Борислав 23 #1 Публикувано 23 Януари, 2010 Здравейте страни неща прави сивика ми 5-та генерация д15б2. Сутрин като е студена си пали нормално до сега не ми е правила проблеми, но като е загряла отивам някаде гася, връщам се искам да запаля и пали след 3-ти 4-ти път и чак тогава пали. някой път си пали нормално незнам какво е прехваща. И друго странно нещо сега го забелязах в студа колата е загряла и парното работи на място седи колата на обороти и духа хладно. форсирам е няколко пъти почва да духа топло оставям е да работи на оборити и пак почва да духа хладен въздух. Дайте савет защо така става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel Panayotov 4 #2 Отговорено 23 Януари, 2010 случайно да има газова колата защото може от нея да ти прави тез номера преди да е загряла Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #3 Отговорено 23 Януари, 2010 случайно да има газова колата защото може от нея да ти прави тез номера преди да е загрялаКолата няма газ и го прави при загряло положение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
predatov 58 #4 Отговорено 23 Януари, 2010 (Редактирано) Боби стартер батко тръгнал е (Четки най вероятно) Така ми беше на сивика мой приятел вика карай той кат свърши ша го управим Редактирано 23 Януари, 2010 от predatov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Alexandyr 2 #5 Отговорено 23 Януари, 2010 Презапояване на главно реле ?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #6 Отговорено 23 Януари, 2010 Боби стартер батко тръгнал е (Четки най вероятно) Така ми беше на сивика мой приятел вика карай той кат свърши ша го управим Ок братле не е проблема че не варти, Стартера си варти идеално няма симптоми от него. Все едно няма гориво или тока се губи. А в движение колата е усичка никакви ядовеварви като луда. странан работа стана студено и показва некакви мурафети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #7 Отговорено 23 Януари, 2010 Презапояване на главно реле ?!?Преди около година е презапоявано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #8 Отговорено 24 Януари, 2010 Колега със сигурност това за парното ти е малко охладителната течност!добави си антифриз! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weswes 3 #9 Отговорено 24 Януари, 2010 ...или ти е запушено парното... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #10 Отговорено 24 Януари, 2010 За парното:и евентуално водна помпа, но предишните 2 мения изглеждат по-реални Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #11 Отговорено 24 Януари, 2010 Колега, твърде вероятно е да си духнал гарнитурата на главата.Когато,загасиш на топло цилиндъра се пълни с вода и трудно пали,за това ти липсва антифриз и имаш проблем с парното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETROFF 0 #12 Отговорено 24 Януари, 2010 Прав е , аз в момента си патя така. Смяна на гарнитурка и те така ! Доливам антифриз и газ,ама до кога ????????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове