Ekzotik 2 #1 Публикувано 18 Януари, 2010 Интересува ме след като се направи реглажа,защо трябва на всеки 20 000 км да се прави отново?Отправам вапроса кам всички колеги от форума,занимаващи се професионално с ремонтите в тази свера,както и кам вс останали все пак малко или много сте минали през това,а на някои им предсрои тази интервенция Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 18 Януари, 2010 ми щото не са саморегулиращи и при работа на двигателя след определени километри хлабините се променят(натягат или охлабват) и ако не се регулират се стига до по-сложни интервенций. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #3 Отговорено 18 Януари, 2010 Колега използвай търсачката. На този въпрос има поне 2-3 теми с доста подробно обяснени отговори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #4 Отговорено 19 Януари, 2010 На мен ми интересно как става така че по някой път почват да тракат като логиката сочи че трябва да се натягат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #5 Отговорено 19 Януари, 2010 (Редактирано) между другото това е един хубав вапрос.......... Редактирано 19 Януари, 2010 от Ekzotik Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #6 Отговорено 19 Януари, 2010 На мен ми интересно как става така че по някой път почват да тракат като логиката сочи че трябва да се натягат Я ни обясни логиката си колега и може би сам ще си отговориш но въпроса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #7 Отговорено 19 Януари, 2010 Логиката ми е правилна когато клапаните потъват в леглата те образно изкачат нагоре и се "затягат". Единствения вариант които виждам е да се подбива от горната страна(не съм технически много добре не където затваря горивната камера а от другия край ) клапана но хлабината е толкова малка че малко вероятно. Може би ако се кара прекалено много само на високи обороти може би тогава но все пак това май се случва по често от колкото да се затягат и този възможност ми се вижда малко вероятна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jamo 93 #8 Отговорено 19 Януари, 2010 (Редактирано) Моята теория е:1 незнаете къде е търсачката2 мързи ви да четете http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B0%D0%BD%D0%B8http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B0%D0%BD%D0%B8http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%B0%D0%BD%D0%B8тук има отговори на всички ваши въпроси а и са с подробности може дори да научите нещо повече от това което питате, дано ви е от полза Редактирано 19 Януари, 2010 от jamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 19 Януари, 2010 (Редактирано) Логиката ми е правилна когато клапаните потъват в леглата те образно изкачат нагоре и се "затягат". Единствения вариант които виждам е да се подбива от горната страна(не съм технически много добре не където затваря горивната камера а от другия край ) клапана но хлабината е толкова малка че малко вероятно. Може би ако се кара прекалено много само на високи обороти може би тогава но все пак това май се случва по често от колкото да се затягат и този възможност ми се вижда малко вероятна.Кой казва, че при качествена работа на двигателя клапаните потъват в леглата ?Вкопаването на леглата е друг въпрос, което пак е свързано с ГВС и изгарянето й.Има едно износване на триещи се повърхности, което забравяте и щом производителя препоръчва реглаж, въпросите са излишни. Редактирано 19 Януари, 2010 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #10 Отговорено 19 Януари, 2010 а и полепването на нагар по фаската на клапана се забравя. все пак горивата са ни екстра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове