doktora_stz 0 #1 Публикувано 21 Януари, 2010 колеги някои ако се е зблъсквал със този проблем да сподели.Значи имах на моя прелюд сложен мотор х22а обаче скъса съединител и вместо да свалиам кутя и да сменям съединител реших да сменя направо целият мотор.Така извадих старият и сложих новият но не смених електрониката защото и двата мотора бяха едни и същи а и на старият компа беше със чип.реших да паля колата върти но не пали и в един момент почна да затяга като върти развартях едната свещ и се оказа че цилиндрите са пълни със бензин след това смених маслото и електрониката и колата запали.Случаино ако някои знае какво трябва да се направи че новият мотор да заработи със старата електроника нека сподели щесъм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #2 Отговорено 21 Януари, 2010 (Редактирано) Колега, сигурен ли си че си подвързал правилно дюзите ? Да не би да е имало някакво несъответствие между еку'то и дюзите и те постоянно да са си отворени, и като им цъка компа да затварят? Вместо да са затворени и да отварят на импулси? п.п. Аз се сблъсквам редовно с проблема "бензин в цилиндрите" - всеки път като си запаля колата. Редактирано 21 Януари, 2010 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #3 Отговорено 21 Януари, 2010 аз съм чувал че някои хора сипват масло или бензин на моторите като ги свалят и ги оставят по морги и сервизи... какво трябва да правят тия дюзи че да напълнят цилиндъра с бензин... баси теча Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doktora_stz 0 #4 Отговорено 22 Януари, 2010 100% дюзите са били отворене за да се напалнят цилиндрите но интересното е че ништо несам барал по кабелите само нареждам буксите,явно едните се оправляват със – а другите с +.И двата компа са P13 но последните 2 цифри са разлиЧни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове