляха само концентрат.а тази сутрин при  - 21 градуса засрамих 2 мерцедеса пред блока  :D  хондето като помириса ключа и запали  :(

<{POST_SNAPBACK}>

Моята д13 също запали от раз!..............,Обаче като влезе в нормален цикъл на работа няма ниски обороти,докато е студена ги държи ,после няма....ако някой знае нещо да споделя.....

<{POST_SNAPBACK}>

пи4 от Видин сам звани ми да ти оправиа бега4ката ,,,, много гадно са ти стамнили стоп4етата 0898642958 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

на мен вчера ми казаха че кончертото ми нямало пробка на блока да ми източат антифриза :P и ми доляха само концентрат.а тази сутрин при  - 21 градуса засрамих 2 мерцедеса пред блока  :P  хондето като помириса ключа и запали  :P

<{POST_SNAPBACK}>

Моята д13 също запали от раз!..............,Обаче като влезе в нормален цикъл на работа няма ниски обороти,докато е студена ги държи ,после няма....ако някой знае нещо да споделя.....

<{POST_SNAPBACK}>

пи4 от Видин сам звани ми да ти оправиа бега4ката ,,,, много гадно са ти стамнили стоп4етата 0898642958 :D

<{POST_SNAPBACK}>

Е,яко,още един съгражданин...(хондите във Видин май от ден на ден стават все пове4е).Еми така съм я взел д13-та,а и мисля 4е стоповете са си фабри4но затъмнени......,(мое мнение).....

 

п.с.Тия дни ще ти звънна (само да се постопли малко 4е е е***и клин4а)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

...Еми така съм я взел д13-та,а и мисля 4е стоповете са си фабри4но затъмнени......,(мое мнение).....

 

п.с.Тия дни ще ти звънна (само да се постопли малко 4е е е***и клин4а)

<{POST_SNAPBACK}>

Не че нещо колега, ама аз нищо фабрично не виждам нито в стоповете - нито в позицията на номера! Но щом изглеждат много добре - предполагам са ти пръснати черни и след това са пръснати и с лак - след това изглеждат като заводски (даже са по-бляскави и гладки от стандартната пластмаса на стоповете :rolleyes: ), та предполагам това имаш предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

абе аз акорда го запалих лесно, но ми е по-интересно на вас при тия температури за колко време ви загряват колите? Аз покарах 10-ина минути ( нямах време да чакам да загрее на място) и колата не загря ! Иначе карах с ръкавици, че ме беше страх да не ми залепнат ръцете за ледения волан !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

абе аз акорда го запалих лесно, но ми е по-интересно на вас при тия температури за колко време ви загряват колите?

Аз покарах 10-ина минути ( нямах време да чакам да загрее на място) и колата не загря ! Иначе карах с ръкавици, че ме беше страх да не ми залепнат ръцете за ледения волан !

<{POST_SNAPBACK}>

охооо стасе жив ли си?

аз за това си сложих калъф на волана и 2ра зима не го махам - да не усещам гадния студен тънък голям волан

 

за 10 минути на място съм загрял и стрелката е почти до средата. ако се движа, загрява доста по-бързо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest maskata

) а това 27 ми го показва на "ACV 750"

<{POST_SNAPBACK}>

 

Колега това ACV означава променливо напрежение, а ток на акумолатора може да се мери само като го натовариш!Но нищо ще се научиш важното е да имаш желание :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

) а това 27 ми го показва на "ACV 750"

<{POST_SNAPBACK}>

 

Колега това ACV означава променливо напрежение, а ток на акумолатора може да се мери само като го натовариш!Но нищо ще се научиш важното е да имаш желание :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

 

Данке шун, колега :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest go6i11

ПАЛИ САМО КАТО МЕ ВИДИ ПРИ - 20 НЕМАМ НИКВИ ГРИЖИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest techobg

...Еми така съм я взел д13-та,а и мисля 4е стоповете са си фабри4но затъмнени......,(мое мнение).....

 

п.с.Тия дни ще ти звънна (само да се постопли малко 4е е е***и клин4а)

<{POST_SNAPBACK}>

Не че нещо колега, ама аз нищо фабрично не виждам нито в стоповете - нито в позицията на номера! Но щом изглеждат много добре - предполагам са ти пръснати черни и след това са пръснати и с лак - след това изглеждат като заводски (даже са по-бляскави и гладки от стандартната пластмаса на стоповете :rolleyes: ), та предполагам това имаш предвид.

<{POST_SNAPBACK}>

Да,колега ,просто исках да кажа ,4е не съм правил нищо по нея.....така съм я взел.....

 

И може наистина да са пръснати с лак(един господ знае)......

