Jump to content
Борислав

В студа пали трудно и още нещо

Recommended Posts

Здравейте страни неща прави сивика ми 5-та генерация д15б2. Сутрин като е студена си пали нормално до сега не ми е правила проблеми, но като е загряла отивам някаде гася, връщам се искам да запаля и пали след 3-ти 4-ти път и чак тогава пали. някой път си пали нормално незнам какво е прехваща. И друго странно нещо сега го забелязах в студа колата е загряла и парното работи на място седи колата на обороти и духа хладно. форсирам е няколко пъти почва да духа топло оставям е да работи на оборити и пак почва да духа хладен въздух. Дайте савет защо така става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

случайно да има газова колата защото може от нея да ти прави тез номера преди да е загряла

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

случайно да има газова колата защото може от нея да ти прави тез номера преди да е загряла

Колата няма газ и го прави при загряло положение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби стартер батко тръгнал е (Четки най вероятно) :(Така ми беше на сивика мой приятел вика карай той кат свърши ша го управим :)

Редактирано от predatov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби стартер батко тръгнал е (Четки най вероятно) :(Така ми беше на сивика мой приятел вика карай той кат свърши ша го управим :)

Ок братле не е проблема че не варти, Стартера си варти идеално няма симптоми от него. Все едно няма гориво или тока се губи. А в движение колата е усичка никакви ядовеварви като луда. странан работа стана студено и показва некакви мурафети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Презапояване на главно реле ?!?

Преди около година е презапоявано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега със сигурност това за парното ти е малко охладителната течност!добави си антифриз!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...или ти е запушено парното...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За парното:и евентуално водна помпа, но предишните 2 мения изглеждат по-реални :cold:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, твърде вероятно е да си духнал гарнитурата на главата.Когато,загасиш на топло цилиндъра се пълни с вода и трудно пали,за това ти липсва антифриз и имаш проблем с парното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е , аз в момента си патя така. Смяна на гарнитурка и те така ! :) Доливам антифриз и газ,ама до кога ????????? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...