Jump to content
kalos

B16b бутала в B16a блок

Recommended Posts

Здравейте,решил съм да слагам бутала от б16б в блок б16а, но ме интересуват няколко нещаколко ще стане компресията, тъй като спрямо калкулатора от zealautowerks ще се получи 11.91:1, а в блок от б16б компресията с тези бутала е 10.8:1?Какво тр да се промени по биелите за да паснат буталата в блока?Спрямо http://www.ff-squad.com/tech/pistons/B16%2B17rodmod_1.jpg тр да се шлайфа нещо ама немога да разбера какво и защо.Приемам всякакви съвети и мения ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си мисля че нищо нетрябва да се променятвоя мотор не е ли б16а ? с 10.4 степен за 10.8... има ли смисъл въобще... да се пипа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С бутала от б16б , няма да стане 10.8:1 Кире :D двата мотора са различна комцепция нямат нищо общо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз грешно съм прочел :Dза 11.9 си е добре :D слгани са бутала от б16б на б16а2 з това че няма проблем(даже на колеги от форума)(щом ги е сложил)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам графиката, биелата има нужда да се шлайфа по един мм от всяка страна просто защото иначе идва по-дебела и няма как да сложиш буталото. Може и да бъркам но така изглежда или ако случайно буталото влиза е толкова плътно че няма как да се мести при движението.

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само , че не съм сигурен да ли ще издържат биелите на тази степен на сгустяване , за лагерите със сигурност може би няма да издържат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стават без проблеми,просто биелите на B16B,са по тясни,но и без да се шлайфат биелите стават.Трябва да се сменят и лагерите,с рейсингови такива,останалото няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре до каква компресия ще издържат стоковите биели?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с б16б буталата компресията става около 16.5-17.5 но биелите се даржат добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах в предвид степен на сгъстяване :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

идеята ми е като сложа буталата да пилна главата 0.1мм -0.2мм и да стигна степен на сгъстяване 12.2:1 - 12.4:1 как ще се чувстват биелите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми нищо им няма но с какво мислиш да е комбинираш тея степен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми нищо им няма но с какво мислиш да е комбинираш тея степен?

С много агресивни валове може би? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за сега със стокови валове... криза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на B18C4 kакъв би бил ефекта с валове и без и пак ли се сменяват лагери и има ли смисал на тоя двигател да се правят такива упражнения

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако правиш тунинг да иначе няма смисъл !!! !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен б16б бутала са прекалено високи за б18ц4 за там стават идеално от б16а ули б18ц5-6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би аз не се изразих правилно явно sobieski купон-а ми доиде в повече.Имах предвид примерно ,за Б18Ц4 е наи добре бутала от б16б б16а ,б18ц5-6-7 но ефекта е 3 коня +3/100 разход и 1000лв на вятара ,Абе явно искам да попитам каква е наи добрата комбинация за Б18Ц4 с по малко средства осезаем ефект така да се каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам защо я дават тази степен като споиред мен а и според калкулатора си излиза точно 10,8:1 с PCT бутала от б16б http://www.c-speedracing.com/howto/compcalc/compcalc.php горивната камера си е същата както и хода.Биелите са по дълги но хода си е същия освен да са по високи което ме съмнява :) За издръжливоста не мога да дам мнение но определено биелите и лагерите ще са доста по натоварени заради степента и теглото на буталото което е по тежко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б16б буталца стават на б16а1, само биелите се изпилват, колата пали, работи нормално, степентаа става точно 11,1 ако нищо не е пилено с цел допълнително повишаване. Омв 100 е препоръчителен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен от 10.0:1 степен на сгъстяване на 11.4:1 степен са си реално 14% и ме кара да си мисля , че това е + 14% повече мощност на двигателя. А не +3 коня ... а сила в целия диапазон от обороти от порядъка на 14%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мощността не се увеличава, процентно, спрямо степента на сгъстяване. По спомен 3-5% за първите 2 единици и 2-3% за всяка следваща. Ето и една примерна графика:

Публикувано изображение

 

А относно буталата от B16B, диаметърът, на буталния болт, не е ли с 1мм по-голям от този на B16A2?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли колега който е правил подобен преформарс и има наблюдение над колата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това с % (13-5%)е не е така от опит ;)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калос аз карам с такива бутала но те не са ОЕМ в16в а са на нипон рейсинг и съм със клапани ферреа флат серия които също вдигат степента на сгъстяване и буталата на нирон са една идея по-леки от пр3 буталата на в16а.А сток буталата на в16в са си в деиствителност по-тежки.За качество не мога да говоря но Боби ми каза че е доволен.Биелите сам ги корегирал с по 1мм от двете страни.Сгъстявят повече от 10.8 защото компресионната им височина е с 7-десети повече тоест излизат 7-десети над блока.Парвия калкулатор е приблизително верен долу горе се получава 11.9:1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...