Аре....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Доста познати с по съвременни/и не чак толкова/ Дизеларки,ми споделят че имали проблеми с паленето.Аз не се оплаквам,с две подгревни свещи съм и си паля от първи опит при -18.Само дето няма загряване дизеларката,а и като е загряла вече и много бързо изтива.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Мойта е със заводския акумулатор още и въпреки, че вече е доста слаб (окото показва "за смяна") за мое учудване си пали без грам проблем въпреки, че върти много мудно.Ашколсун.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

абе аз акорда го запалих лесно, но ми е по-интересно на вас при тия температури за колко време ви загряват колите?

Аз покарах 10-ина минути ( нямах време да чакам да загрее на място) и колата не загря ! Иначе карах с ръкавици, че ме беше страх да не ми залепнат ръцете за ледения волан !

<{POST_SNAPBACK}>

и при мен е много :( ладно ;) при тези температури :newbie:

на място изобщо неще да качи температура ако парното е на 3-4 ;)

ако е на 1-2 качва малко но не и до средата :( а в движение е малка разликата :drunk: дали е нормално :( или термостата се е.... :o

иначе преди тези температури си беше трепач парното ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bellinda

Здравейте Колеги,

съжалявам, ако въпросът ми ви звучи лаически, но реших все пак да чуя мнения.

Та тази сутрин колата (Honda Civic 1.4 Si) не запали. Тоест, заработваше за няколко секунди и гаснеше. В резервоара има около 20 литра гориво. При контакт лампата за маслото не светеше. Пробвах 4-5 пъти и се отказах.

Дали е възможно да има замръзнали кондензати от некачествен бензин някъде в горивната помпа или по бензинопроводната система към двигателя? Чудя се, ако приложа метода със спирт за горене в резервоара, дали ще имам успех със запалването?

<{POST_SNAPBACK}>

СЪЖАЛЯВАМ НЕ РАЗБРАХ ГАЗОВИК ЛИ СИ ИЛИ СИ СТРЕЙТ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Нямам проблем спалнето , от 3-4 завъртане си запалва !!! Или иначе за загряването , като ще загрява на място колата пускате вътрешен въздух и не пускате изобщо да духа !!! за 10 мин загря до 1/3 , на 4-5 минута вече си духаше топлично на 2 скорост !!! ( на лостчето ) , или иначе като се двигжа ми загрява по-бавно !!! Става въпрос за Шътъл-а :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Мойта хубавица пали като по команда!!!Немало е слу4аи да не запали от първия път..... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Concerto

И аз в студовете паля без проблем. Но искам да ви питам нещо. Значи всички коли, които съм карал досега след като запаля винаги изчаквам 1-2 минути да поработят на място. Независимо дали е лято или зима. Разни майстори още преди са ми казвали, че е препоръчително да работи на място, за да влезе в някакъв по-нормален раб. режим двигателя без да се напряга студен.Скоро обаче четох в едно списание (някой от броевете на Авто Билд ако не се лъжа), че това не е много препоръчително, тъй като двигателя не се омаслявал добре след запалване да работи и загрява на място. Ето защо ще ми интересно да чуя мнения по въпроса, което е важно особено за студеното време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

палиш, изчакваш 30-60 сек. да подкачи добре масло и да го затопли малко и тръгваш, като караш на ниски обороти - до 2000. Така хем по-бързо ще загрее, хем е по-екологично и икономично:thumbs1: Но поне зимата карай с тънко хубаво масло, по възможност пълнъ синтетика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Concerto

палиш, изчакваш 30-60 сек. да подкачи добре масло и да го затопли малко и тръгваш, като караш на ниски обороти - до 2000. Така хем по-бързо ще загрее, хем е по-екологично и икономично:D Но поне зимата карай с тънко хубаво масло, по възможност пълнъ синтетика

<{POST_SNAPBACK}>

карам с Репсол 10W-40. Колата все пак е на 230 хил. :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Markony

В русе рекордни - 24 запали ама не съм доволен от хидравликата.Миналата зима имах съ6тия проблем и смених маслото с оригиналното-купих го от хонда-варна.явно имам някъде скрит проблем.При -5 градуса няма проблем,само при зверски студ хидравликата е "твърда " за 5-6 мин.Някой има ли идея?А на двигателя маслото е Мотул 0-30.

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

И на мен почна да ми замръзва хидравликата за първи път тая зима. Явно просто си е студено. :bash:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

Чудя се, ако приложа метода със спирт за горене в резервоара, дали ще имам успех със запалването?

<{POST_SNAPBACK}>

:bash: хм...чакайте малко...бензина незамръзва ли по трудно от спирта ? или физиката ми куца :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA
:bash: И да и аз съм щастливец в най-студените сутрини по минус 20 и кусур пали от 4-тото завъртане :D безгрешна е :help: пожелавам го на всички хора с хонди ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest maskata

:bash: И да и аз съм щастливец в най-студените сутрини по минус 20 и кусур пали от 4-тото завъртане :D безгрешна е  ;)  пожелавам го на всички хора с хонди  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

И аз да се похваля днес сутринта тернометъра показваше -24, а количката запали още щом видя ключа :help:

Пожелавам го на всички! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...