Jump to content
Ekzotik

Реглаж на клапани

Recommended Posts

Интересува ме след като се направи реглажа,защо трябва на всеки 20 000 км да се прави отново?Отправам вапроса кам всички колеги от форума,занимаващи се професионално с ремонтите в тази свера,както и кам вс останали все пак малко или много сте минали през това,а на някои им предсрои тази интервенция :stupid:Поздрави:unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми щото не са саморегулиращи и при работа на двигателя след определени километри хлабините се променят(натягат или охлабват) и ако не се регулират се стига до по-сложни интервенций.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега използвай търсачката. На този въпрос има поне 2-3 теми с доста подробно обяснени отговори ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми интересно как става така че по някой път почват да тракат като логиката сочи че трябва да се натягат ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

между другото това е един хубав вапрос..........

Редактирано от Ekzotik

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми интересно как става така че по някой път почват да тракат като логиката сочи че трябва да се натягат :dry:

Я ни обясни логиката си колега и може би сам ще си отговориш но въпроса :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логиката ми е правилна :dry: когато клапаните потъват в леглата те образно изкачат нагоре и се "затягат". Единствения вариант които виждам е да се подбива от горната страна(не съм технически много добре не където затваря горивната камера а от другия край :huh: ) клапана но хлабината е толкова малка че малко вероятно. Може би ако се кара прекалено много само на високи обороти може би тогава но все пак това май се случва по често от колкото да се затягат и този възможност ми се вижда малко вероятна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята теория е:1 незнаете къде е търсачката2 мързи ви да четете http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B0%D0%BD%D0%B8http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B0%D0%BD%D0%B8http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B0%D0%BD%D0%B8тук има отговори на всички ваши въпроси а и са с подробности :huh: може дори да научите нещо повече от това което питате, дано ви е от полза

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логиката ми е правилна :huh: когато клапаните потъват в леглата те образно изкачат нагоре и се "затягат". Единствения вариант които виждам е да се подбива от горната страна(не съм технически много добре не където затваря горивната камера а от другия край :dry: ) клапана но хлабината е толкова малка че малко вероятно. Може би ако се кара прекалено много само на високи обороти може би тогава но все пак това май се случва по често от колкото да се затягат и този възможност ми се вижда малко вероятна.

Кой казва, че при качествена работа на двигателя клапаните потъват в леглата ?Вкопаването на леглата е друг въпрос, което пак е свързано с ГВС и изгарянето й.Има едно износване на триещи се повърхности, което забравяте и щом производителя препоръчва реглаж, въпросите са излишни. :dry: Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и полепването на нагар по фаската на клапана се забравя. все пак горивата са ни екстра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...