Jump to content
CLERO

колектор с катализатор

Recommended Posts

Здравеите колеги имам следния проблем изкам да си махна катализатора понеже е на 235 000 км и е задрустен до ента степен но каталкизатора ми е на колектора монтиран и десет маистора при,който ходих да питам как да си махна катализатора и десетте казаха различни цени и различни теории така,че стигнах до момента да попитам в форума и смятам,че е по добре да си зема друг колектор на,който не е монтиран катализатора на него но незнам от какав двигател да търся за да не се окаже,че съм се набутал с пари и имам колектор,който не ми върши никаква работа кажете ми от какав двигател да си търся колектор моята кола е Сивик 1992 година Д15з1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки един колектор от Д-серията ще ти свърши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другият ми въпрос е какъв колектор да си взема 4-2 или 4-1 ако изпускателна та ми система е като на д15з3 значи 4-1 ама същия ли е или не

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Икономичния втек не е ли с 2 сонди преди и (или една) след катализатора? Ако е така, вероятно ще имаш грешки след като го махнеш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз една съм видял преди катализатора за друга незнам ще огледам ако е една предполагам няма да има проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една сонда има, а иначе се реже корубата на катализатора, изважда се и се заварява. Недостатък е, че започва да звънти генерацията ама не е болка за умиране.:cold:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другият варянт е сега проучих нещата специално за д15б2 лепва перфектно с разликата че няма катализатор на колектора стигнах до този извод от диаграмите на ето този сайт http://www.vito03.com/exhausts/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^

Ми те колегите ти го казаха по-горе,че става.

Всеки един колектор от Д-серията ще ти свърши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега аз направо си махнах колектора с катализатора и си сложих колектор от D16Z6... :)А забравих моита хонда е D15Z3.........

Редактирано от alf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип колега незнам кои ти е казал че ти е запушен катализатора,но твоят катализатор е поставен може би на мястот кадето е наи високата температура с тази цел да не се задръства.И наистина се консултираи с някои които разбира преди да си дадеш парите.Защото ако съм маистор и не те познавам и аз ще ти кажа че е задръстен и ще ти взема някои лев,да го махна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега остава и да обясниш с какво високата температура помага да не се задръства и как катализатор на 250 000 км и 16 години няма да е запушен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би катализаторите се задръстват от изгорелите газове,които минават през тях и остава нагар по питата.На това място на което е този катализатор,от температурата и скоростта с които излизат игзорелите,газове според теб дали би се задържал нагар.Все едно да ти се задръстят колекторите,е няма как да стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой тене се задръстват,те направо се затлачват колекторите. Всеки един който е слагал спортен колектро 4-2-1,може да ти каже ,че по оригиналния колектор има поне 1/1.5мм натрупан нагар. Хората сменят тръби на ф50- вътрешно,а познай на ф45 сток как му действат 1/1.5мм по малко ф!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все едно да ти се задръстят колекторите,е няма как да стане.

Ти май свалени колектор и катализатор не си виждал. Нагара за който говориш се получава още на изпускателните портове на главата да не говорим за колектора и тръбите назад. PETE_TONG ами генерацията ако е на 40мм каквато е стоковата на д15 на 5генерация :pinch:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз така и така ще си взема колектор от д15б2 ми имам и още един въпрос тия ламарини дето са по колекторите термо щитове ли са кво са задължително ли трябва да ги сложа после пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не свалиш катализатова да го видиш дали е здрав щото аз бих се обзаложил че нищо му няма. Трябва да е прецакана ламбдата или да има газово че да му стане нещо. Иначе може да го изтърбушиш и цялата процедура е 30мин мах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят икономик е с колектор от D15B7 , който, ако не се лъжа, е същия като този на D15B2. Сменя се за отрицателно време и няма никакъв проблем като изключим липсата на катализатор, който е екологичен де :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно това защо не съм свалил катализатора да го видя катализатора е прецакан по една или друга причина 1-во много пука като изтива 2-ро във високите обороти нещо колата се спъва ходих на комп. диагностика нищо ходих при механици нищо мотора е наред ходих при един,който има верига сервизи за гърнета и той каза че е задръстен и още двама дето се занимават с гърнета казаха че е задръстен и тримата ми казаха че на един катализатор живота му е 150-180 хиляди километра а дизела 80-100 хиляди а моя е на 235 000 незнам ама за мен причините да го махна са много другото което тои фабрично е хванал колата за гушата а относно издунването по добре с друг колектор защото това звантене като го чуя и ми се обръщат червата много немога да го тъпа няма значение след половин час отвам да си зема колектора отговоретеми ако можете трябва ли да слагам термо щитовете задължителни ли са

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам дали катализатора е хванал колата за гушата или по скоро теб са те хванали за гушата да им дадеш катализатора :(Сменяй колектора, слагай ламарините отгоре и после направи снимка да го видим тоя катализатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно ламарините трябва ли да ги слагам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кажете де задължително ли е да ги има

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно термо щитовете, не са задължителни но е добре да ги има. Ако не искаш да ти грее в купето през лятото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно това защо не съм свалил катализатора да го видя катализатора е прецакан по една или друга причина 1-во много пука като изтива 2-ро във високите обороти нещо колата се спъва ходих на комп. диагностика нищо ходих при механици нищо мотора е наред ходих при един,който има верига сервизи за гърнета и той каза че е задръстен и още двама дето се занимават с гърнета казаха че е задръстен и тримата ми казаха че на един катализатор живота му е 150-180 хиляди километра а дизела 80-100 хиляди а моя е на 235 000 незнам ама за мен причините да го махна са много другото което тои фабрично е хванал колата за гушата а относно издунването по добре с друг колектор защото това звантене като го чуя и ми се обръщат червата много немога да го тъпа няма значение след половин час отвам да си зема колектора отговоретеми ако можете трябва ли да слагам термо щитовете задължителни ли са

а някой от тях каза ли ти че катализаторите им ги изкупуват на тях по 70-80 лв?Знам защото неска продадох моя колега :)Най вероятно затова всички казват запушен е трябва да се махне:)Не че не е но може да си премалчават за да си вземат кинтите:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

========================

първо да се извиня за начина по , които пиша катализатора го изкупуват няма значение дали е запушен или не изкупуват ги за нещо като вторични суровини имало вътре няква керамика и платина незнам дали е така но не ме интересува другото което е аз няма да им дам катализатора ми ами ще си го прибера да се е*ат в Г*за няма да им го дам ще си го продам аз :) но аз знам че се изкупужат по 30-40 лева били бил така добър да ми кажеш каде да ида после да продам и моя за 70 мерси предварително а относно греенето как така да ми грее в купето

========================

Редакция модератор: {

Текста е преведен на български с пощта на:

http://lat-to-cyr.hit.bg/

http://subs.sab.bz/?act=lat2cyr

}

 

Редакция модератор: {следващи мнения на латиница и/или с "4" и "6" вместо български букви, ще бъдат изтривани без предупреждение и обяснение.}

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали си колектора и огледай катализатора от долу, мен много ме хвана яд за моя когато го свалих, беше като нов, ама с пукнат колектор който не подлежеше на заваряване. Хубаво е да кажеш от кой град си, иначе няма как да те упъти някой, къде да си предадеш катализатора. Аз за моя взех 68 лв, след като беше проверен в някакъв каталог.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е и аз моя не го дадоох за 70:)Предложи ми един колега с Хонда от нашия блок тука в Бургас:plane:Пращал ги с Еконт някъде и така.Но по принцип на тия сервизи им ги изкупуват на килограм даже.Намен тия ми предложиха да им го дам и още 50 лв да им дам и да ми слпжат спртно гърне което при тях е кам 120 лв 130 някъде.Значи килограма е 50 лв,катализатора ти е 2 кг прай сметката :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си правя такива сметки, защото са грешни, гледат ги по-каталог и няма значение колко ти тежи катализатора, важното е какво и колко има вътре в него. На мен благодарение на катализатора, колекторите ми излязоха 10 лв, така че сметката е супер :lol:Наех се да видя колко струват нови колектори с катализатора, защото при моя Сивик са неразделни и бях очарован от сумата: 500 еuro грубо, защото варира +/- 50 за съответния парт номер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...