Jump to content
Wyvern

ЦРВ с газов инжекцион

Recommended Posts

Колеги имам проблем с ЦРВ-то 97 година Б20Б двигател. Колата има газов инжекцион но отскоро ми прави проблеми с оборотите докато е студена и работи на бензин. След запалване оборотите и много падат и гасне. Когато загрее и на газ и на бензин няма проблеми. IACV- то е почистено ЕКУ-то не дава грешки. Някой да има идея къде другаде може да е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kak се появи проблема от веднъж или постепено, от колко време е с газ колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с газово от април 2009, а проблема е от декември и имам чувството че започна когато и температурите започнаха да падат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е значи не е от газовата, мислех да не си позапушил дюзи, моята чат пат е правила тоя номер, пали и след секунди гасне, ама много рядко , направи ми впечатление че го прави точно когато пусна съединителя, щото аз я паля на съединител в момента в които запали има един период от няколко секунди 3-4 докато вдигне по високи обороти на "смукач" ако в тоя момент пусна съединителя в студено време заради неразбърканото и студено масло в скоростите има голяма вероятност да изгасне. Но това е много тънък момент не казвам че при теб това се случва. Казваш че си чистил моторчето за празен ход, правилно ли съм разбрал(IACV) тва ли му викаш мотор за празен ход?, провери си какво е дережето в делкото , палец дистрибуторна капачка с контактите и, зачисти ги ако е нужно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето за празния ход е почистено. За делкото не се сетих да проверя но ако то е причината, проблема няма да е само на студен мотор и на бензин, а постоянно ще го има предполагам. Възможно ли е да е в свещите проблема? Но според мен и там ситуацията ще е като с делкото - или работи или не работи без значение загряла ли е или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааа не е баш така :)не казвам че делкото не работи ;) проблема идвва от следното, караш си колата мотора загрял нема никви ядове, ама оставяш я да преспи, мотора и всичко останало изстива. Вън става кочан а в делкото ти се насъбира конденз, и малко кат е смотан палеца или капачката и понагорелите и навлажнени контакти, на студения току що запален мотор толкова му трябва за да изгасне. Тва е много малко вероятна причина ма си длъжен да я провериш. Свещите ако не си ги сменял през последните 30 х.км не е лошо да го направиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както си го написал има логика ще проверим и ще видим дали е там проблема. Ти с какви свещи караш? Стандартните за мотора ли или някакви други?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа идея нямам, колата я взех обслужена с всичките фактури от Бултрако в Пловдив какво и е сменяно, и свещите са сменяни април 2009 или по точно на 6 х,км са и хич не съм ги гледал кви са. Ама щом са ги сменяли в Хонда явно може да са си Хонда все се каня да ги сваля и да ги видя ама е на :) А и още нещо не те знам колко често сипваш бензин но ако не си сипвал скоро не е лошо да сипеш и да видиш няма ли да се пооправи. Като си на газ бензина мноо бавно върви и явно тва не му се отразява добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...